31

1.4K 63 12
                                    

- Cu Dylan.
- Ce????? Spun toți în cor uitandu-se la mine uimiți. Ups
- Eu merg sa fac un dus. Spun și mă grăbesc spre camera mea.
- Nu ana nu îmi explici. Spune Harry nervos. Unde e partea cu îmi e ca un frate? Așa că aveți voi că frații?
- haide Harry... S-a întâmplat acum ceva timp... Las-o așa.
- cum să o las?????
Un ciocănit ne distrage atenția de la mica noastră cearta. Merg spre ușă și sunt surprinsă să il vad pe Dylan. Prost moment, proooost moment. Il las sa intre iar fata băieților rămâne mai mult decât uimita.
Harry pășește nervos pe noi. Il ia de gulerul tricoului și il privește fix in ochi.
- Ai facut-o cu sormea? Dylan își întoarce capul spre mine iar eu mimez un scuze. Îi îndepărtează mâinile lui Harry cal, apoi ii spune cu o voce dura:
- da, și nu regret.
Louis și Zayn de uită la el parca omorandu-l parca din priviri.
- Ce? Spune Harry mai nervos decât cred că era posibil.
- Harry, încetează. Spun eu, încercând să fac să înceteze toată porcăria asta. Da, am facut-o după relația mea cu luca, și nici eu nu regret.  A fost ce a fost.
- eu zic sa ne așezăm pe canapea și să lămurim cu calm situația. Sugereaza liam.
Ne așezăm toți tăcuți pe canapea și așteptăm că cineva să aibă curajul sa omoare liniștea lăsată în camera.
- de ce ați facut-o?
- Atunci eu și Dylan eram la începutul prieteniei... Ei bine, după despărțirea mea de luca, Dylan mi-a fost mai mult decât alături. Ne apropiasem foarte mult unul de altul. Chiar ne iubeam. Spun și il privesc o clipa in ochi pe Dylan. Am incercat o relație care a fost destul de scurta. Dar nu învăț să nu i facem.. da.. ne iubeam. Dar ne iubeam frățește. Nu mai mult. Nu regretăm pentru că nu avem de ce. Am incercat.. nu a mers, dar am rămas prieteni... Cei mai buni prieteni. Nu a fost cine știe ce. Spun eu și mă uit la ceilalți. Ei de blocaseră și îmi analizau parca fiecare cuvințel. Îmi îndrept privirea spre a lui Dylan. El mă privea cald și cu un zâmbet dulce care mă topea. Era chiar frumos. Dar doar atât. Nu il iubeam mai mult de atât că pe un frate.

- Bun, daca am lămurit și asta ce ziceți de un film? Spune Niall entuziasmat.
Louis stătea în fața mea și mă studia din cap până în picioare. Zayn era în dreapta mea, iar căldura corpului sau mă relaxa. Cred că aveam febră, deoarece îmi simțeam mâinile și picioarele foarte reci.
- băieți, eu nu mă simt prea bine. Merg la mine in camera. Spun și îi las singuri. Louis urca după mine iar când intru in camera, el mă urmează. Mă oprisem în mijlocul camerei cu spatele la el. Pașii lui de auzeau slab pe covorul moale care acoperea parchetul. Ajunge așa aproape de mine încât respirația lui caldă parca mă topea. Incerc sa îmi inabusesc un suspin. Nu știu de la ce venea... Dar apropierea asta brusca de el mă invită. Parca doream să se apropie cât mai mult. Dar mi-am abținut să îi spun asta. Așteptăm să facă pasul următor. Mana lui o prinde pe a mea cu o mișcare ușoară și plăcută.se apropie cu buzele mai aproape de gatul meu până când il atinge. Era o atingere delicata și foarte plăcută. Lasă un sărut umed apoi urca până la maxilar, unde lasă și acolo un sarut. Poposește acolo cu obrazul sau lipit de al meu. Eram pierduta. Voiam sa il împing și să plec.. dar îi egală măsură voiam să mă întorc cu fata la el și să il sărut. Eram indecisa. Nu pot sa spun că il iubeam mai mult decât ca pe un prieten.. sau poate nu...

Un nou capitol, dragilor. Scuze ca am intarziat atât... Lasți părerile voastre in comentarii.
Bay minionilor!!! Pwp

Sora lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum