Janessa gözleri yavaşça aralanırken kendini çok huzurlu hissediyordu ama çok sıcaklamış ve bunalmışta hissediyordu.
Gözlerini yeni uyanmışlığın mahzunluğuyla birkaç kez kırpıp açarken olduğu yerde kıpırdamaya çalıştı.
Üstünde hissettiği ağırlıkla duraksadı Janessa. Olduğu yerde hafifçe dönmeye çalışırken Kress’in kollarında dahada sıkıldığını hissetti nefesini tutarak.
Başını sessizce çevirmeye çalışıp Kress’e baktı.
Kressonu sımsıkı sarmış,bacağını bacağına dolamış,olduğu yere mıhlamış ama sıcaklığını da esirgememişti kollarında.
Janessa onun güzel yüzüne baktı doyasıya. Nasılda uykunun derinliğindeyken bile sahiplenircesine sımsıkı sarıyordu Janessa’yı.
Hiç bırakmayacağım der gibi…
Janessa bu duygunun verdiği huzurlu güvenle mutlu bir şekilde başını tekrar Kress’in koluna yasladı.
Yorucubir gecenin ardından biraz daha uyumanın zararı olmazdı heralde?..
*-*-*-*-*-*-*
Janessaolduğu yerde gerinirken elini bir refleksle karnına götürd ve orada ki şişliğiokşadı gülümseyerek.
‘Günaydınbebeğim…’ dedi içinden sevgiyle.
Eliniuyuşuklukla yanağına götürürken hala gülümsüyordu.
“Kıskanıyorumama…”
Janessa Kress’in yarı şakacı sesiyle kendine gelirken gözlerini hızla açtı.
Kress yanına oturmuş üstü giyinik bir şekilde onu izliyordu. Oyuncu bir şekilde gülümsediğini görünce Janessa’da ona gülümsedi yavaşça. Onu ne kadarda seviyordu…
“Günaydınsevgilim.” Dedi Kress okşamak için yanağına uzanırken.
Janessa gözlerini istem dışı yumarak bu davete yaslanarak cevap verdi. Kress bu davranışıyla gülümsemesini keserken nazikçe ve kendini tutmaya özen göstererek Janessa’nın dudağına küçük olduğunu umduğu sahiplenici bir öpücük bıraktı ve yavaşça geri çekildi.
Janessa’nıngözlerinin içine,derinlerine işlerken sordu.
“İyimisin?.”
Busamimi sorunun sebebini anlamıştı Janessa. Yanakları hafifçe allaşırken utangaçbir şekilde gülümsedi.
“Evet,iyiyim…”
Kressonun yanağında ki kızarıklığı sempatiyle okşarken çarpık bir gülümseme sundu ona.
“Bukızarıklık o kadar güzel ki..”
Janessabakışlarını kaçırdı. “Eve gidecek miyiz artık?”
Kress hınzır bir şekilde gülümserken onu daha fazla utandırmamak için hızla ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Bebek.
Ficción GeneralHayat ne garip,lanet ..ve boktan bir dönemeçten ibaret!' diye düşündü genç kız..Onun için hiçbir şey normal değildi artık.. Hiçbir şey olması gerektiği gibi değildi..Her şey hem de her şey istemediği gibiydi artık. Barda tanıştığı adamla tanımadığı...