"Sayang, nak dekat setengah jam kita kat sini. Sekarang ni pun dah nak dekat pukul dua belas malam. Jomlah kita balik ke bilik. Makin sejuk pula angin kat luar ni." kata Tengku Aqram.
Aku menganggukan kepala tanda bersetuju dengan cadanganya. Lagipun, sudah terlalu lama kami di situ, kami pun berlalu di situ dan menuju ke bilik hotel sambil berpimpinan tangan. Apabila pintu bilik hotel dibuka, betapa terkejutnya aku kerana bilik ini turut dihias dengan indah. Di atas katil, terdapat kelopak mawar merah dan pelbagai jenis buah-buahan di atas meja kecil.
Bilik itu juga diterangi dan dihiasi dengan lilin yang sedang menyala menyerlahkan suasana yang cukup romantik. Aku memeluk tubuh Aqram searatnya sambil kepalaku disembamkan ke dadanya, untuk menandakan betapa aku amat bahagia bersama suamiku.
Kemudian, Aqram menekan bibirnya lembut ke bibirku. Aku membalas kucupan Aqram kerana sesungguhnya aku turut inginkan bibir itu. Aqram menukar corak kecupannya kepada lebih kasar sehingga aku merengus sedikit. Bibir bawahku digigit hilman.
"Auchh. Sakit la baby.. Slow-slow sikit baby... I.. tak.. lari.. pun.." desah Wardina SafiyyahAqram buat endah dengan kata-kata Wardina dan dia terus membawa kucupannya ke bahagian dagunya lalu dia membawa lembut ke bahagian leherku. Aqram melepaskan kucupannya dengan rakus disitu sehingga nafasku tidak terurus. Aku memejamkan mata membiarkan Aqram dengan dunianya.
Beberapa lovebite ditinggalkan di leherku. Kemudian dengan perlahan-lahan bajuku diselak dari bawah. Aqram menelan liur saat dia menatap dua buah mahkota yang besar betul-betul dimukanya.
Aqram tidak tahan dengam kedua-dua mahkota ku terus tubuhku ditolak terbaring di atas katil. Kini posisiku terlentang dan mataku masih menatap wajah Aqram yang menindih badanku. Dia memandangku dengan penuh nafsu.
Tanpa meminta izin, Aqram mencabut dress yang ku pakai dan baling di bawah katil. Kini badanku hanya pakaian dalam sahaja. Jarinya terus bermain-main pada perutku. Aku menggeliat geli.
"Aqram..." desah Wardina sambil mengenggam cadar katil.
"Baby..."
Tangannya dibawa ke belakang badanku. Lantas dia membuka cangkuk bra dalamku. Dengan perlahan Aqram memisahkan cangkuk bra dari buah dadaku.
Kini badanku hanya seluar dalam sahaja menutupi tubuhku. Aqram terus menyembam wajahnya ke puting coklatku dan dikucup dengan lembut.
"Baby... Sa..yang... Er... Ahh... Aqram... aku mendesah dengan nikmat dengan kucupan Aqram.
Bibirnya terus menggigit puting sebelah kiriku manakala tangan kanannya terus meramas buah dadaku.
Pap!
Bagai ada genjatan elektrik apabila jari telunjuk Aqram mengena biji berahiku. Badanku mengeliat setelah menikmati sentuhan itu. Lantas jari Aqram terus bermain-main pada biji berahiku. Aku mendesah kuat kerana tidak tahan.
Aqram menarik tanganku lalu diletakkan pada eraksinya yang sudah tegang.
"Urut baby..." katanya dengan nafas yang tercungap-cungap.
Tanpa membuang masa, aku terus membuka zip seluar Aqram dan tersembul keluar batang Aqram. Aku memegang eraksi Aqram dan tiba-tiba Aqram mendesah kuat.
"Sayang.. Ahh... Sedap..."
Kata-kata Aqram memberi aku rangsangan untuk untuk meneruskan uratan pada batangnya.
"Come..on.. Baby..."
Aku terus mengurut dan mengusap batang Aqram sementara Aqram mengosok biji berahiku yang sudah basah itu. Bibirnya masih menghisap puting dadaku.
"Baby... I.. tak.. tahan.. ahhh..." jeritku apabila aku rasakan aku hampir sampai klimaks dengan setuhan Aqram.
"Sayang.. laju.. lagi.. lagi...." kata Aqram.
Aku terus melajukan usapanku pada eraksi Aqram.
"Aqram..." aku terus menjerit kuat apabila ada cecair keluar dari kemaluanku.
"Baby..." panggilku sementara tangan masih mengosok laju batang eraksi Aqram. Walaupun sudah sedekit letih.
Aqram sudah berhenti menyentuh biji berahiku tetapi bibirnya masih dikucup kedua-dua buah dadaku.
"Baby... Laju.. Lagi.. Sikit.. Lagi.. Sayang... Arhhh.... pinta Aqram hampir tiba klimaksnya.
"Sayang... Sedap..." Aqram melepaskan nafasnya bersama dengan cecairnya
tanda Aqram juga puas dengan setuhanku.Aqram merebahkan tubuhnya disebelahku. Nafas kami berdua masih tidak keruan. Aku mencari ruang untuk bernafas. Aku memeluk erat tubuh Aqram yang telah dibasahi peluh dengan penuh perasaan cinta dan kasih sayang.
Lebih kurang beberapa minit, kami berdua telah terlelap lena dengan penuh rasa bahagia.
# So korang vote nak scene gaduh ke chessy? kalau buat scene chessy takut ramai yang bosan macam mana tu? So comment n vote!
-650 words-
YOU ARE READING
Wardina Safiyyah
Romance"Aku tengok kau bukan main lagi raih balik cinta Wardina tu." Tiba-tiba Amar bersuara. "Ada masalah ke kalau aku nak raih semula cinta dia?" tanya Tengku Aqram "Tapi aku tengok Wardina tu bukan main benci lagi kat kau dah. Sudah-sudahlah tu, Aqram...