Çocukluk aşkı

1.1K 5 2
                                    

Hayatımda ilk kez yaşadığım bir his ama gerçekten hissediyorum.

Annem beni her zamanki gibi uyandırdı. Hemen okul formalarımı giydim.Adım Gülce. 12. Sınıfa gidiyorum ve 18 yaşına gireceğim. Giyindikten sonra gold flakes ini yedim ve servise bindim. Okula geldiğimizde bu anca 12. Yılımdı. Bu yıl istediğim gibi geçmeliydi. Sınıflara herkes geçmişken ben ortada öylece kaldım. Ya bu yıl kötü geçerse! Neyse aman ne olabilir ki? Derin bir nefes alarak içeri girdim ve 4. Kata çıkmaya başladım. İçeri girdiğimde herkes yoktu çünkü erken gelmiştim. Birden gözlerim karardı, ama açıktılar. Bir düşündüm kim olabilir bu dedim. ''Irmak'' diye bağırdım. Gözlerimi açtığımda Irmak değil ama anaokulu arkadaşım Burcu'yu görünce sevinç çığlıkları attım. Hemen yerlerimizi aldık ve oturduk. Burcu'yu o kadar özlemiştim ki her gün mesaj atıyor, geri gelmesini bekliyordum. Ama mesaj vermeyince gittiğini sanmıştım. Meğersem sürprizmiş yaahuu ! Sonra 1 2 1 2 herkes sınıfa girdi. Bir burcu yeni gelmişti. Ama sonra içeri Eren Efe girdi. Erkekler takımının sinir bozucu kaptanı. Çocuk sapığın teki ya. Evet biliyorum ortaokullar böyle şeyleri söylediğimde gülme krizine girer. Nerden mi biliyorum? Bir ablam varda o yüzden. Bu yılda aynı huy aynı kötülükler vardı ama uzattığı saçlar onu karizmatikleştirmiş. Artık herkese birşey oluyor. Irmak kin tutup bencilleşmiş ve her istediğini yaptırıyor. Geçen yıl onun hizmetçisiydik. Ama artık değiştim bende. NE o PİSLİĞİN istediğini yapacam ve ne onun yanına tekrar yanaşacağım. Burcu onu benle birlikte tanırdı. Yok canım birşey olmamıştır dedi. Ama teneffüsün yarısında hemen yanıma geldi ve haklıymışsın dedi.

1 hafta sonra

Heytt bee yarın serbest giyim var!! ne giyeceğimi çözdüm bile.
Kısa kot şortum onun altına ten rengi çorabım beyaz bluzum. İlk bi aynaya baktım. Bizimkiler genelde: smokin, gömlek, elbise giyerler. Ben böyle şeyleri hiç sevmem. Çünkü benim tarzım bu. O gün geldiğinde forladım. Giyindim, yemek yedim, dişimi fırçaladım, çizmemi ayarladım ve saçımı maşa yaptırdım. Hepsini 3 dkk da yapmaya çalıştım. Maşa dışında tabii. Sonra hemen servise binip Turgut Amca'yı selamladım. sonra kemerimi takıp yolu izlemeye başladım. Aynı yol eski yol 1. Sınıfımı hatırlatıyor bana. Ahh Ahh nede güzeldi. Sonra Melike'yi balo elbisesi giyerken gördüm. Bir 13. Sınıf öğrencisi için çocukça giyinmişti. Ama bunu söylemedim çünkü zevkler ve renkler tartışılmazdı. Ve bu onun hiç hoşuna gitmeyecekti ve ben bunu söyleyerek tartışarak uğraşmak istemem. Okula geldim. ve sınıfa girdiğim an gözler bana dikildi ama ben gözlerimi devirdim hele Eren Efe'yi görünce sinirim daha da arttı. Ama hemen Burcu'nun yanına oturdum ama birden çok korktum. Çoğu aşklar nefretle başlamaz mıydı? Ama ben bir çocuğum bu yaşta olmaz.Sonra birkaç ders yaptılar ama çok sıkıcıydı. Ben teneffüste tuvalete gittim ama tuvaletimi yapmayacaktım. Nasıl göründüğüme ve saçlarımın bozuk olup olmadığına bakacaktım. İdare ederim ama saçlarım çok hafif bozulmuştu, aman beeee, zaten bozulacaklardı. Ama Eren Efe ve Onun Aptal Grubu bana bakıyordu. Ama bir Arda bakmamıştı, bir o normal zaten!
Ne bakıyorsunuz sapıkmısınız!!! diye bağırdım! sinirim iyice tavana çıktı kıpkırmızı kesildim ve gidin sapıklar!! diye bağırdım! Onlar da sonunda gittiler. Onlar gittiğinde etrafı kolladım. Tamda zamanıydı, öğretmen yokken onları pataklayabilirim çünkü şuan bir karasineği parçapinçik etmek istiyorum. O çocuğu öldürmek istiyorum! çok sinir bozucu ve kendini beğenmişti! Ama teneffüs olduğunda olanları Nehir ve Burcu'ya anlattım.
"Erkek milleti böyle işte" dedi Burcu.
"Çok haklısın" dedim ve gülümsedim.
Sonra da sınıfa girdim. Merve öğretmene olanları anlatacaktım ama vazgeçtim. Yoksa kulağımız patlayıp başımız ütülenecekti.
Okul bitti. Olanları anneme anlattım.
"Onlar sapık kızım erkek milleti bu" dedi annem. "ama ben daha çocuğum anne onlar bu yaştamı bana yavşıyorlar?" dedim. Annem isteksiz isteksiz başını salladı. Ben hemen odadan çıktım. Bu da neydi böyle! Bu yaştamı beni istiyorlar! Hemen odama gittim ve yastığı başıma fırlattım. Okula yeniden gittim ama bu sefer hiçbirşeyi umursamayacağım. Ve kulak asmayacaktım. Çünkü yeniden şey yapınca yani bana baktıklarında bu sefer onları itip gidecektim, beni takip ettiklerinde ise daha hızlı gidecek ve kapıyı onlara çarpacaktım. Bu olabilir ama sonra müdüre gitmeyimde ne olursa olsun.

SU ÇİÇEĞİ OLURKEN
Bugün telefonda minion rush oynuyordum. Ama kulağımdaki ize annem bir baktı ama sıcak birşey gelmişte iz olmuş herhalde dedi. Ama sonra sırtıma bacaklarıma ve yüzümün etrafına baktı. Orada da birkaç tane çıkmış. Annem "Gülce suçiçeği oluyorsun galiba" dedi. Sonra bir hafta boyunca ne okula nede tiyatroya gidebildim.

İYİLEŞTİKTEN SONRA

Bugün nedense sadece ders dinledim. Nehir ve Burcu neden gelmediğimi? ne olmuş bana? ve şuan neden hipnotize olmuş gibi fazla sessiz olduğumu sorup durdular. Ama teneffüste Eren Efe'nin bana baktığını gördüm ve hemen kafamı çevirdim

Çocukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin