Kedves olvasóim!
Szeretnék köszönetet mondani Nektek a türelmetekért, a kedvességeitekért, s minden jó szóért, amit felém intéztetek. Erőt adtatok, bátorítottatok, végig kísértétek az utamat a kezdetektől. Nem hagytatok el akkor sem, ha megakadtam, s időre volt szükségem az íráshoz, s a történet minden apró morzsáját formáltátok velem együtt. Többeteket megismertem, még barátságok is köttettek, s most itt tartunk.
2015. szeptember 14-én publikáltam a Net-kaland első fejezetét a blogon, s vannak köztetek, akik azóta is olvasnak. 2015. január 6-án jelent meg a Faithbell című kisregényem, s a Net-kaland amolyan szárnypróbálgatásnak indult. Kíváncsi voltam, hogy mit vagyok képes összehozni ebben a témakörben. S nézzétek, itt maradtam! :) A Net-kalanddal rátaláltam egy olyan világra, amit képtelen vagyok elengedni. Szívből írok, lélekkel, olykor a saját érzelmeimről.
Volt, aki észrevette a borítónál, hogy szerepel az alcímben a sorozat szócska. Pontosan azért döntöttem így, mert megérdemlitek. :) Hogy kifejtsem: szerettem volna többet adni Nektek, mint ez a történet, mégpedig azzal, hogy megismerhetitek Annabeth életét is. Én már most imádom a második kötetet, s remélem, a későbbiek folyamán majd ti is beleszerettek! :)
Ezen felül van néhány dedikált példányom számotokra! Már a nyomdában pihennek a kéziratok, a Faithbellből, és a Net-kalandból is, s ha minden igaz, jövőhét hétfőn már készhez is kapom őket.
Mindkét könyvből 6-6 dedikált példány van, melyek 2000 forint/darab (+posta) áron vásárolhatóak, kizárólag nálam!
Ezeket e-mailben foglalhatjátok le, melyet a juliet95@hotmail.hu-ra küldhettek el. Az e-mailben szerepeljen a nevetek, a település helye, ahova a postázást kéritek (opcionális, hogy tudjuk a postaköltség árát), valamint a megvásárolni kívánt könyv/könyvek címe.
Mindenkinek válaszolni fogok, amint időm engedi (legkésőbb aznap este), s ha esetleg valaki lecsúszna a dedikált példányokról, még Karácsony előtt a kiadó honlapján leadhatja a rendelését!
Nyomtatott példányt vásárolhattok még a kiadótól is, valamint, ha ekönyv formátumban szeretnétek megvenni a könyveket, akkor ezeken a linkeken megtehetitek:
https://publioboox.com/hu_HU/faithbell (e-könyv: 100 HUF)
https://publioboox.com/hu_HU/net-kaland (e-könyv: INGYENES)
A kiadónál lehet utánvételt kérni, én viszont csak előre utalás után postázom, mert így sokkal kedvezőbbek a postaköltségek.
Nos, hölgyek, urak, akkor hajrá! :)
Legyen csodás napotok! <3
U.i.: A moly.hu-n pedig ne felejtsetek el értékelést írni! ;)
https://moly.hu/konyvek/julie-v-scott-net-kaland
YOU ARE READING
Net-kaland/KIADTÁK!/
RomanceChloe komoly gondokkal küzd. Ez elsősorban abban merül ki, hogy immár három éve nincsen romantikus kapcsolata egyetlen férfival sem, így amikor az interneten rátalál egy különleges oldalra, kap az alkalmon és beregisztrál. Fülledt beszélgetésbe kezd...