-Tanıtım-
Merhaba adım Jason 16 yaşındayım, veya herneyse sonuçta bu hikayede sizin dikkatinizi çeken kısım Harry, tani babam. siz babamın harry olduğu için hayatımın süper olduğunu felan düşünüyosunuzdur. öyle değil, tam tersine etrafımda birsürü yalaka insan var, mesela çıktığım kızlar. şuana kadar 5 kızla çıktım, bukadar az olmasının sebebi dediğim gibi işte, benim için deil babam için, Annem Hannah ve babam bu konuda daha dikkatli davranmamı söyler fakat ikisininde bana yardım ettiği yok, hep sorunlu bi çocuk oldum, annen hep eskiden çok şeker bi çocuk olduğumu söyler fakat babamın benle konuşacak zamanı yok. hiçbir zaman bi baba oğul konuşması yapmadık. veya her çocuk gibi babamla futbol, basketbol, sinema, tiyatro vb. etkinliklerde bulunmadım. sadece sürekli olarak konserlerine gider ve onu izlerim, şarkı söylerken nasıl hissettiğini anlamaya çalışırım. bunu kimse yapmaz, ya yakışıklılığı ya şöhreti yada sesi için severler, ama onu anlamaya çalışmazlar.. bazı gerzekler sen gaysin senin baban gay, veya egoist gibi şeyler söylerler oysaki benim en ufak bir havam bile yok, sadece bikere bi olay olmuştu, bi çocuk gelip başımda babasız! babasız! diye bağırmaya başlamıştı, buna çok sinirlenip ona "benim babam Harry Styles! !!" diye karşı çıkmıştım o günden sonra erkeklerin gözünde egoist kızların gözünde sözde yakışıklı olmuştum. herneyse bi tanıtım için çok konuştum. işte benim hayat hikayem başlıyor....
Selam arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz. oy verip takip ederseniz çok mutlu olurum <3