5. časť

35 2 0
                                    



Položila som mobil na stôl. Vstala som z postele, obula som si jemnučké fleesové papučky s mačacím vzorom a zišla som dolu do kuchyne. Vzala som pohár s vodou a s chuťou som ho vypila. Mama spokojne pozerala telku v obývačke. Vydala som sa naspäť do izby, kde som si znovu ľahla na posteľ a vzala som do ruky mobil. „19:15, nejako ten čas rýchlo letí" zamumlala som si pre seba. Začala som si len tak pozerať sociálne siete, keď mi zrazu blikne žiadosť o priateľstvo. Rozliknem ju a zbadám že to je nejaký chlapec. Nenapadlo by ma že by mi niekto posielal žiadosť o priateľstvo a už vôbec nie žiadny chlapec. Potvrdila som ho, asi si chcel niekto rozšíriť svoju zbierku imaginárnych priateľov. Ani som sa nenazdala a prišla mi správa. Od toho chlapca. Volal sa Eric.

Eric: Ahoj : )

Tarane: Ahoj, poznáme sa ?

Eric: Nie, ale ty si z tej malej dedinky Shallote že ?

Tarane: Áno som, odkiaľ to vieš?

Eric: Párkrát som ťa tu videl : )

Tarane: Ty si tiež odtiaľto ? Sleduješ ma?

Eric: Nie, len pred nedávnom som sa sem prisťahoval : ) A nie neboj sa len som ťa tu párkrát zazrel. Nemusíš si nič domýšľať. 

Tarane: Aha, tak potom vitaj, nech sa vám darí :)

Eric: Ďakujem ale nemusíš mi vykať :D

Tarane: Nevykám ti, len som si myslela že si tu s niekým.

Eric: Som tu sám. Ale mne to vyhovuje.

Tarane: Tak potom áno, ale prečo zrovna Shallote? Veď tu nie je nič zaujímavé.

Eric: Neviem, no niečo ma sem tiahlo. Vždy som sa sem chcel pozrieť aj keď vlastne ani neviem prečo. Ale musí tu byť niečo zaujímavé. Nevieš o niečom?

Tarane: No o jednom mieste by som vedela. Je to vysoký útes odkiaľ je krásne vidieť východ slnka.

Eric: No vidíš, a ukázala by si mi to miesto niekedy? Keďže sa tu moc nevyznám ?

Tarane: No, ja neviem...

Eric: Neboj, nemusíš sa ma báť, nie som žiadny starý úchyl : D

Tarane: Veď ťa zatiaľ vôbec nepoznám, maximálne tvoje meno, takže ti nemôžem veriť.

Eric: Hej to máš pravdu ale naozaj sa nemusíš báť, veď.. Poviem ti niečo o sebe dobre ?

Tarane: Možno inokedy, som unavená, je neskoro.. Tak dobrú noc.

Eric: Dobrú noc : ) Nabudúce :)

„Veľmi zaujímavý rozhovor.." pokrútila som hlavou. 22:00, najvyšší čas ísť spať. Položila som mobil na stolík, prikryla som sa, zatvorila oči a pomaly som sa vnárala do snov.

Spojila nás láska ku koňomWhere stories live. Discover now