Medya: Kim JonHo *-*
Sessizleşen ortamda ne yapacağını bilemez bir şekilde öylece bakıyordun. Senin baktığın gibi de herkes sana bakıyordu. Uzun süre JonHo'ya cevap vermemen üzerine ufak çocuk sızlanarak sana tekrar seslendi.
"Omma!" Bu sefer kendini zorlayıp hala hırkanın ucunu çekiştirmekte olan ufaklığa baktın. Sen bakışlarını çevirdiğinde dudaklarını büzdü ve tekrar konuştu.
"Vu vu me!" Elini karnına vurarak aç olduğunu belli etmeye çalışıyordu.
"A-acıktın mı?"
"Hı hı" ufaklığı kollarına alıp mutfağa ilerlerdin. Az öncenin şoku hala üzerinde olan aile üyeleri ise sen gittikten sonra hesap sorar gibi konuşmaya başladılar.
"JoonMyeon! Nasıl olur da bakıcısına Omma der?!" Büyükanne Kim sinirle konuşurken diğer kimseden ses çıkmıyordu. JoonMyeon kaşlarını çattı ve konuşmak üzere dudaklarını araladı.
"Ne bekliyordunuz?" Ama onun konuşmasına kalmadan Yoora lafa atlamıştı.
"2 yaşındaki bir bebek o! Annesiz kalan bir bebek! Doğduğundan beri annesinin kokusunu almayan şevkatini görmeyen bir bebek. Şimdi kendisi ile ilgilenen ve belki ona annesinden bile daha çok şevkat gösterip seven birini buldu. Çevresindeki herkes birine 'Omma' derken onun sadece 'Appası' vardı. İkisinin arasındaki ilişkiyi fark etmemiş gibi konuşmayın! Hye Jin'in , JonHo'nun üzerine nasıl titrediğini ben kendi gözlerimle gördüm. Zaten öz annesini doğduğunda kaybetti. Şimdi annesi olarak görmeye başladığı kişiyi de elinden almaya çalışmayın!" Yoora konuşmasını bitirip hızla oturduğu sandalyeden kalkıp içeri ilerledi. Mutfağa geldiğinde seni ve JonHo'yu konuşurken gördü. Ufaklığı masaya oturtmuştun.
"Noona demesin Jon-ah. Noo-na."
"Omma!" Ufaklık gülümseyip sana bakarken derin bir nefes aldın. Bir kaç dakikadır sana Omma dememesi gerektiğini anlatmaya çalışıyordun ama bir türlü başarılı olamıyordun.
"Rahat bırak çocuğu. Nasıl istiyorsa öyle seslensin sana." Yoora mutfak girişinde durmaktan vazgeçip yanınıza doğru ilerlerken sıkıntılı bir nefes aldın.
"Ama bunu bana söylemesi ne kadar doğru?" JonHo her şeyden habersiz masanın ortasına doğru ilerlemeye başladı.
"Neresi yanlış?" Yoora kaşlarını çatarak sana baktı. "Bak JonHo doğduğundan beri annesiz. JoonMyeon ile şöyle böyle büyüdü ama her zaman anne sevgisinden uzak kaldı. Tabii ki de sana sarılıp anne diyecek. Ben bunda yanlış olan bir şey göremiyorum?" Yoora'nın haklı olduğunu biliyordun.
"Peki JoonMyeon?" Sen tedirgin bir şekilde ayakta dikilmeye devam ederken Yoora gözlerini devirip sandalyelerden birine oturdu.
"JoonMyeon'un buna kızacağını bekliyorsan daha çok beklersin sen. Oğlunun anne şevkatine ne kadar muhtaç olduğunu en iyi o biliyor. Bak bunu anlatmak bana düşmez ama çenemi tutmakta da pek başarılı değilim." Yoora sıkıntılı bir nefes aldı.
"JonHo'nun annesi YuJin ile JoonMyeon şirket evliliği yapmak zorunda kaldılar. YuJin de Joon'da bunu istemiyordu ama mecbur bırakıldılar. Evlendikten kısa bir süre sonra birbirlerine ısındılar ve JonHo dünya'ya geldi. Fakat YuJin ve ailesi'nin dolandırıcı olduğunu hiç birimiz tabii ki fark etmemiştik. Onların olduğunu sandığımız şirket aslında paravanmış. JonHo doğduktan hemen sonra Kim ailesini yüklü bir miktar dolandırıp ortadan kayboldular."
Şaşkınlıktan gözlerin kocaman olmuş bir şekilde Yoora'ya baktın. Duymayı beklediğin hikaye kesinlikle bu değildi. Ölmüş olmasını beklerdin ama böyle yalanla dolu bir hikaye beklemiyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bakıcı (Suho OC)
FanfictionKim JoonMyeon, oldukça başarılı bir holding sahibiydi. Ailesine gurur üzerine gurur yaşatıyordu. Başarıları ile sadece ülkesinde değil deniz aşırı ülkelerde de adını duyurmuştu. Fakat bu adamın başaramadığı tek bir şey vardı. Henüz 2 yaşında annesiz...