#12#

2.1K 94 10
                                    

- Am ajuns! tipa Dylan iar eu cad de pe Yce pe jos.

Gașca intra in living iar cand ne vad pe noi ramn blocati. yce era ridicat putin de pe canapea si se rezema intr-un cot si se uita la mine, care eram intinsa pe jos si ma uitam la tavan.

- Buna Saf? ce faci aici/ ma intraba Dylan iar eu ma ridic si ma uit la ei.

- ma venit sa am grija ee Yce.

- da.. m-am prins. dar ce faceai pe jos?

- sunt eu mai tampita. nu ma stii? Ok.. eu tre sa plec ca e tarziu, si maine avem prima zi de faculate asa ca pa. spun si imi iua geanta de pe fotoliu si ies in graba afara.

- perspectiv alui Dylan-

- MA lasati putin sa vorbesc cu yce? spun iar gasca da aprobator din cap si pleaca. Ma asez pe masuta de cafea si ma uit la yce care se uita speriat la mine.

- a avut grija de tine. Hm?

- da.. spune el.

- Sa stii ca o cunosc extrem, da extrem de bine. ai ceva sa imi spui?

- nuuuuu. spune el.

- bine. atunci o sa pun cateva intrebari la care tu ar trebuie sa raspunzi usor daca nu e nimic de ascuns nu?

DA nesigur din cap iar eu incep.

- de ce era asa agitata cand am venit.

- Asa e ea? adica mereu a fost mai plina de viata si..

- Da.. dar parea ca vrea sa scape de noi.. Nu crezi?

- ti se pare.

- ok.. atunci.. pe alta parte. De ce avea buzele umflate si rosii? 

- Nu stiu... probabil din cauza unor chesti dalea de fete.

 aa.. chesti dalea de fete folosesti si tu?

- bun.. vad ca vrei sa aflii ceva... ce e?

- stiu ca v-ati sarutat.. Sunteti impreuna?

- Nu...Nnu stiu.. a fost ceva... mai complicat...

- orice ar fi, ai grija. CA daca nu.. o sa ma eu grija de tine. Fara suparare prietene. spun si il bat pe umar.

- perspectiva safei-

ajung foarte repede acasa. intru val vârtej in casa si ii observ pe baieti cum se holbeaza la mine de pe canapea. harry se ridica si vine in fata mea. aratam ca un hot prins in timpul faptei. Se incrunta putin si imi aranjează parul, apoi isi pune mana pe umerii mei si se apropie mai mult de fata mea. panica cred ca se observa foarte usor. baietii s-au apropiat si ei, dar nu foarte cat sa vada daca sunt ok. HArry isi blocheaza privirea asupra buzelor mele.

 se ridica incet is ma elibereaza din stransoare.

- ai ceva sa imi spui? ma intreaba el iar eu am uit la baieti care ba zambeau, ba se uitau uimiti la mine, ba incruntati.

- ar trebuii?

- Eu asa cred. tu ce crezi?

- eu cred ca e tarziu si ar trebuii sa plec. spun si fug repede pe scari inainte sa mai spuna ceva. inchid usa si ma rezem de ea. Un zambet tamp imi apare pe fata...

- Perspectiva li Yce-

Stau in camera mea si tot ce fac este sa ma gandesc la Fafaa. la momentul de azi. Chiar cred ca o plac. Sarutul acela a fost cel mai bun din viata mea. poate asa este cand iubesti pe cineva. totul este parca perfect.

- perspectiva lui Harry -

Safa fuge la ea in camera iar eu ma intorc spre baieti care aveau fete ba socat ba fericite ba incruntate.

- ea.. tocmai...ea are un....Mi se pare mie sau.. baietii dau aprobator din cap.

Ma asez pe canapea si ma holbez la perete. Ea are un iubit? Oare Dylan? Sunt foarte apropiati...

uN ciocanit ma intrerupe din ganduri. Louis se duce la usa iar mie im acde fisa cand il vad pe minunarul de...Dylan

- Intra si vine spre noi.

- hei baieti. am venit sa o vad pe Saf.

- saf? nici pe mine nu ma lasa sa ii spun asa. a da stai. tu esti iubitul  ei.

- ce sunt eu/

- iubitl ei. Spune LOuis si se arunca pe canapea. eu in schimb ma ridic nervos si merg in fata lui.

- da iubitul; ei! ai face bine sa nu o ranesti ca daca..

- Sa o ranesc mai mult decat ai facut-o tu? crede-mă, nimeni nu poate face asta.BAietii se ridica de pe canapea si ma prind!

-REcunoaste cs esti iubitul ei! urlu mai mult decat voiam.

- nu nu sunt!

- Ba esti! Tu ai sarutat-o.

-Eu..

- GATA! vocea Safei se auzii in tota casa. ce se intampla?

- nu recunoaste ca sunteti impreuna! 

- nu suntem impreuna omule! tipa dylan la mine.

- Atunci cu cine te-ai sarutat!? spun si toata lumea isi muta privirea catre Safaa.

- De cand trebuie sa va dau eu explicati? HM?

-eu stiu. spune Dylan iar saffa se uita sceptica la el.

- normal.

- De aceea am venit sa vorbesc cu ea. si sa lamurim ceva.

- in calitae de? spun eu nervos ca el stie si eu nu.

- In calitate de frate. spune Dylan la fel de nervos.

- are un singur frate si ala sunt eu!

- GAta! M-am saturat! M-am saruatat cu Yce! Gata! nu va mai certati ca fraierii! iar tu HArry nu te mai baga in viata mea dupa atatia ani de lipsa!

Spune si il trage e dylan la ea in camera.

Lat capitol azi. ce pot sa zic.. Nu poti oprii creativitatea. Sper ca v-a placut. scuze de greseli.

bay minionillor!

Sora lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum