Bu bir yeni bölüm değil sadece benim için çok özel birine bir şeyler söylemek istiyorum. İsmi bende kalsın ben ona Muse'm diyorum anlamı ise ilham perisi. Çünkü bu kitabın oluşum sürecinde bana çok yardımcı oldu ve hala devam ediyor.
Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya
Rengarenk batan günü al karşına
Bir renk de kendinden kat
Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak
Kapat gözlerini bir hikaye yarat
Vazgeçme hissedilir biraz da sıcaklığını kat
Kalbindeki elleri bırakma sıkıca tut
Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt
Yalnızlığın saltanatını sur, sur ama
Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver
Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana ...
Can YÜCEL
*******
Seninle ne kadar çok şey yaşadık aramızda belki biraz pişmanlık biraz da hayal kırıklıkları oldu ama geçti yeni başlangıç yapacak kadar olgun olmamıza her geçen gün seviniyorum. Hani bazen aklına bir şey takılır ya,kime soracağını ne yapacağını bilemezsin işte o artık bana hiç olmuyor çünkü hep senin olduğunu hatırlıyorum çünkü bana yalan söylemeden dürüstçe söyleyeceğini biliyorum.
Bana ne zaman ihtiyacın olursa buradayım ne arkanda ne önünde hep yanındayım.
En özel duygular ile seni çok seviyorum.
Git rüzgâr dostuma onu nasıl sevdiğimi anlat mutluysa usulca gel yanıma mutsuzsa dostun her zaman yanında diye fısılda kulağına unutmasın yüreğim daima onunla.
Dostluk mavidir aslında deniz kadar güzel gökyüzü kadar kocaman
yalnız yaşanmayacak kadar yüce...
Doğduğun gün Bulutları yırtarak, bir güneş gibi etrafına Aydınlık saçarak girdin hayata. Umarım hep de böyle olur dünyanın tüm karanlıklarına rağmen ışıl ışıl parlasın. Duygularımı her ne kadar yazarak ifade eden biri olsam da bazı duygulara kelimeler yetersiz kalır.Yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden. İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir kahvenin tadını, esen rüzgârın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları?
Sevgi ne yazılır ne söylenir sevgi gösterilir.
Yalnız bugün değil her gün senin günün her gün özelsin. Her mum hayatının ışığıdır, pastan da ki mumlar çoğaldıkça yaşamın daha çok aydınlanacaktır.
Yeni ışığın kutlu olsun
yeni yaşın kutlu olsun.^olmasın hiç o taa içten gülen gözlerde yaş...^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırrımı Saklar Mısın?
AventureAy ışığı uzun kirpiklerine vurduğunda mavi gözleri ön plana çıkmıştı. "Virtus" diye fısıldadı. Bana cesaret ve savaş tanrıçasının ismiyle sesleniyordu. "Korkuyor musun?" bu sorunun cevabını bilmiyordum ama öğrenmek üzereydim...