3

3.1K 122 16
                                    

- Unde e? tip eu panicat. este ora 11 iar ea nu e  aici!

- Stie macar, unde trebuie sa vina? MA intreaba liam iar eu ma blochez.

- Eu nu i-am spus.

- atunci sun-o blegule. imi spune niall zambind.

Imi scot telefonul din buzunar si o sun pe Safaa.

- alo? ii aud vocea surorii mele dragi.

- hei Saf. voiam sa iti dau adresa casei...

- am... E taziu. Cred ca o sa raman aici.

- Nu, vreau, sa vi acasa! NU am mai vorbit de mult timp!

- HArry, ce Dumnezeu! Nu vreau sa vin acolo! Am 18 ani! Nu trebuie sa iti faci griji! O sa ma descurc! 

- o sun pe mama! tip eu la telefon.

- Te urasc atat de mult Harry! tipa ea si imi inchide. Ii trimit adresa prin mesaj.  Apoi ma asej pe canapea. Ochii mi se umezesc, dar nu vreau sa plang. 

- HArry esti bine? ma intraba Louis, iar eu dau negativ din cap.

- MA pierdut-o. am vrut sa o am aproape de mine, si am indepartat-o de tot ce iubea.

BAietii nu au mai spus nimic. a urmat o tacere lunga urmata de un ciocanit in usa.

FAta mi se lumiineaza. Deschid usa si o vad pe Safaa si baiatul ala. El isi ai la revedere si pleaca. ii fac loc sa intrie. SE blocheaza pe hol. ma duc langa ea si o vad cu se abtine sa nu planga.

- Louis? spune ea cu un glas tremurat. Ce cauti aici.

- Am... fac parte din trupa... spune el rusinat.

- Eu ti-am spus toata viata mea si tu nici macar nu te-ai sinchisit sa imi spui,, Bai proast-o eu fac parte din trupa lui fractu' si sunt unul din baietii pe care ii urasti. '' dar nu. Tu ce ai facut? M-am deschis in fata ta si am spus lucruri pe care nici... TAce. Harry, arata-mi camera mea. Spune ea cu un gls trist. imi musc buza si o ghidez spre camera ei. O las singura si cobor jos. Louis se plimba de colo in colo.

- are dreptate. Ea s-a deschis in fata mea iar eu nici macar nu m-am obosit sa ii spun.

- O sa ii treaca. Sau cel putin asa sper.

- Sorta e chiar de treaba. Sau cel putin a fost. 

- perspectiva Safei ( nu stiu daca e corect)-

Ma enerveza ca m-am deschis atat de mult in fata lui, iar el nici macar nu s-a obosit sa imi spuna cine e.

Telefonul imi suna si vad ca e Dylan.

- Alo?

- HEi Saf. M-am gandit ca ar fii tare sa mergem in club. Adica saptamana viitoare o sa incepem facultatea si nu o sa mai avem timp. Ce zici? te Bagi?

Da! am nevoie sa ma descarc.

- bine. spune-mi cand sa vin la tine?

- Vino intr-o ora. deabia se culca si baieti.

- ok. Te pup. pa.

Imi scot rochia din geamantan si pantofii am machiez natural, apoi imi ondulez parul. intr-o geanta imi pun telefonul, banii si vad ca ami sunt 5 minute si apare dylan. MA descalt ca sa nu fac galagie si cobor scarile incet. nu am chef sa mai am o discutie cu oaia aia perversa. IEs din casa. YAy. misiune indeplinita. Ii vad masina lui Dylan asa ca ma incalt repede si urc in ea. Imi zambeste dulce appoi porneste motorul si plecam.

Ajungem repede al un club destul de cunoscut, asa ca nu o sa imi fac probleme ca o sa dau de toti baietii in calduri. Intram si imi vad gasca la o masa. NE indreptam spre ei si ii salutam





e ora 6, iar noi am hotarat sa plecam. Tot ce am baut a fost o Tequila si un pahar de pepsi. nu prea ma dau in vant dupa bautura. Dylan a baut  doar o pepsi. Lui nu ii place alcoolul si trebuia sa ma duca si cu masina la casa lui Harry.

MA lasa in fata casei. Imi aiu la revedere de la Dylan si de la ceilati care deabia mai stiau pe ce lume traiesc...

Ajung in fata usi, unde ma descalt, Vreau sa intru dar e inchisa. Afurisite el de usi cu inchidere automata. SCot cheile pe care le-am gasit pe masuta de cafea si deschid usa fara nici un zgomot. intru tiptil timptil iar cand ajung la jumatatea scarii se aprinde becu l sii il vad pe harry si pe baietii care il priveau pe Harry. M aintorc spre el si vad ca este suparat.

- unde ai fost pana la oara asta?

- In club. spun simplu.

BAietiis e incrunta si si se holbeaza la mine.

- si cum de esti asa bine. adica nici macar nu estia metita sau ceva. spune Harry.

- pentru ca sunt destul de mare incat sa fiu responsabila si sa nu dau pe gat tot barul. plus ca nu prea imi place bautura.

- cu ce ai venit? continua HArry sa ma interogheze. am rezem de perete, stiind ca o sa dureze ceva.

- cu masina.

- cine a condus?

- Dylan.

- Adica a condus cineva care a  baut?

- el nu bea deloc. spun si ii inchiud gura.

- atunci cece nu mi-ai spus ca pleci? mi-am facut griji.

- ooo. Ce dragut. Glumesc. nu trebuie sa iti dau nici o explicatie.

 ma intorc si urc scarile. 

- Esti pedepsita! spune Harry nervos...



# un alt capitol azi.. sper ca v-a placut. Nu uitati sa votati si sa comentai.

bay minionilor!

Sora lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum