Nu, nu am murit. Stiu ca nu am mai postat de muuuuult timp, dar am o scuza😂😂😂
Vara asta am fost super aglomerata cu voluntariatul si bla bla... Asta, si sunt o super leneșă rămasă in pana de idei. 😁😁😁
Va roooog. Daca aveți idei le aștept in privat sau in comentarii. Nu vreau sa finalizez carte brusc si nașpa... Asca ca plzzzz.- Cum a fost drumul? Ma întreabă Louis, și se asează pe canapeam
- E suparat pe noi! Ce s-a întâmplat, nu trebuie sa se mai repete!
- Stiu ca îți faci griji pentru el. Si eu îmi fac. Si eu țin la el. Dar nu poți sa spui ca nu ți-ai dorit mai mult. Nu poti sa spui ca nu ti-ai dorit sa ma săruți, cel puțin la fel de mult ca mine. Daca te iubește, o sa inteleaga. Spune Louis si se apropie de mine. Ochii lui erau fixați pe ai mei, iar eu puteam sa spun ca eram deja pierduta dintr-o mare involburata.
- Da, mi-am dorit mai mult. Dar zayn e prietenul nostru. Iar eu, cel puțin, pun prietenii pe primul loc.
Spun si dau sa ma ridic de pe canapea, dar ma opreste.
- Saf, stiu ca te gândești la ce e corect. Dar trebuie sa te gândești si la ce vrei. Spune si se apropie de mine. Iar in momentul asta, stiu ca vrei sa te sărut. Nu-i așa?Ce puteam sa spun. Privirea lui era serioasa si al drq de seducătoare.
Se apropie mai mult de mine, si se produce inevitabilul. Buzele lui se lipesc de ale mele dintr-un sărut plin de dorinta. Maine mele ajung in parul lui deranjând-ul. Ma trage mai aproape de el, astfel corpurile noastre erau lipite.- Deranjez ceva? Se aude vocea lui liam, urmata de o ușă trântirăm ne retragem repede, si il vad pe liam privindu-ne curios.
- Nu. Spun eu ușor jenata, incercand sa imi așez cat de cat parul.
- nu o sa va judec sau ceva, dar lucrurile de genu, va rog nu in living. Si face semn către mașină lui zayn care ieșea din parcare.
- Asta era fix ce voiam sa evit! Louis! Nu putem fii împreună! Spun si urc la mine in camera.
Ceea ce e intre mine si louis, trebuie sa înceteze.
Nu pot sa il pierd pe zayn ca prieten. Mai bine pentru toți trei, ar fii sa ne vedem fiecare de viețile lui, SEPARAT.mai bine ar fii sa ma mut înapoi cu gasca.... Așa ar fii mai bine pentru toți. Nu pot sa stau in aceeași casa cu ei. O sa iasă un scandal
Trebuie sa merg sa vb cu Harry sigur nu o sa fie de acord... Dar o sa vad eu ce fac...
Stiuuuu. Capitole rare si scurte. O sa ma revanșez. Promit. Pana atunci...
Bay minionilor❤❤❤
CITEȘTI
Sora lui Harry Styles
FanfictionSafaa este o fata desteapta si zambareata. Fratele ei, HArry Styles a plecat cu trupa iar ea aramas singura. Aceasta s-a despartit de Luca, baiatul care a vrut sa profide de celebritatea fratelui sau. Dylan, este prietenul care a ajutat-o dupa despa...