Setelah Tengku Aqram bersiap-siap,
Wardina dan suaminya turun ke bawah untuk bersarapan."Morning sayang, aqram. Bangun dah? Meh sarapan sama, sini." kata Tengku Nadihah.
"Morning ma, Aqram memang dah bangun lama. Ni anak kesayangan mama ni je, penat sangat eh? Alololo"
Aqram mengusap pipi Wardina."Nakal gila" usik Miasara. Mereka semua tergelak.
Mereka semua bersarapan bersama-sama banyak benda dibualkan. Kelihatan ibu bapa Wardina sangat selesa bersama Aqram.
"So apa plan honeymoon?" tanya Tengku Aman.
"Alamak, Aqram nyaris-nyaris forget pa". jawab Aqram.
"Mana boleh forget" Wardina membantah. Sekali lagi mereka tertawa.
"Sayang, kita nak pergi mana for honeymoon?" tanya Aqram.
"Ermm. Sayang nak pergi korea boleh tak abang?" tanya Wardina.
"Anything for you dear." jawab Aqram lalu mengeyitkan matanya kepada Wardina.
"Amboi dah pandai dah, patutlah leher tu ehem- ehem.." kata Miasara.
Aqram memandang leher Wardina.. Ohh shittt, macam mana tak perasan. Lalu Wardina terus menundukkan mukanya.
"Mia..." papanya memberikan isyarat mata kepada Miasara.
"Okey sorry Akak Wardina!" degil gila dia ni.
______________________________
"Sayang, penat." merungut Aqram kepada isterinya setelah enam jam bekerja.
"Penat rest la baby, dah pergi baring." suruh Wardina Safiyyah.
"Tak nak".. Aqram memeluk pinggang Wardina dari belakang.
"Habis nak kacau I buat air ke? Aqram mencium lehernya. Haih sabar Wardina.
Aqram rancak menghidu dan mencium leher isterinya.
Wardina mengeluh "Arhhh.. Baby, nanti lah sayang buzy lah.
"Ala nak sekarang please baby, abang tak tahan tengok sayang sexy sangat!" pinta arief tanpa membuka matanya.
Tangannya ligat meraba buah dada ku, ia membuatkan isterinya lebih gersang.
"Ehmm baby please". pinta Aqram yang sudah tidak tahan diperlakuan begitu.
"sure sayang." kata Wardina Safiyyah.
Laju Aqram mendukung isterinya itu, Wardina mencium bibir suaminya sambil didukung untuk naik ke bilik.
Mulutnya dibuka luas untuk memudahkan lidah Aqram menerokai mulutnya.Pintu bilik dibuka, dan ditutup. Tengku Aqram merebahkan tubuh isterinya yang seksi itu di atas katil dengan lembut. Terus tangan Aqram membuka dan terus koyak baju Wardina itu. Tersergam indah mahkota bukit yang masak ranum di depan matanya.
"Tegang dah puting baby ni" memuji Aqram. Muka Wardina kemerahan. Aqram memulakan menghisap kedua-dua mahkota isterinya.
"Ahhh... Baby... Tak... Tahan..." desah Wardina.
Sebelah tangan kirinya meraba dan memainkan putingku coklat gelapku dan sebelah lagi dihisap rakus seperti bayi kelaparan.
Dari mulut turun ke leher, Aqram mencium menghisap dan menggigit lembut leher isterinya itu. Tidak disia-siakan langsung.
"Awhhh.. Uhm....." Wardina mengerang sambil menutup mata melayan kenikmatan.
Tengku Aqram menanggalkan seluar tidur isterinya. Wardina menangkat punggunya bagi memudahkan kerja suaminya. Kelihatan pantiesnya basah "you already wet sayang".
"Jangan lah tengok macam tu baby.. Emm malulah.." kata Wardina Safiyyah.
"Nak malu buat apa baby?" i'm your husband lah. Tanpa membuang masa Aqram membuka panties dan mengangkangkan kaki isterinya.
"Slurp... Sedapnya... Nikmat... Baby...." menjilat pussy indah itu.
Lebih kurang 15 minit kami melayari bahtera kenikmatan, dan akhirnya Aqram telah melepaskan kesemua benih-benih cinta kami di dalam rahimku yang sentiasa menantikan ianya disirami dengan subur. Tengku Aqram tidak terus mencabut keluar batang zakarnya dari liang farajku tetapi dia membiarkan ianya terus terendam di dalam liang yang basah lagi sempit itu. Aku mengambil peluang ini dengan mengemut sekuatnya batang zakarnya sehinggakan Aqram mengeluarkan suara erangan nikmat.
"Ohh... Nikmatnya.. Baby... Kemut... Boleh gila abang kalau tak dapat lubang baby ini.. Ohh.. Baby.. Sedap.."
Tidak sampai 2 minit aku mengemut kuat batang zakar Aqram, akhirnya dia mengeluarkan batang zakarnya dari liang farajku. Terbaring dia di bersebelahanku sambil nafasnya tercungap-cungap. Suamiku mengucup dahiku lembut sambil mengucapkan terima kasih kepadaku, dan begitu juga aku. Aku menghadiahkannya sebuah senyuman dan tulus ikhlas khas buat suamiku sehinggalah kami terlelap lena dengan nyenyak dalam keadaan berpelukan dan tanpa seurat benang.
# Korang nak scene chessy ke gaduh? cepat-cepat comment n vote sekali!
-610 words-
YOU ARE READING
Wardina Safiyyah
Romance"Aku tengok kau bukan main lagi raih balik cinta Wardina tu." Tiba-tiba Amar bersuara. "Ada masalah ke kalau aku nak raih semula cinta dia?" tanya Tengku Aqram "Tapi aku tengok Wardina tu bukan main benci lagi kat kau dah. Sudah-sudahlah tu, Aqram...