-16-

2.4K 332 52
                                    

*Pohled Sofi - dcery*

„Hej Sofi, pšt, vstávej!" budil mě taťka.

„Co je tati?" zeptala jsem se ho.

„No škola volá!" řekl mi.

„Táto, vždyť je sobota." řekla jsem mu unaveně.

„No jo.." uvědomil si, „Ale chtěl jsem ti říct i něco jiného... Zjistil jsem, že ty a mamka děláte tu soutěž na Wattpadu a také jsem zjistil, že mamka udělala podvod!" řekl.

„Co? Počkej, co?" nechápala jsem.

„Že tvoje matka nevyhrála právem! Udělala menší podvod! Mám důkazy!" řekl s radostí.

„Jaký podvod? Jaké důkazy? Jak to víš? O čem to mluvíš? Kdo jsi? Běž z mého domu. Kšá!" řekla jsem a udělala divné gesto rukama.

„Nebuď blbá. Mamka Terky pomohla tvoji matce, aby zahackovala tvůj účet. Nikdo nemohl dávat hvězdičky a ani tu knížku nemohl přečíst. Vyhrála jsi ty Sofi!" řekl a dělal kotrmelce. No, nedělal, ale představovala jsem si to.

„Fakt? A jak jsi to zjistil?" zeptala jsem se ho.

„Pojď mám pro tebe překvapení. Dcera neteře souseda a švagrová kočky otce a jeho tchýně, která má manžela, (BTW, tady jsem se taky trochu zamotala) a ten myje auto matce Terky, má důkazy." odpověděl a společně jsme šli za Dcerou neteře souseda a švagrovou kočky otce a jeho tchýni, která má manžela, a ten myje auto matce Terky.

MOJE MAMKA MÁ WATTPADKde žijí příběhy. Začni objevovat