-27- + Info

1.6K 229 15
                                    

*Pohled Sofi*

"Sofi, pamatuješ si, jak jsi mi jednou řekla, jestli mám orgasmus?" zeptala se mě mamka.
Ano, zeptala jsem se jí jestli má orgasmus.
Jednou jsme totiž ve škole probírali něco o organismu a to jsem měla asi osm.
No a trochu jsem se spleta a místo organismu jsem řekla orgasmus.
Nejhorší na tom bylo, že já nevěděla co to je a proto jsem nechápala, proč se na mě mamka s taťkou dívají divně.

"Jo, pamatuju. Celkem sranda." odpověděla jsem jí a šla na Wattpad si něco přečíst.
Už dlouho jsem tam nebyla.

"A už víš co to je?"

"Ano, už vím."

"Dobře, jenom se ptám, kdyby náhodou ti to měla vysvětlovat."

"Nemusíš mi nic vysvětlovat, upřímně, ve škole se naučíš všechno i to, co nechceš."

"Co tím máš na mysli?"

"Hele, na férovku, mluvím sprostě a kde si myslíš, že jsem se to naučila? Od ostatních děcek. Je to prostě normální. Ve škole se i dozvíš, že Ježíšek neexistuje."

"Ježíšek neexistuje?"

"Doprdele." řekla jsem si.

INFO!

Hello niggas! Díky všem za #4 v Humoru. Sice teď už je to zase #5, ale to je jedno :)
Chtěla jsem se vás zeptat na jednu věc.
Mám v plánu napsat nějakou knihu, akorát Fantasy nebo něco takové.
Něco vážnějšího a ne humor, jestli mi rozumíte. Bohužel nevím, jestli to má cenu.
Takže kdyžtak mi můžete napsat, jestli  byste to ocenili a já nad tím popřemýšlím.

Díky za 3 kila přečtení, mamka je opravdu ráda.
Já jdu, protože za chvilku mě příjde mlátit papučí.
Trošku jsem jí praskla mobil.

rneicneockmece emkl  (představte si, že jsem  jebla hlavou o klávesnici :D)

MOJE MAMKA MÁ WATTPADKde žijí příběhy. Začni objevovat