-9-

3.3K 430 23
                                    

Vzbudila jsem se v nemocnici.
Co tu dělám a jak jsem se tu dostala?
To mi mamka něco udělala abych nevyhrála?
Vůbec si nic nepamatuju.
Zajímalo by mě, jak dlouho tu jsem a jestli mám ještě vůbec čas napsat další kapitolu na Wattpadu, aby mě ta ženská neporazila.

Bavíme se o ní a najednou stojí u dvěří.

„Ahoj Sofi." řekla.

„Ahoj mami. Co tu dělám?" zeptala jsem se.
„No, měla jsi jít do školy, ale trošku jsi zkolabovala a protože jsi postižená, tak ses bouchla o skříň." odpověděla.

„Aha, tak to už mi dává smysl.." řekla jsem a vzala jsem si mobil do ruky, abych se podívala, kolik mám čtenářů.
Do háje.. Byl vybitý, no jo, to jsem já. Mám vybitý mobil a trvá mi dalších 5 dnů, než si ho nabiju.

„A co tekutino, jak se cítíš?" zeptala se mě.

„Jaká tekutina?"

„No bílá tekutina, spermie ne? Jste se neučili v přírodopise?" řekla, já jsem vůbec nechápala co to mele.

„Víš o tom, že ty jsi taky bílá tekutina? Říká se, že my jsme nejrychlejší spermie, ale vypadá to, že děda měl jenom jednu a to jsi ty." usmála jsem se.

„Co to meleš?" byla naštvaná, to poznám.

„Ne, nic, promiň." omluvila jsem se ji.

„Žádné promiň..." řekla a začli jsme se 3 minuty hádat a potom přišel doktor.

„Co se tu děje?" zeptal se a my jsme radši přestaly.

„Nic..." odpověděla mamka.
Doktor odešel a já se skoro zapomněla zeptat mamky na jednu důležitou věc..

„Mami? Kdo nakonec vyhrál tu soutěž na Wattpadu?" zeptala jsem se ji.

When už tě nic nenapadá, nepíšeš 5 let a najednou #30 v kategorii Humor.. Gg :) Díky moc.

MOJE MAMKA MÁ WATTPADKde žijí příběhy. Začni objevovat