Yalan söyleme bana!

66 2 0
                                    

YENİ BÖLÜM SİZLERE SUNULUR... YORUM VE VOTE İSTİYORUM. İYİCE MALESEF AZALDI.:((((

________________________________________________________________

Gece yatmaya gittim. Birden cam kırıldı. Bir kaçı bana batmasıyla baya inledim. İçeri bir adam girmişti.

-Oh yo. Kafasını evet anlamında salladı. Ve gülüyordu. Ben deli gibi korkarken o ise sinsi sinsi palyaço gibi sırıtıyordu. Birden beni bağladı ve kaçırmaya başladı. Arkadan başka biri geldiği an...

____________________________________________________________________

Kan ter içinde çığlık atarak uyanmıştım ki annemler zaten gelmiş, öğlen daha, herkes burada. Dehşet içinde bana bakıyorlardı.

''Ço- çok özür dilerim telaşlandırmak istemedim.'' Gittiler. Esra, Gizem ve Batuhan bana sarıldığı an ağlamaya başladım. Onlar bana geçti, tamam, bitti gibi lafları gevelerken ben hüngür hüngür ağlamaya devam ettim.

-Uykun geçti ise Özgürlük Parkı'na gidelim mi? dedi Batuhan

-Olur dedim.

Üstüme dizime kadar gelen toz pembe ve sol göğüs kısmında çok tatlı olan süslü çiçeği ile elbise giydim. Ayakkabılarım ise babetti. Onlar zaten hazırdı.

-Haydi gitme vakti. Dedi Gizem.

-Korkuyorum Esra. Dedim

-Biliyorum. Dedi o da. ''Ama rahatlarsın çünkü gün batımı yaklaşıyor ve sahile ineceğiz'' Dediği an rahatladım. Sahil bana umut ve rahatlık veriyordu. Temiz havayı içime çektim.

********

xxxxxxxxxxxEren Efexxxxxxxxxxxx

Bugün nedense kafamda bir şeyler çınlıyordu öğleyin. Anlamadım. Su içeyim dedim geçiştirdim. Şuana kadar 4.5 litre su içmiştim. Hala daha geçmedi. Özgürlük Parkı'na hemen 10 dakika da koştum.

Bir masaya oturmuşlardı. Bende oturdum. Herkes nasıl olmuş diye herkesi bir süzdüm. Gülce ise güzel giyinmiş olsa bile o da benim gibi keyifsizdi. Esra ise gözlerini ondan ayırmıyordu. Dayanamadım sordum

"Hayırdır bugün böyle" Dedim kendimi sıkarak.

Gülce bana öyle bir baktı ki korktum. Sonra gözleri doldu. Hemen sildi. Gizem'e bir 'Neler oluyor?' Bakışı attım. Arda'yı gösterdi. Ne yani Arda'nın bile bildiği haber var da benim haberim yok! Arda'ya konuşmalıyız bakışı attım.

"Bize iki dakika müsade."

"Oğlum burada ne oluyor? Herkezin pek keyfi yok be?"

"Sorma kanka sorma. Gülce zaten öğleyin kabus gördüğü için keyifsiz. Mert Ali'nin boğazı ağrıyor. Esra, Gizem ve Batuhan ise Gülce'den telaşlı. Burcu'yu ise eşek arısı sokmuş bir saat önce. Nehir ise meşgulmüş."

"Anladım. Ee yani şimdi ne olacak? Peki ya Beril neden yok?"

"Ah ah o da sıkıldı, kaçtı gitti."

Sinirlendim. Yerime doğru giderken çoğu kişi kahkaha atmaya başladı ve ayağa kalkıp ŞAKA dediler. Sadece bunu G-E-B-G dörtlüsü (Gülce-Esra-Batuhan-Gizem) yapmadı. Sonra yola koyulduk. Gülce kayalıklara oturdu o kadar. Sonra kalktı. Hemen dönerim gibimsinden şeyler söyledi ve gitti.

XxxxxxxxGülcexxxxxxxX

"Hemen dönerim" dedim. Yola koyulduğum an yere yuvarlandım. Üstüme baktığımda Irmak, öfkeyle bana bakıyordu.

Çocukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin