-3 Yıl Sonra-
Kim JonHo 5,
Kim ChaeJin 2 Yaşında"Hayıy JinJin onu yiyemeşsin!" Sen önündeki çiziminle ilgilenirken oğlun JonHo ve kızın ChaeJin yakınında beraber oyun oynuyorlardı. [Hatırlamayanlar için diyorum, moda tasarım mezunuydun.]
Göz ucuyla onlara baktın. JonHo, kardeşinin elindeki belirsiz şeyi yumuşakça aldıktan sonra onun saçlarına bir öpücük kondurdu. Ardından yerinden kalkıp sana yaklaştı.
"Omma?" JonHo sessiz bir ses tonu ile konuşup kafasını sana doğru eğdi. Ne zaman çalışmaya başlasan aynı şekilde davranıyordu. Seni rahatsız etmekten çok çekiniyordu.
"Efendim bebeğim?" Kafanı kaldırıp yumuşak bir sesle konuştun. JonHo avucunu sana uzattı ve tatlı sesi ile konuşmaya başladı.
"JinJin acıktı gayiba. Bunu yemeye çalıştı." Kıkırdayıp oğlunun elindeki şeye baktın. JoonMyeon'un kol düğmesiydi. Gözlerini devirdin. Kocan ne zaman çocuklar ile oyun oynasa ya gömleğinin düğmesi ya da kol düğmesini oyuncakların arasına düşürüyordu.
"Appayla yiyelim mi?" JonHo düşünür gibi dudağını büzerken ChaeJin hızlı hızlı size yaklaştı.
"Appa appa!" Ufak kızın JoonMyeon'a çok düşkündü. Gerçi JoonMyeon'un da ondan bir farkı yoktu. ChaeJin doğduğunda bütün ilgisini ona vermişti öyle ki JonHo babası ile eskisi kadar yakın olamıyordu. Bu durum seni çok üzüyordu fakat bunu JoonMyeon'un kendisinin fark etmesi gerektiğini düşünüyordun.
Şirkete gitmek için çocukların üzerini giydirdin.
Ikisine şöyle yanyana dururken bir baktın. Onlara bakarken içinde tarifi olmaz bir sevgi yeşeriyordu. Önce JonHo'nun yanağını sıktırıp öptün daha sonra da aynı şeyi ChaeJin'e yaptın. Ikili birbirine bakıp kıkırdadığında için erimişti.
"Ya benim ne güzel çocuklarım var! Ya sizi ham yaparım!" ChaeJin bu söylediğinden sonra tiz bir kahkaha atıp koşturmaya başladı.
JonHo da sana gülümsedikten sonra kardeşinin peşine takıldı.
***
JoonMyeon'a öğle yemeği için aşağıda beklediğinize dair mesaj attıktan sonra telefonunu cebine koydun. Şirketin öğle yemeğine çıkmasına 5 dakika kadar vardı. JoonMyeon'un mesai saati bittiği anda yanınıza geleceğini biliyordun.JonHo ve ChaeJin aşina oldukları yerde yani şirketin giriş katında dolanırken sende köşedeki bekleme koltuklarında oturuyordun. Ikiliyi gören çalışanlar gülümseyerek selam veriyordu.
ChaeJin kendi kendine bir oyun uydurmuş yerdeki karalerin çizgilerine basmadan zıplamaya çalışıyordu. En son zıplamasında başarılı olamadı ve dizlerinin üzerine düştü. Sen yerinden kalkıp acele ile onlara yaklaşmadan önce JonHo kardeşinin dizine önce hafifçe üfledi ardından yavaşça okşayıp öpücük kondurdu. Çalışanlar iç geçirerek bu tatlı manzarayı izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bakıcı (Suho OC)
FanfictionKim JoonMyeon, oldukça başarılı bir holding sahibiydi. Ailesine gurur üzerine gurur yaşatıyordu. Başarıları ile sadece ülkesinde değil deniz aşırı ülkelerde de adını duyurmuştu. Fakat bu adamın başaramadığı tek bir şey vardı. Henüz 2 yaşında annesiz...