Nusijuokusi, pasilenkiau, taip išvegdama skrendančios sniego gniūžtės. Ji praskrido man pro šoną ir netrukus dingo pusnyje.
-Nepataikei,- garsiai nusijuokusi mečiau savo laikomą gniūžtę. Ji atsitrenkė broliui į ranką.- Taškas man!
-Tu atsiimsi.- Jis žaismingai suurzgė ir pasileido manęs link.
Suspigusi, bėgau nuo Joe, bet visai netrukus buvau sučiupta ir išmurgdyta sniege.
-Joe, užtenka!- Suspigusi bandžiau patraukti nuo savęs brolį, bet jis ir toliau užkasinėjo mane storu sniego sluoksniu.
-Joe!- Staiga pasigirdus vaikino balsui, brolis sustingo. Jo veidas tapo šaltas, akys rodė man tylėti.
Joe lėtai atsistojo ir pasitraukė nuo manęs. Nusivaliusi sniegą atsistojau šalia ir pažvelgiau į nepažįstamąjį. Jo plaukai buvo tamsūs ir ilgi, o akys juodos it anglis. Vaikino rankos buvo sukištos į kišenes. Jis šiaip stovėjo atsipalaidavęs, kol tuo tarpu Joe stovėjo įsitempęs lyg styga.
-Jones,- Joe tarė.
-Kas ši dama?- Vaikinas nužvelgė mane, kol tarpu aš susigūžiau nuo jo žvilgsnio.
Joe atsistojo priešais, lyg mane gindamas. Nuo stovėjimo buvau bepradėjusi šalti.
-Joe, eime.- Tyliai sušnabždėjau, bet kad ir kaip toli stovėdamas, vaikinas taip pat tai išgirdo.
-Na jau ne, jūs niekur neisit.- Jo ledinė šypsena dingo.
Aplink mus atsirado kiti keturi vaikinai. Buvom apsupti. Joe paėmė mane į savo glėbį, lyg gindamas. Pritūpusi paėmiau savo nukritusę pirštinę, tuo pačiu sudarydama sniego gniūžtę. Dėl visa pikta.
-Palik mus ramybėje, Jones.- Joe tarė. Įsikibau į jį stipriau.
Vaikinas netrukus atsirado šalia mūsų ir paėmė Joe už kaklo, bei lengvai pakėlė į orą. Išpūtusi akis suklikau.
-Paleisk jį!- užsimojusi mečiau gniūžtę jam į veidą. Tiesiai į dešimtuką.
-Tu maža...- Jis užsiėmė už akių, kur lažinuosi pateko sniego.
Joe sukrito ant žemės žiopčiodamas, o aš suklupau šalimais. Keturi likusieji vaikinai pradėjo artėti, o aš atsistojusi apsižvalgiau. Mano rankos buvo sušąlusios.
-Dabar tu atsiimsi.- Jones pradėjo eiti artyn manęs, o aš trauktis.
-Neliesk manęs,- Sušnypščiau, o mano rankos keistai atvėso.
Pakėlusi jas, staigiai stumtelėjau orą ir stebėjau, kaip susidaręs sniego gniužulas, nuneša vaikiną tolyn. Buvau nustebusi tuo, kas čia įvyko.
-Ragana,- Jis išsišiepė.- Maniau jos išnykusios. Na, ar taip, ar kitaip. Tu tuoj būsi išnykusi.
Vaikino lūpas papuošė iltys, kurios privertė mane išpūsti akis.
Supanikavusi, pasukau delnus į jo pusę ir stebėjau, kaip jis nebegalėdamas pajudėti, suurzgia. Mestelėjusi jį į kitus vaikinus, nubloškiau visus ant žemės ir pasinaudojusi proga, pasigriebiau brolį.
-Dingstam.- Išsigandusi pagriebiau jį už rankos ir pasileidau miško link.
Bėgome pakankamai toli. Girdėjome toli šaukiančius vaikinus.
-Tau viskas gerai?- Paklausiau apžiūrėdama pamėlusį Joe kaklą.
-Viskas gerai,- Jis šiurkščiai patraukė mano rankas.
-Kas tau pasidarė?- Susiraukusi atsistojau.
-Tau reikėjo nekalbėti, kaip ir rodžiau.- Jis tarė, patrindamas kaklą.
-Mhm, sėkmės laukiant.- tariau ir prilietusi pirštais smakrą, pasukau jį į šoną. Taip galėjau apžiūrėti jo kaklą.
-Tavo rankos šaltos.- Joe suėmė mano delnus į savus.
-Žinau,- Sumurmėjau.
-Tu išsigandai, ane?- Jis paklausė.
Pakėliau į jį akis. Jaučiau, kaip mano rankos pradeda šilti.
-Ko tiksliai?
-Savo burtų.- jo žodžiai privertė mane ėl prisiminti įvykius.
-Joe, Raganos išnyko prieš šimtą metų. Tiksliau, jos buvo sudegintos. Ir taip vis dar egzistuojantys vampyrai ir vilkolakiai, gaujomis grobia žmones, bei juos žudo.- Nurijusi seiles tariau.- Jie mane lengvai suras, nes taikinius susiranda iš anksto.
-Ne, tavęs jie nepalies.- Jis spūstelėjo laikomas mano rankas.- Aš neleisiu jiems.
-Jie tave nužudys, Joe.- Jaučiau, kaip akyse kaupiasi ašaros.
-Viskas bus gerai,- Jo akys pagaliau sušvelnėjo ir nebebuvo tokios ledinės.
-Ne, Joe, nebus.- Skruostu nusirito išdavikė ašara.
-Bus, tereikia tuo tikėti.- Jis suglaudė mūsų kaktas. Joe visada taip darydavo, kai verkdavau maža.
-Joe, tu nesupranti,- Užsimerkusi, atsitraukiau.-Aš šios savaitės taikinys.
-Unicornas
YOU ARE READING
Bijanti Lemties
FantasyBurtai. Sniegas. Atranka. Trys dalykai, sugebėję pakeisti mane nesugrąžinamai. Aš lyg atradau naują charakterį. Naują save. Bet kaip visada, aplink gėrį sukasi ir blogis. O šioje situacijoje, blogis sukosi aplink antspaudą, esantį man ant riešo. Ač...