Kuzen sevgisi

161 2 1
                                    

Eve geldiğimde ilk önce  olanlarla ilgili Batuhan'a bir özet geçtim.

''Oha! ne oluyo ya sizin okulda?!

''bazen garip, bazen komik, bazen narik :D (bizim nakaratımız, garip komik ve fantastik :D)

''ahaha anladım bizimki :D

''ivit. Hadi neyse ben bir şu ödevleri bitireyim. Sonra dedikodu yaparız. Esra ve Gizem'de var zaten.

''Ah evet doğru! Çok güzel olacak! Sen geç zaten bende yapacağım.

Peki hadi bakalım ödevlere. Ah şu lanet ödevler olmasa ne olur sanki!? Buldum!

Esra! Gizem! Gelin!

Ne oldu Gülce?

Sesinle evi inlettin annemler neler oluyo diyo.

Kızlar ödevi birlikte yapsak?

Neden olmasın biz akrabayız.

Teşekkürler.

****

Neyse ki ödevler bitti. Zaten konumuz Bölme ve Kesirlerdi. Hepsini koca odada çözdük. Kocaman odam vardır benim. Herşeyi orada yaparız.

Oh! bir daha ki sefer bende toplanalım kızlar ha?

Kesinlikle. Fakat kızlar Batuhan'a anlattığım ve sizin de bilmeniz gereken çok önemli bir sırrım var. Biraz tavsiyelere ihtiyacım var.

Peki.

 Derin nefes aldım ve başladım bir yıl öncesini.

Ben 2. sınıfta çok ama çok değişmiştim. Sadece 1 arkadaşım vardı. Hıh oda arkadaş mıydı ki zaten. Gözümden bir damla yaş düştü. Sonra Eren Efe adında ki çocuk bir Erkekler Grubu yarattı. Ben bencil ve kaba olduklarından dolayı onlara Salak Erkek Grubu diyorum. Her neyse. Irmak adında bir arkadaşım vardı. Bana şunları söyledi.

-Eğer benim için çalışmazsan seni rezil ederim. Dedi.

Oha! Dedi Gizem

Nehir ile ben çalışmaya başlamıştık. O Ezgi salağı ile takılıyordu. Ve bize bir kere bile teşekkür etmemişti. Bir gün onun ısrarı ile şişe çevirmece oynadık. Irmak bana çıktı.

D mi C mi? dedi.

C dedim çünkü elbette ki sırrımı söyleyemezdim. Dediği şey:

Erkekler Grubu'na katılmaya zorlanıp ponpon kızlık yap. Oldu.

Öh yani dedi Esra.

Ben ısrar etsem de bana şantaj yaptı. Bende gittim. Dediğini yaptım.

  Geri döndüğümde ise ağlıyordum ve Irmak bu halime acımasızca sırıtıyordu. Ona:

Gerizekalı! diye bağırdım. O ne mi yaptı? Şimdi ise aksine kahkaha atıyordu. Müdüre şikayet etmeye çalıştık fakat meşgul dediler. Bir ders sonra tekrar meşgul dediler. Bir dahaki seferde istediği kadar şantaj yaptı hiçbirine izin vermedim. Veremezdim. Beni istediği kadar rezil etti. Takmıyorum. Bir gün ona kısasa kısas oynamaya karar vermiştim. Ona şişe çevirmece oynamayı teklif ettim. bu şişe aslında çok farklıydı. Hileliydi. O yüzden ben soru soran kişi oldum.

Çocukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin