Yalancı

31 1 0
                                    

Bugün kendimi iyi hissettim. Artık benim listemde Irmak yok. Listemizde yok. Gitti. Öldü. Deli hastanesinde çürüyordu. Sonra kendini öldürmüş...

Yinede onunla ilgili içimde bir hüzün var. Çok üzülmüştüm. Burcu Irmak'tan nefret ediyordu zaten. İçinde tek bir kıpırtı olmadı. Nehir... Tuhaf davranmaya başladı. Onu takip ettim. Etmekle hata ettim. Her gün koluna bıçak yarası atıyor. Hep mutsuzdu. Onun biraz canlanmasını istiyordum. Her gün gördüğüm o damlaları istemiyordum. Onun için endişeliydim.

EREN EFE

Geldiğimde Gülce tam koluna kesik atacaktı ki, durdurmaya kalkmadan ''Dur!" Diye bağırdım. Sonra hemen bıçağı almaya çalıştım. Ah Tanrım bu kız çok güçlü! "Yapma!" Demeye kalmadan bıçağı elinden kaptım. Fırlattım ateşe. ''Hayır!" Diye çığlık attı. Sonra ağlamaya başladı. "Neden yaptın?! Neden?!" İçim acımaya başladı. Sarıldım ona ve kucağıma aldım. Onu yatağa yatırdım. Sanki can çekişmiş gibi hissettim. Yanağımda tek, minik bir damla süzüldü, aktı devamı geldi. Elini tutuyordum. Sonra sakince "Neden yaptın bunu?" Dedim. O ise yalnızca baktı. Baktı... Sadece... Devamını getirdim "Ölmeni istemiyorum Gülce. Sen ölürsen bende seninle birlikte vicdan azabıyla ölürüm. Böyle bir şey olursa bir daha asla seninle olamam. O yüzden biraz uyu. Ben buradan kımıldamayacağım. Söz veriyorum birtanem..." Annesi mesaj attı. Kalkayım derken ben aldım, verdim. Ofladı. "Ne oldu" diye sordum. "Annemler geliyor. Akşamleyin. Bu halde ne yapabilirim ki?" "Onu bana bırak. Sen rahatça uyu. Annenler geldiğinde pencereden atlayabilirim. Bu arada, bahanen 'yolda düştüm' olsun bari. Bakkala giderken." Güldüm. Gülümsedi. Gülümsemem dondu ve ciddice sordum. "Neden yaptın ki bunu?" Bana baktı. Yere bakarak "Ya. Şey, Irmak için ant verdim." Yalan söylüyordu. "Yalancı" dedim. Bakamıyordu, kızarmıştı. Uykuya daldı. Batuhan'lar geldi. "Neler oluyor?

"Emin ol ki. Bilmek istemezsiniz. Dedim. Evden çıktım. Yeni bir yıl başlayacaktı. Karşımdaki manzarayla ağzım açık kaldı.

________________________________________________________________

Evet biliyorum kısa bir bölümdü. Olsun. Gelecek bölüm Pazar günü karşınızda olur.

Çocukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin