Açıklama Bölümü: Heyyy arkadaşlar yarın doğum günüm! 23 Mayıs 2014'de doğum günüm! Çok mutluyum! Yeeeeeyyy!!!!!
Yeni bölüm cancağızı:
Bir ameliyat sonra iyileşme olasılığım yüzde yetmişmiş. Ve artık duygularım. karışıyor. Galiba onu seviyorum. Eren Efe'yi. Seviyorum. Hemen Miley Cyrus'un şarkısı Stay'i buldum.
Türkçesini yazıyorum:
Sesini duymak ne güzel, umarım iyisindir.
Ve eğer merak ediyorsan, bu gece burada yalnızım.
Şuan kaybolmuş durumdayım, zaman akıp gidiyor.
Eğer bir dilek daha dileyebilseydim, yanımda olmanı isterdim.
Seni özlüyorum...
Sana ihtiyacım var...
Seni önceden sevdiğimden, daha çok seviyorum.
Ve eğer bugün yüzünü göremezsem,
Hiç bir şey değişmez, kimse yerini alamaz.
Her gün daha da zorlaşıyor.
Beni önceden sevdiğinden daha çok sevdiğini söyle.
Ve böyle olduğu için özür dilerim.
Ama eve geliyorum, eve geliyor olacağım.
Ve eğer sorarsan kalırım, gitmez kalırım.
Sensiz yaşamayı deniyorum.
Yaşları düşüyor gözümden.
Yalnızım ve bomboş hissediyorum kendimi,
Tanrım içimde paramparça gibi.
Seni özlüyorum.
Sana ihtiyacım var.
Böyle devam ediyor işte.
Üstüme askılı beyaz bir bluz. Altıma kısa kot şortumu giydim. Birden kafama dank etti. Mezuniyet partisi için ne almalıyım?? Lisedeyim ama burada da mezuniyet partisi olamaz mı hııı?? Whatsapp'tan Karaoke Parti'ye gitmemiz için mesaj bıraktım. Burcu'nun babası holdingde çalışıyor. O yapmış. Burcu diğer insanların babasından çıkmasını istedi. Tek biz olacağız. Süper be.
1 saat sonra:
Herkes geldi. İlk önce parti verdik. Havaifişek patlattılar. Çok güzel bir akşamdı. Sonra karaokeye geçtik. Bütün kızlarla (Belgin- Nehir- Burcu- Gizem- Esra-Ben-Melisa-Defne) İstediğimiz şarkıyı söyledik. Ben hands in the air'ı söyledim. Sonra yukarı çıktım. Çantama tıkıştırdığım beyaz straplez elbiseyi üstüme geçirdim. Aslında beyaz değilde çok uçuk pembeydi. Dizlerimin 1 buçuk karış üstünde bir elbiseydi. Kemer kısmı taştandı. Yani parlak taşlı. Bilekliğimi de taktım. Gitar ve süper...
Aşağı indim, indiğim an ıslık dolu bir ses yükseldi kalabalıktan. Gitarı kaptığım gibi Miley Cyrus'un şarkısını söylemeye başladım. Bir yandan da ona bakıyordu.
Well, it's good to hear your voice
I hope you're doing fine
And if you ever wondered
I'm lonely here tonight
I'm lost here in this moment
And time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side
Oh, oh, I miss you
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk aşkı
RomanceSon bir kez daha... Çıktı başıma bir aşk... Peki ya ne yapacağım? Böyle sürmesine izin veremem... Herkes gitti, yalnız başıma..., Bir an gördüm onu. Tüm korkum kayboldu. Sonra anladım ki: Her şey daha yeni başlıyor...