14

22.4K 87 5
                                    

Selepas kami menikmati sarapan pagi di kafeteria hotel, aku dan Aqram berjalan-jalan di Seoul sambil berkepalaku dilentokkan ke bahunya. Seperti biasa, tangan Aqram akan menyiku lembut buah dadaku. Hari ini adalah hari terakhir kami di Korea, kami akan menaiki kapal terbang pulang ke Kuala Lumpur pada jam 6.00 petang, jadi tinggal lebih kurang 9 jam lagi kami untuk berlibur di sini.

_____________________________________

Setibanya kami di kondominium penginapan di Kuala Lumpur selepas menikmati  percutian berbulan madu selama 6 hari 5 malam di Korea, tiba-tiba sahaja aku merasakan tubuhku ini terlalu letih, bagaikan seluruh tenaga telah dikerah untuk keluar. Mungkin kerana kami padat melakukan pelbagai aktiviti riadah semasa di sana.

Kami tiba di kondominium lebih kurang pada jam 9.00 malam. Rutin kami seperti biasa membersihkan diri, solat berjemaah dan menonton tv. Aku sendiri pun tidak sedar bilakah masanya aku melelapkan mata. Yang aku pasti, kami berdua telah tertidur berpelukan tanpa seurat benang di atas sofa yang dihadapan tv yang sedang menyala.

Apabila aku membuka mata aku mendapat rasa dadaku telah dihisap oleh seseorang. Aku memandang dadaku suamiku menghisap putingku yang berwarna coklat lalu berhenti aksi itu.

"Sorry sayang nganggu sayang tidur ke? Abang tak tahan tengok dada sayang tengok tu puting pun dah tegang" kata Tengku Aqram.

"Yela sayang sedap tidur abang pulak kacau" nada merajuk.

"Alololo merajuk pulak isteri abang ni. Sorry sayang ala bucuk-bucuk baby" sambil mencubit manja kedua belah pipi Wardina.

"Hmm"

Setelah beberapa saat, bibir merah merekah kami berdua pula telah bersatu. Jika sebelum ini, selalunya aku yang bertidak terlebih dahulu. Namun kali ini, suamiku yang akan menjulurkan lidahnya ke dalam mulutku. Kami terus menciuman, berhisapan lidah sambil kedua tanganku mendakap kemas leher suamiku. Tangan suamiku masih setia di buah dadaku. Bunyi berdecup-decap yang terhasil daripada ciuman mulut kami berdua.

Aqram menghentikan aksi ciuman mulut kami. Tangan Aqram memegang dadaku lalu meramas keseluruhan dadaku perlahan-lahan. Aku secara tidak sengaja mendesah.

"Arhhh.. Abang.. Kuat.. Lagi.. Sayang.. Tak.. Tahan..." desah Wardina.

Mulutnya menghisap semahunya putingku yang semakin mengembang dan memanjang, cara hisapannya seolah-olah sedang menghisap gula-gula lolipop. Sekali-sekala suamiku akan menggigit lembut hujung putingku. Secara semula jadi, hisapan dan gigitan itu menjadikan aku memejamkan mata.

Hisapan mulut suamiku agak lama di buah dada suamiku sebelum tangannya dipindahkan secara perlahan-lahan ke perutku dan mengusapnya dengan amat lemah- lembut. Lubang pusatku dijolok dan digaru dengan jari Aqram. Aku merasakan agak kegelian namum ianya cukup untuk meningkatkan lagi rasa ghairahku.

Sekali lagi tanganya bergerak semakin menurun ke bawah lalu dua jari tengahnya menggosok perlahan belahan farajku namun kelajuan gosokkannya itu meningkat sedikit demi sedikit. Mulutku langsung tidak surut dengan suara erangan dan jeritan yang semakin kuat. Farajku semakin banyak merembeskan air mazi sehinggakan membasahkan cadar sofa. Punggungku terangkat semakin kerap dan Aqram semakin liar di farajku.

Aqram memegang kedua-dua pehaku dan mengangkangkan kedua kakiku seluas mungkin. Dia menjelirkan lidahnya yang basah itu lalu disentuhnya hujung lidah pada farajku. Aqram menjilat, menyedup, menghisap biji berahiku sama seperti gerakannya di putingku. Air maziku dihisapnya dengan penuh rakus dua tanganya menguak kelopak farajku seluas mungkin. Agak lama permainan lidah Aqram di biji berahiku. Kedua tanganku hanya mampu mencengkam rambut suamiku, air maziku yang merembas keluar usah dikatakan lagi, dan kenikmatan.

"Ahhhhh... Abang... Ahhhhh.. Abang... Ahhh... Baby... Ahhhh.."

"Abang, you turn". Aku cuba bangun untuk memuaskan nafsu Aqram pula. Rasanya tidak adil hanya aku sahaja yang puas.

Aqram kembali berbaring di atas sofa bersebelahanku, mengambil tanganku lalu diletakkan di batang  zakarnya. Aku mengenggam kemas zakarnya yang saiz boleh disamakan seperti sebiji timun bersaiz sederhana. Gerakan melurut atau mengocok di batang zakar itu semakin melaju dan akhirnya Aqram melepaskan tangannya di tanganku, dan aku masih meneruskan aksiku. 

Aku mengocok laju batang zakar Aqram manakala dia pula kembali menghisap putingku sambil tangan kirinya mengusap-usap biji berahiku dengan hujung jarinya. Aqram melepaskan dengusan yang agak kuat, mungkin merasa amat nikmat sama sepertiku. Mataku memandang pada aksi suamiku di puting coklatku dan sekali-sekala memandang pada zakarnya yang sedang kukocok. Namun kebanyakan masanya, aku hanya memejamkan mata kerana terlalu nikmat.

Aqram memegang tanganku supaya aku menghentikan kocokan di batang zakarnya. Aqram menghadiahkan senyuman manisnya kepadaku lalu beralih tubuh dari bersebelahan tubuhku ke celah kelangkangku. Pehaku dikangkangkan seluasnya oleh tangan suamiku. Kami bertatapan wajah masing-masing. Aku tahu Aqram akan memasukkan zakarnya ke dalam lubang farajku seketika lagi.

# Sorry sayang-sayangku sekalian dah seminggu author tak update korang mesti rindu Aqram dengan Wardina kan? Sorry siapa yang sanggup menunggu cerita ni! Insyallah lepasni i akan rajin update.Vote n comment!

                           -750 words-

Wardina SafiyyahWhere stories live. Discover now