*Pohled mamky*
Vzala jsem si motorovou pilu a potom jsem si vzpomněla, že je z plastu.
Manžel mi totiž nenechává mít takové věci doma.„To je z plastu," řekla dcera víte koho, „stejně jako tvůj zadek."
„Turn down for... Ne, počkej, mně nikdo nedělá turn down for what!"
„Právě jsem ho udělala." řekla s úsměvem.
„Však počkej, zavřu tě do sklepa, ať už mě necháš být."
„Bože můj, už mě zabij nebo já nevím."
Po chvilce přišel můj manžel s dcerou.
„Nech ji jít." řekl můj manžel.
„Nikdy!" odpověděla jsem.
„Mami, nech toho..." řekla moje dcera.
„Ne, já jsem tady ta co velí!" řekla jsem naštvaně.
„Ne, vy jenom jste stará retardovaná paní, která nemá co jiného na práci a proto mě tady vězníte." ozvala se dcera nevím koho.
„Nikdo nenadává moji mamce, jenom já!" začala řvát moje dcera, „A můj taťka, babička a jeden pán, kterého mamka skoro zajela, ale nikdo jiný!"
Najednou moje dcera zmlátila tu dceru z nevím jaké prdele.
Ach, ona je úplně podobná své matce.Potom jsme ji nechali venku na ulici u nějakého koše.
Až se vzbudí, tak půjde domů.
Aspoň ví, že se semnou a s moji rodinou nikdo neplete!-
Pro ty, co nepochopili: Mamka nechce aby ta dcera neteře a už si to nepamatuju, řekla, své dceři, že podváděla. Proto ji zatáhla do svého pokoje a tam ji "mučila".
To už budete chápat.
BTW, Yandere a Senpai jsou z jedné hry (Yandere Simulator), kde ta Yandere musí zabít všechny, aby ten Senpai byl jeji.
Už chápete?
ČTEŠ
MOJE MAMKA MÁ WATTPAD
HumorCo by se stalo, kdyby moje mamka zjistila, že existuje Guatpad (Wattpad) a chtěla by si ho stáhnout? Byl by to trapas nebo naopak sranda? A co chce psát? Fan fikci? Dobrodružnou nebo akční knihu? To uvidíme...