2

3.4K 122 2
                                    

Imi iau telefonul trista de langa noptiera si il sun pe Dylan care ste deja al apartamentul din Londra. Urma sa merg si eu maine acolo... of..

- Alo. spun eu dupa ce raspunde.

- HEi sys. CUm mai merge?

- Prost Dylan...

- S-a intamplat ceva? Ma ingrijorezi!

- Mama, Fratele meu.. ei bine... Mama obliga sa stau cu harry.

- Stai ce? DAr am planuit sa sta impreuna de ogramada de timp.

- Stiu! dar mama nu vrea sa ma mai lase.

- o sa o rezolvam cumva. dar tu vi in Londra! imi e dor de tine.

-da maine o sa fiu la 10 in Londra.

- yay! spune el, iar eu rad.

- ok, hai ca vreau sa ma culc. maine ma trezesc devreme.

- ok. te pup sys.

MA intind in pat si astept sa adorm. Ei bine... o sa trec si peste asta. O sa gasesc un motiv sa plec de acolo si o sa ma ,mut cu prietenii mei.



ma trezesc din cauza alarmei... este 4 dimineata.. la 5 trebuie sa fiu la aeroport...

Ma duc la baie unde imi fac rutina, apoi ma imbrac asa:

Intr-un ghiozdan imi pun lucrurile de care o sa am nevoie in avion, si cobor la masa unde ma astepta mama cu o cafea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Intr-un ghiozdan imi pun lucrurile de care o sa am nevoie in avion, si cobor la masa unde ma astepta mama cu o cafea. imi pun cerealele cu lapte si incep sa manac. Ii vad fata trista a mamei. Stiu ca e suparata ca nu ii vorbesc, dar stia cat de important era pentru mine sa stau cu prieteni mei... dar nu. ,,stai cu fratele tau''.



Ajung inaeroport si imi iau ramas bun de la mama si plec inainte sa ma spuna ceva. Urc in avion si ma asez langa un bait frumusel... Avea ochii albastri si parul burunet. Se intoarce spre mine si imi zambeste.

- Louis. Spune acesta si imi intinde mana.

- Safaa. sapun eu cu un zambet dulce.

- safaa si mai cum? ma intreaba el curios.

- dEpinde... esti un violator in serie? spun eu si imi ridic spranceana.

- Nu spune acesta si rade.

- Ok, atunci. Eu sunt Safaa Styles.

- Eu sunt Louis Tomlinson.

- dragut nume. Spun si ii fac cu ochiul.

- Adica?

- Adica e un nume frumos.

- Doar atat?

- Da...

Drumul a fost foarte frumos. am vorbit cu Louis. este foarte de treaba si amuzant. A spus ca si el sta in Londra si ca daca vreau ne putem intalni. Evident am acceptat. Nu stiu dece dar i-am povestit despre mine, si tot ce s-a intamplat dupa ce a plecat HArry si despre maimutoii c care canta. A ras foarte tare uneori. E foarte simpatic. LA randull meu am aflat si eu niste chesti despre el... DAr uneori nu imi raspundea la intrebari si schimba subiectul.

AM coborat din avion si nu imi vine sa cred pe cine vad in fata mea!

HArry magnificul.

MA uit pentru cateva secunde la el pana cand cineva ma striga. ma intorc si il vad pe Dylan. Alerg spre el si il iau in brate.

- perspectiva lui Harry -

NU mi-am mai vazut sora de atata timp... iar cand insfarsit o vad... Se uita la mine mia mult decat nervoasa, apoi e strigata de un pusti si se intoarce la el si ii are in brate?! Prefera sa ia in brate pe altcineva, decat pe fratele ei pe care nu l-a mai vazut de atat timp? Il vad pe Louis cum coboara si el din avion si imi face semn ca o sa plece. L-am rugat sa mearga el cu ea, ca sa ma asigur ca o sa fie bine. Stiam ca e in Londra. Trebuia sa vina maine, dar l-am rugat sa vina in acelasi zbor cu ea.

Imi dreg vocea, ca a ii atrag atentia surorii mele. se desprindre din imbratisarea cu ala si se uita urat la mine. imi lasa valiza, si imi spune scurt.

- Du valiza la tine acasa. eu o sa merg cu Dylan undeva.

Spune si pleaca.

Nu o mai recunosc. Safaa era o fata foarte vesela si sociabila. Ea ma ajuta cand eram adolescent si aveam probleme cu fetele, ea imi dadea sfaturi si imi prezenta prietenele ei...

DEcand am plecat, recunosc, nu am mai vorbit cu ea pentru un timp, dar apoi am venit intr-o zi si am enervat-o incat mi-a spus tot ce avea pe suflet. de atunci nici nu vrea sa mai auda de mine. IAr acum, din cate am auzit ma uraste... Ii iau geamantanul si urc in masina mea. Ajung repede acasa unde ii vad pe baieti pe canapea. Cand ma vad se uita curiosi la mine.

- Unde e sora ta? intreaba Zayn iar eu las geamantanul.

- cu un baiat. spun si ma asez pe fotoliu.

- cu un baiat? intreaba Louis

- DA.

- Aaaa. El. e dylan. Cel mai bun prieten la ei. Spune Louis iar noi ne uitam ciudat la el.

- a stat langa mine in avion. e foarte de treaba si vorbareata. Mi-a povestit tot decand ai plecat tu...

- Ea vorbareata? nu am mai vazut-o de mult timpa sa.

- bai frate. cu mine a fost super de treaba. A fost amuzant cand ne-a facut niste bufoni si dastea. Dar nu o condamn... ne cam uraste. Nu am vrut sa ii spun ca eu sunt in trupa cu tine. Cred ca daca ii spuneam acolo, eram mort.

- dar.. ce ti-a spus??? trebuie sa stiu! spun eu disperat.

- e ar trebuii sa iti spuna lucrurile alea nu eu. Spune LOuis hotarat.

- Unde o fi? Spun eu nervos.

- LA apartamentul lor din Londra. Cel al care trebuia sa se mute cu Dylan si prietenii ei pana cand a intervenit mIrificul Harry.

- ACum te intorci si tu impotriva mea? Spun eu nervos.

- nu, dar fix cuvintele astea le-a folosit Safaa.





# am revenit cu un nou capitol. Sper ca v-a placut. Daca da, nu uitati sa votati si sa comentati.

bay minionilor!

Sora lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum