Kapıda çalan tıkırtı ile söylenip ''girin!'' dedim.
''Me-''
''PABİİİ PABİİİ (Alarm sesi numarası.) Sizin ne işiniz var burada kızlar?!''
-ŞŞTT! Dedi Nehir.
-Hey ne oluyor?! DIR DIR DIR başım şişti bir uyu-! Dur, Nehir, Burcu? Ne işiniz var sizin? Diyen Batuhan'dı
Burcu'nun sözü ile başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
- Kızım unuttun herhalde 29 Nisan'da gösterin vardaaaaaaaaa!
-Ne diye anırıyon yaaaa?! Tamam biliyorum zaten alarmı kurmuştum saat kaç bu arada?
-07:18
-Yuh! Çüş! Öh! Oha! Ne yaptınız siz ya?! Bize de bir rahat yok vallahi. Hadi eve gidin gelmeniz zahmet oldu. Teşekkürler. Öğleyin görüşürüz.
-Görüşürüz.
Kendimi yatağa fırlattım. Sonra Batuhan'a seslendim.
-Ştt! Oğlum sana söylüyoz.
-Ne var ne?!
-Ben yemek yapacağım.
-Banane?
-Sanane?
Saman ye. Qappaaaqq ( Kappaaaak )
-Hıh neyse. Ben hazırlıyom bye.
-Hee bye.
Sofrayı kurmaya başladım. Domates, Nutella, Süt, Meyve suyu, Peynir ne varsa koydum masaya. Biraz atıştırdım. Sonra gizlice giyinip evden çıktım.
Evin bahçesindeki hamağa oturdum. Birden ben anlamadan oraya yattım Gözlerim kapanmaya başlarken ruhumu uykunu kollarına teslim ettim.
*******
xxxxxxxxxEren Efexxxxxxxxx
Bizim sokak Gülce'nin sokağının bitişindeydi. Gittiğimiz yerlerin çoğu da oradaydı. Bugün de bakkala gittim. (Çok popüler değil mi arkadaşlar?! :D ) Gülce'nin evinin önünden geçerken baktım ki kız hamakta sızıp kalmış. Derin bir şekilde hiç bir şey yapmadan uyuyor. ''Evin zilini çalayım da fark etsinler'' dedim kendi kendime. Fakat sonradan vazgeçtim. Gerçi mutlaka biri uyanıktır. Evin ziline doğru yürüdüm ve zili çaldım.
Kapıyı Batuhan açtı.
-Oğlum ne işin var senin burada?
-Şey Batuhan be bakkala gidiyordum da bakkal buradan geçiyor en yakın. Bende biraz eve baktım ki Gülce şurada sızıp kalmış. Dedim ve hamağı gösterdim.
-Yuh! Dedi. Hamağa doğru ilerledik. Gülce'yi bir kaç kez dürtükledi. Baktı ki uyanmıyor. Sesler duydurdu kıza.
-Gülceeee gülceeee uyan kızım uyan!
O kocaman gözlerini yarı uyur yarı uyanık olduğu için zar zor açtı. Boş boş baktı ikimize. Sonra bana döndü. Gözlerini hiç görmediğim kadar açtı. Geri gideyim derken hamaktan düştü. Yazık.
-AAAaaaa! Gülce! Arkadan Esra geldi.
-Be- be ben iyiyim. Sadece hafif bir kanama.
-Gülcee! Ardından da Gizem.
-Peçete ve buz getirin!
-Ya ben iyiyim diyorum minik bir çizik var o kadar.
- AAAaaa Gülce! İyi misin?!
-Bir siz eksiktiniz Nehir ya!
-Geldi peçete.
Sardılar biraz. Hafif sendeleme olsa bile yine şanslı sayılırdı. Yerde kim bilir neler var?
xxxxxxxxxxBatuhanxxxxxxxxxx
Gülce'ye yardım ederek bir kaçımız taşıdık. Eve teyzemler görmesin diye kanamayı peçeteden aldık. İz var mı diye baktık. Kusur yoktu. Eve girdik. Gülce göstermemeye çalışsa da sendeliyordu işte.
xxxxxxGülcexxxxxxx
Her ne kadar göstermemeye çalışsam da sendeledim. Neyse ki annemler fark etmedi. Israr etseler de hç bir şey yemeyip odama çıktım. Panjurları kapattım. Kapıyı kapattım. Karanlık. İnsanı bom boş eden karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk aşkı
RomanceSon bir kez daha... Çıktı başıma bir aşk... Peki ya ne yapacağım? Böyle sürmesine izin veremem... Herkes gitti, yalnız başıma..., Bir an gördüm onu. Tüm korkum kayboldu. Sonra anladım ki: Her şey daha yeni başlıyor...