Tatil buluşması

99 2 1
                                    

ARKADAŞLAR BU BÜLÜMÜ EĞLENCELİ YAPMAYA KARAR VERDİM VE ANLADIM Kİ YAVAŞ VE AZ YAZIYORUM. HATAMI ÖNLEMEK İÇİN BU EĞLENCELİ BÖLÜM SİZLERE SUNULUR.

__________________________________________________________

21 Nisan! İlkbahar Ekinoksu geçeli bir ay oldu. Öğretmen ''en fazla bir ay serbestsiniz'' dedi ve o gün bugündür Neredeyse Ezgi salakları dışında herkes Özgürlük Parkı'nda. Batuhanları ve Gizemleri de getirdim.

''Eh hayırdır bu 3 kişi kim? Dedi Atlas. içeceğini yudumlarken.

''Kuzenlerim'' Dememle Atlas içeceğini üstümüze fışkırttı!

''Atlas Napıyorsun üstümüz başımız gazoz oldu!'' Dedi Eren Efe bana bakarken.

Batuhan, Esra ve Gizem dayanamadılar. Patladılar gülmekten.

'' Ahaha gülmekten karnım ağrıdı.''

''Uzun zamandır böyle bir şey ile karşılaşmadım!''

''Aynı fikirdeyim! Süper oldu!''

Bende dayanamadım. Gülmeye başladım. Atlas'ın karşısında ki Mert Ali'ye baktığımızda tam pantolonun Birleşim yerine gazoz geldiğini görünce gülmekten kızarmıştık. Sonra Şişe Çevirmece Oynamaya başladık.

Beril bana çıktı.

''D mi? C mi?'' dedi Beril.

''C'' dedim kararla.

Eren Efe'ye baktığımda endişeli idi. Biliyorum Beril türlü türlü yaramazlıklar yapmıştır fakat korkumu yenmem gerekti. Dayanamıyordum.

''Hadi çabuk''

''Ya neyse oynamayalım bunu biraz müzik dinlesek?''

''Olur!'' Dedi Batuhan heyecanla otururken.

Bende Shakira'nın Can' remember to forget you şarkısını açtım.

''Kadına bak be!''

''Ihm ıhm biz sapık değiliz Batuhan bey!''

Şarkı bittikten sonra Lucy Hale'ın ''Extra Ordinary'' Şarkısını açtım. Ve karaoke olarak söylemeye başladım.

Sonra çekinsemde:''Bu şarkı uzun boylu biri içindi. Ve bir erkek.'' Birden herkes Eren Efe'ye baktı. Bu şarkıyı zar zor bulmuştum. Ondan nefret etmediğimi söylüyordu.

''Nasıl yani?''

''Boşver Hadi eğlenmeye devam'',

Ne yapayım ne edeyim bez aldım, körebe oynamaya başladık.

******

Arkadaşlarla 1 buçuk saate tekrar buluşacaktık 4x15=60 30 dakika kalıyordu. Esra, Gizem ben süslenip püslenecektik. Ben gözlerimi gri, mavi ve lila arası göz farı sürecektim. Gizem ve Esra yeşil ile altın arası bir gri haline getirdiler. Kıpkırmızı bir ruj ve tamam. Zaten 5 dakika var. 2 dakikaya orada olurduk. Ayakkabılarımızı giyip evden çıktık.

Tam vaktinde gelmiştik. Eren Efe'nin Grubu bize hayranlıkla bakıyordu. Batuhan saçını dağıtmış, Pantolonu ve tişörtü ile muhteşemdi. Biz ise ışıldıyorduk.

''Bu ne hal böyle?'' dedi Beril gözlerini alamadan.

''Biraz rimel, ruj ile her şey tamamdır.''

''Biraz plan yaptık evde. Caddebostan sahiline inelim mi?''

''Evet''

İndiğimizde yorulmuştuk. Nefes alış verişlerimizi kontrol etmeye çalışıyorduk. Sonra oturduk. Biraz Nehir ve Burcu'yu diğerleri ile tanıştırdım.

Çocukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin