Bu doğru mu?!

49 1 0
                                    

 

Şimdi kalktığımda düşünüyordum ki, aptal davranmışım. Çok aptal davranmışım. Onun beni sevdiği ne mağlum? Ah! Aptal ben! Belki başka biri için o şarkıyı söylemişti ve ben hooop diye araya girdim. Şarkıyı da eminim başkası için söyledi zannetmişti! Gözyaşlarımı tutamıyordum. Sonunda hüngür hüngür,hıçkıra hıçkıra bardaktan boşanırcasına gözyaşı dökmeye başladım. Bütün pozitif enerjim alt üst olmuştu. Batuhan, Esra ve Gizem sesleri duymuş olmalılar ki yanıma geldiler.

''Neyin var kuzu?''

''İyimisin Gülce?''

''Bo- boşver-in"

BATUHAN🌟🌟🌟

Özgürlük parkında Eren'le buluştuğumda anında çocuğun yakasına yapıştım.

"Şimdi bana cevap ver!''

''Ne cevap vereyim?''

''Dün ki şarkıyı kime söyledin?!''

Durdu. 5 dakika hiçbir şey söylemedi. Sonra yanıtı olarak cevap verdi.

''Olmaz. Söyleyemem.''

''Ne dedin sen?!''

''O kime söyledi peki?''

''Soruma soruyla cevap verme Eren.'' Sakin olmaya çalışıyordum ama sinirlerim tamamıyla bozuktu.

''Benim kime söylediğimi açıkça biliyorlar ve sende biliyorsun!''

''Ağzından duymak istiyorum anladın mı ??''

''Söylersem ne değişecek. Atıyorum Irmak kendisini sevdiğimi biliyordu söylesem çok mu şey değişecek ?''

''Ben bilmiyorum tamam mı?!''

 ''Biliyorsun!!!'' Şimdi o da sinirden elini sıkıyordu. Uzaklaşmaya başladım. ''Benimle gel'' dedi.

****                                                                                      **********

                                               *****                                                                                      ******

Geldiğimizde Gülce yastığına kapanmış. Aman Allahım, yastık ıpıslak. Eren'in bakmasına izin vermeden kapıyı kapattım. Esra'ya fısıldadım; ''Nasıl oldu? İyi mi?'' dedim. Hayır anlamında başını salladı. İçimden bir Of çektim. ''Beş dakika dışarı çıkalım olur mu?'' dedim. Peki anlamında başını salladı. Gizem telefonda mesajlaşıyordu. Bir mesaj yazısını gördüm. O ne ya?! İnş cnm yaa s.s. nedir be? Ah! Az sonra Gülce çıkageldi. Yalnızca bakıyordu. Dilsizdi sanki. Söze başladım.

-Gülce, bak şimdi. Madem böyle düşünüyorsun..

-Ne düşündüğüm seni ilgilendirmez Batuhan.

Yuhaaaaaa. Resmen kapağı çaktı kız. Bir zamanlar hep benimle olan kuzenciğim şimdi bana böyle mi diyor? Yav Eren ne kadar değiştirdin şu kızı?

-Pardon?! Sustu kız.

-Böyle düşünüyorsan onun ağzından duy. Çıkıyoruz biz.

Gülce+++++

Bir zamanlar aşkın simgesine bağlanmış kalbimi şimdi bir ejderha yiyor. Pörsüyorum.

-Eeee?

-Ne eeeesi?

-Söyleyeceğini söyle bana. Dedim

-Ben.. Sen o şarkıyı kime söylediğimi sanıyorsun sence?

-Ben dışında  herhangi birine.

Yaklaştı bana. Şuan yerin dibine girebilirdim.

-Söylersem bana kırılır mısın?

-Hayıır çünkü biliyorum kimi sevdiğini.

-Öyle mi? Kimi?

-Söylersem kırılırsın.

-Erkekler kırılmaz.

''Biliyorsun. Söylemeye ne gerek var?

''Ben..Ben seni seviyorum tamam mı?! Gerçekten.

Hiçbir şey söylemeden kalıyorum. Sadece bakıyorum. Sonra soruyorum.

''Ci-cidden mi?!''

''Evet!'' Hala bakıyorum. Sonra sarılıyorum birden Eren'e.

_________________________________________________________________

Evet sonunda Eren'de itiraf etti. Bnede sıkıldım artık bir öğrenemediniz sıkıldım bende yazıverdim.

Çocukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin