16.Bölüm

12.8K 701 508
                                    

"Dediğim gibi evde bakım görürken fazla hareket etmemesi gerek. Kaburgadaki kırıklar için dikkatli olunması lazım. Onun dışında herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum."

JoonMyeon doktora teşekkür ederken sende sonunda rahat bir nefes alabilmiştin. 1 hafta sonra sonunda evine dönebilecektin. JonHo'yu çok özlemiştin. Hastanede olduğun süre boyunca sadece 2 kere gelebilmişti ufaklık. Geldiği zaman sana bir an önce kalkmanı söyleyip ağlıyordu o yüzden JoonMyeon sen hastaneden çıkana kadar gelmemesini istemişti. Bu süre zarfında ona Bayan Kim bakacağını söylemiş ve torununu evine götürmüştü.

Kadın sanki bir mucize olmuş gibi sana oldukça sıcak ve yakın davranmaya başlamıştı. Hatta ilk ziyaretine geldiğinda Kayınvalidesi'nin yaptığı şey yüzünden senden ağlayarak özür dilemişti.

Bayan Kim ile bir sorunun yoktu fakat Büyükanne Kim'e aşırı kin gütmeye başlamıştın.

JoonMyeon yatağının yanına yaklaştı ve oturup saçlarınla oynamaya başladı.

"RiJin gelecek ve yarım saat içinde evimize gideceğiz."

Gülümseyip kafanı salladın. Daha sonra aklına düşen şey ile kaşlarını çattın.

"Joon?"

"Hmm?" JoonMyeon saçlarını okşamaya devam ederken dalgınca cevap verdi.

"Ben iyileştikten sonra evlenmemiz gereken bir konu var."

Genç adamın saçlarını okşayan eli duyduğu şey ile duraklamıştı.

"Ne?"

"Yine o Go MiRa meselesi açılmadan evlenmemiz lazım."

JoonMyeon kahkaha atıp sana yaklaştı ve dudaklarına sesli bir öpücük verdi.

"O mesele çoktan ortadan kalktı bebeğim."

"Bana ne." Dudaklarını büzerek konuştuğunda JoonMyeon kıkırdayıp tekrar dudaklarını öptü.

***

"Omma deldii!!"

Sen evden içeri henüz girdiğinde JonHo'nun neşe saçan sesini duymuştun. Şaşkınlıkla JoonMyeon'a baktın.

"Annem önceden gelip yemek falan yaptı." Şimdi şaşkınlığın iki katına çıkmıştı.

"Hadi yine iyisin. Kayınvaliden iyi niyetli bari." Tekerlekli sandalyeyi tutan arkadaşına bakmak adına kafanı çevirdin ve tek kaşını kaldırdın.

"Yalan mı? Çirkef bir kayınvalide'yi kim ister?" Sen gözlerini devirip önüne döndündüğünde ilerlemeye başlamıştınız. Kısa süre sonra salona ulaştığınızda JonHo'yu tutmaya çalışan Chanyeol'u görmüştün önce.

Alçısı çıkmıştı ve kafasındaki dikiş de alınmıştı.

"Omma" amcasının elinden kurtulup sana doğru koştu ve en sonunda bacaklarına yapıştı.

"Merhaba bebeğim." JonHo'nun saçlarını okşamaya başladığında ufaklık kafasını dizine yasladı.

"Meyyaba."

JoonMyeon yere eğilip oğlunu kendi kucağına aldığında JonHo sızlanmaya başlamıştı.

"Ommaaa." Elini sana uzatmış ve açıp kapamaya başlamıştı.

"Sehun yardımcı olur musun?" JoonMyeon ayakta dikilen adama seslendiğinde Sehun ikiletmeden sana yaklaşıp yumuşak bir şekilde kucaklamıştı.

"Merhaba güzellik." Kıkırdayıp Sehun'un omuzuna vurduğunda o da sana dişlerini göstere göstere sırıttı. Bir yastık ve battaniye'nin konulduğu koltuğa seni yavaşça bırakıp geri çekildi.

Sadece Bakıcı (Suho OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin