*Pohled mamky*
Probíraly jsme s Lenkou plenkou, alias matkou Terky, jak udělat, aby moje dcera nikdy nezjistila, co se jí stalo s účtem a proč jsem vyhrála já.
Řešily jsme to celkem hodně dlouho, asi 5 hodin.
Poté jsem šla s ní do Kauflandu, protože maji slevy a zjistila jsem, že nemám čím uvařit moji krásné a hodné rodině večeři.
I když bych je nejradši nechala umřít hlady.*Pohled Sofi*
Dcera neteře souseda a švagrová kočka otce a jeho tchýně, která má manžela, a ten myje auto matce Terky, měla důkazy, které mají dokázat, že moje mamka podváděla v naši sázce.
Celkem jsem se ji bála, kdo ne, že?„Ukážu vám to." řekla dcera neteře souseda a švagrová kočka otce a jeho tchýně, která má manžela, a ten myje auto matce Terky.
„Ale dělej, za chvilku příjde to monstrum, teda chci říct, mamka." řekl taťka.
„Dobře, ale nejprve musíte projít moji zkouškou." řekla dcera neteře souseda a švagrová kočka otce a jeho tchýně, která má manžela, a ten myje auto matce Terky.
„Děláš si srandu?" řekla jsem naštvaně.
„Ne." řekla vážně dcera net... Uh, no prostě víte kdo. Ta divná holka.
„Jo dělám, řeknu vám všechno."„Dělej, doprdele!" zakřičel taťka a já se na něho podívala hnusně.
„Mně říkáš, že nemám mluvit sprostě a sám to děláš, vole." řekla jsem mu.
„Já můžu a neříkej mi vole krávo." řekl a začali jsme se smát.
„Necháte mi to říct?" zeptala se dcera neteře souseda a švagrová kočka otce a jeho tchýně, která má manžela, a ten myje auto matce Terky.
„Jo, mluv." řekla jsem.
„No... Stalo se to, že..." nestihla to doříct, protože najednou přišla agresivní mamka a zakryla pusu dceři neteře souseda a švagrové kočky otce a jeho tchýně, která má manžela, a ten myje auto matce Terky a vzala ji za nohu a odnesla do svého pokoje ve stylu Yandere Simulator.
Tohle byla ta 4. nejdivnější věc, kterou jsem v tomhle domě viděla.
Nechtějte nikdy vědět ty ostatní 3.
Nikdy!
ČTEŠ
MOJE MAMKA MÁ WATTPAD
HumorCo by se stalo, kdyby moje mamka zjistila, že existuje Guatpad (Wattpad) a chtěla by si ho stáhnout? Byl by to trapas nebo naopak sranda? A co chce psát? Fan fikci? Dobrodružnou nebo akční knihu? To uvidíme...