Her yer karanlıktı kapkaranlık. Hiç bir ışık belirtisi yoktu,beyaz hayatımdan tamamen çıkmıştı. Beyaz renk ne anlam ifade ediyordu bunu bilmiyordum,hatırlayamıyordum. Çok uzun zaman önce her şey rengarenkti şimdi ise hayatımda ki bütün renkler silinmişti. Geriye sadece siyah kalmıştı sadece siyah.
Zayn aynada ki yansımasına bakarken düşündüğü tek şey hayatının Emma dan sonra karardığıydı. Karısı öleli yıllar oldu ama Zayn bir adım bile ilerleyemedi. Aynada tekrar kendisine baktı, Emma olsaydı ne kadar yakışıklı olduğunu söylerdi. İşe gitmek için odasından çıktı tam o anda okula gitmek için odasından çıkan kızıyla göz göze geldi. Göz göze geldikleri zaman sanki ikisi içinde zaman durdu. Zayn kızının mavi gözlerinin derinliğinde kayboldu. Aynı onun gibi bakıyordu, aynı gökyüzü gözlü karısı gibi bakıyordu. Kızının, karısına bu kadar benzediğini daha önce hiç fark etmemişti. Matchless aynı annesinin ,babasıyla tanıştığı zamanda ki haline benziyordu. Zayn kızının gözlerinde geçmişi hatırladı.
"Bu mekan seni aşmasın ??"
"Tabi ki hayır böyle mekanlara sık sık gelirim."
"Seni gidi küçük yalancı.Okulda ezik gibi dolaşıp , akşamları da kötü kıza dönüşüyosun herhalde.Güldürme beni, yalan söylediğini ikimizde çok iyi biliyoruz. Hadi doğruyu söyle beni takip etmekten sıkılmadın mı ?"Madem benim için bu kadar çabalıyorsun
Senden istediğim kızı yaratabilirsem benim kızım olabilirsin Grace.""Bence istediğin kızdan daha fazlasını bile yaratabiliriz."
İşte Emma'nın yani gerçekte Grace'in hayatına bu şekilde girip önce bütün hayatını mahvetmişti. Gözlerini Matten kaçırıp hemen oradan uzaklaştı. Matchless şaşkındı ilk defa babasıyla bu kadar uzun süreli göz teması kurmuştu.
Mat ve Raul okula girdikleri anda garip bir şekilde herkes onlara bakıyordu. Raul ters bir şeylerin olduğunu anlamıştı ama Mat'e çaktırmamaya çalıştı. Sınıfa girip yerlerine oturdular. Ellie (Raul'dan hoşlanan kız ) usulca Raul'un yanına yaklaştı.
"Hala bu sürtükle takıldığına inanamıyorum."
Raul öfkeyle yerinden kalktı ve kızın üzerine yürüdü.
"Sözlerine dikkat et."
"Yalan mı? Bütün okul onun Wade'i öptüğünü konuşuyor. O ilişki bozmaya çalışan bir sürtük."
Mat duydukları karşısında göz yaşlarına hakim olamadı ve ağlamaya başladı. Raul iyice Ellie yaklaştı, gözlerini gözlerine dikti.
"Dua et kızsın yoksa seni yere sermiştim."
Sinirle sınıftan çıkıp Wade'in sınıfına doğru ilerledi. Sınıfa vardığında Wade arkadaşlarıyla gülüşüyordu. Raul hızla ilerleyip Wade' i tuttuğu gibi yere fırlattı. Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki kimse ne olduğunu anlayamamıştı. Raul Wade'e bir yumruk geçirdi. Wade'in arkadaşları Raul'u çekip uzaklaştırdı. Müdür olanları öğrencilerden duyup sınıfa geldi.
" Derhal ikinizde odama geliyorsunuz.!"
Müdür önde çocuklar arkada odaya doğru yürüdüler. Odaya vardıklarında müdür, masasına oturdu, çocuklar ise ayakta bekliyordu.
"Evet sizi dinliyorum. Neyi paylaşa mıyorsunuz ?"
"Önemli bir şey yok."
"Önemli bir şey olmadığı için mi arkadaşının yüzü mor Raul"
Wade hemen söze atladı.
"Matchless yüzünden oldu."
"Matchless'ın konuyla alakası ne?"
"Beni öptü ve kız arkadaşım bunu duyunca sinirlendi. Dün okul çıkışı ufak bir tartışma oldu. Okuldakiler bunu duyunca Mat'e yüklendiler. Raul da onu korumaya çalıştı hepsi bu."
"Kız arkadaşının okulunun adını söyle ve sonra ikinizde çıkın. Raul sınıfa gidince Matchless'ı odama gönder."Çocuklar odadan çıkınca müdür Matchless'ın velisini yani halasını aradı. Halası işleri olduğundan dolayı okula gelemeyeceğini söyleyip müdürü Zayn'e yönlendirdi. Müdür Zayn'i aradı.
"İyi günler Zayn bey. Ben kızınızın okul müdürüyüm."
"Ne var?"
"Kızınız okulda sorun çıkardı. Buraya gelmeniz gerek."
"İşim var gelemem."
"Zayn bey durum ciddi."
"İlgilenmiyorum" dedikten sonra telefonu müdürün yüzüne kapattı.
Müdür böyle bir adamın kızının bu davranışları sergilemesinin normal olduğunu düşündü. Darcy'nin okuluyla da irtibata geçti. Darcy'nin müdürü, babasıyla birlikte okula geliceklerini söyledi.Mat müdürün kapısını çalıp içeri girdi. Müdür kızı görünce kaşlarını çattı.
"Hazırlıklı ol disipline gidebilirsin."
Mat kafasını öne eğmekle yetindi.
"Sence de bu yaptığın ahlaki bozukluğa girmiyor mu?"
Matchless başını yerden kaldırmadı.
"Haklısınız."
Odanın kapısı çaldı ve içeri Darcy, Robert ve müdür girdi.
Müdür olayı anlatırken Harry gözlerini Matchless dan alamıyordu. Aynı sevdiği kadın gibi Grace'i gibi bakıyordu. Matchless a bakmaktan olayı bile dinlememişti.
"Robert bey siz konu ile ilgili ne düşünüyorsunuz? "
Robert soru karşısında afallamıştı. Ne diceğini bilemiyordu çünkü dinlememişti. Söz konusu iki kız, büyütülcek ne olabilir ki diye düşündü.
"Böyle şeyler olabilir ikisi de daha çok genç abartılcak bir şey yok."
"Ne demek abartılcak birşey yok baba. O kız sevgilimi öptü."
Robert bulunduğu durumdan memnun değildi. Kapının aniden açılmasıyla herkes irkildi. Robert kapıya döndüğünde yıllar sonra o yeşil gözlerle ela gözler yeniden buluştu. Zayn sırıtarak
"Gerçekten kavga etmek için bula bula bu adamın kızını mı buldun?"
"Kızınız erkek arkadaşı mı öptü."
Zayn ve Robert dönüp bir birlerine baktılar. Robert o zaman Matchless'ın sevdiği kadına benzemesinin normal olduğunu anladı.
Kızların, annelerine çektikleri bariz ortaydı. Grace de yıllar önce Robert'ı Alice den alamasa da Alice'i Robert'ın kalbinden söküp atmayı başarmıştı. Robert olayı daha fazla uzatmamak için lafa girdi.
"Bakın bu konuda uzatılcak birşey yok. Yıllar önce biz beyefendi ile hesaplaştık ve ikimizde zararlı çıktık. Kızlarımızın da bu durumda olmasını istemiyoruz."
Zayn de hayatında ilk defa Robert'ı onayladı. Darcy ne kadar mız mızlansa da konu kapanmıştı. Robert ve Darcy önden Zayn ve Mat ise arkalarından odadan çıktı. Koridorda sessizlik hakimdi. Mat babasının peşine takılmış gidiyordu. Zayn durdu ve kıza doğru döndü.
"Senin dersin yok mu? Neden peşimden geliyorsun?"
Mat ne söyliceğini bilemiyordu. Peşine takılmıştı çünkü ilk defa onunla vakit geçirme fırsatı elde edebileceğini düşünmüştü.
"Belki bir yerlere gidip bu durumu konuşuruz diye düşünmüştüm."
Zayn kızının verdiği cevap karşısında kahklarla güldü. Kahkası boş kolidorda yankılandı.
"Bana bak katil buraya sadece halan durumunu merak ettiği ve bilgi sahibi olmak istediği için geldim. Yoksa senin ne yaptığın beni hiç ilgilendirmiyor. Bu durum hakkında konuşmak istiyorsan işi bitince halanla konuşursun."
Kızı orada bırakıp yürüdü gitti. Mat yine hayal kırıklığı ile ortada kala kalmıştı. Derse gidesi yoktu çıkıp hava almaya karar verdi.Robert , Darcy'i kafası dağılsın diye en sevdiği restoranta yemek yemeğe getirdi. Darcy oturur oturmaz konuşmaya başladı.
"O adamı nerden tanıyorsun?"
Robert düşünmeye başladı."Merhaba ben Zayn"
"Merhaba ben de Alice buranın ortaklarındanım ve Robert ın nişanlısıyım."
"Bende Robert tanıştığıma memnun oldum " (yalannn)
"Bende memnun oldum Robert. Gördüğüm kadarıyla çok şanslısın böyle nişanlı herkese nasip olmaz."
"Neyse biz o konuları bırakalım da biraz iş konuşalım "
"Tamam sakin ol merak etme nişanlını elinden almam benim de bir nişanlım var."
Düşüncelerinden sıyrıldı.
"Eski iş ortağım."
"O kızdan nefret ediyorum. "
Kızlar annelerinin kaderlerini yaşarlar diye boşuna dememişler.
"Wade hala seninle birlikte değil mi?"
"Tabiki de benimle birlikte."
"O zaman sorun yok. Kız daha çok küçük böyle hatalar yapabilir. Uzatıp ilişkini yıpratma."
Darcy suratını asmakla yetindi. Robert aklını Mat'ten alamıyordu. Çok güzeldi, annesi gibi çok güzeldi. Onun babası olabilirdi. Grace,Mat,Darcy hep birlikte çok güzel bir aile olabilirlerdi. Zaten sırf Grace tekrar Robert ile birlikte olsun diye olmamış mıydı bunlar? Robert'ın saplantısı, Zayn'in intikam duygusu yüzünden 2 kadın ve 2 masum bebek ölmüştü. Yıllar sonra tekrar kesişen yollar acaba başlarına ne tür belalar getirecekti.İşte yeni bölüm umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜĞÜN GÖLGESİNDE +18
Fiksi RemajaDaha gözlerini açtığı ilk anda hayata 1-0 geride başlayan birinin mutlu olması beklenemezdi. Ben Matchless Malik anne ve babamın günahlarının bedelini ödemekle cezalandırıldım. Hayat her zaman adil olmuyor değil mi? Sürtüğün gölgesinde kalan genç b...