- Perspectiva Safei -
Il trag pe Dylan in camera, inchid usa si ma arunc in pat, asteptand sa inceapa interogatoriul. Ofteaza si se aseaza langa tine.
- UIte, a cam trebuit sa il trag de limba pe Yce, dar nu am aflat prea multe... Ce s-a intamplat?
- a fost ceva de moment. Am stat si ne-am uitat la un film animat, apoi am vazut ca ia mai scazut temperatura, asa ca am zis sa merg la farmacie sa ii iau niste medicamente ca sa nu se îmbolnăvească iar. DAr el m-a prins, eu m-am dezechilibrat si am picat pe el. FAta lui era doar cativa centimetrii de a mea.. parca era magic... nu stiu, pur si simplu, m-am apropiat mai mult de el si l-am sarutat.. Pana cand ati venit voi, iar eu ma picat de pe el pe jos.. si de aici, stii ce s-a intamplat..
- M-am prins... Da tu simti ceva pentru el...
- eU... eu cred ca il iubesc.. Spun mai mult soptit uitandu-ma in gol...
- perspectiva lui Harry -Eram cu baietii la usa Safei. Voiam neaparat sa stiu ce vorbesc astia doi. Nu imi vine sa cred cu atata usurinta ii povestea Safaa tot lu' ala Dylan. Oh, il urasc din ce in ce mai mult.
,, Tu simti ceva pentru el?''
'' eu cred ca il iubessc..." spune Safaa iar eu ma blochez.. Baietii se uitau la mine, iar eu nici nu stiam ce sa spun. DAr dylan poate. El a fost acolo pentru ea, el il cunoaste mai bine pe Yce si chiar mai bine decat mine pe SAfaa. MA simt un fratte de to c******. Acum, Dylan face, ce nu am putut eu...
,,Eu chiar nu stiu.. sunt atat de confuza.. După luca... NU am mai iubit pe nimeni."
,, Acum, in sufletul tau, este o avalansa de emotii, tu trebuie doar sa astepti, iar sentimentele tale vor iesii a suprafata mai repede decat ai crede.''
,, esti cel mai tare Dylan. Mereu stii ce trebuie sa imi spui.''
,, stiu pentru ca te cunosc. Acum culcate ca maine avem prima zi la medicina. HAi la culcare.''
,, Oh, esti mai ceva ca mama.''
,, Pentru ca TE IUBESC''
Ne indepartam de usa si coboram jos. Baietii erau ok, poate ingrijorati pentru mine.. Bine, louis era putin cam, pleostit.. Cred ca simte ceva pentru sorme decand a stat cu ea in avion... Of, iubirea asta. mai mult as vrea ca Safaa sa fie cu Louis decat cu ala Yce pe care nu il cunosc.
La scurt timp coboara dylan si isi ia la revedere. oh! acum il urasc si mai trae. Mai aveam putin si il luam la bataie, dar el ma saluta politicos. perfectul.. ce a zic.
- pespectiva Safei-
MA trezesc devreme. Vreau ca ziua asta sa fie perfecta. Merg la baie unde imi fac rutina, apoi laeg sa ma imbrac asa:
cobor in bvucatarie, unde ii vad pe baieti. Im afc o cafea repede, si imi pun un bol cu cereale. Termin de mancat si merg in lliving.
- Safaa, vrei sa te duc eu la... Spune harry adr nu termina, ca se aude un ciocanit a usa. Deschid usa, si il vad pe Dylan.
- nu pot. Ma duce Dylan azi. pa. spun si ies, urc in masina lui Dylan.
- Gata de prima zi/
- gata!
# scurt, dar ma pregatesc sa plec undeva.... sper ca v-a placut. scuze de greseli.. Nu uitati sa votati si sa comentati.
bay minionilor!
CITEȘTI
Sora lui Harry Styles
FanfictionSafaa este o fata desteapta si zambareata. Fratele ei, HArry Styles a plecat cu trupa iar ea aramas singura. Aceasta s-a despartit de Luca, baiatul care a vrut sa profide de celebritatea fratelui sau. Dylan, este prietenul care a ajutat-o dupa despa...