*Pohled mamky*
Vařila jsem oběd a najednou někdo zazvonil.
Asi to bude ona.
Šla jsem otevřít a nebyla jsem na omylu.„Ahoj, pojď dál." pozdravila jsem ji.
„Čus, čus." vešla dovnitř a sundala si boty.
*Pohled Sofi - dcery*
Někdo zazvonil, ale mně to bylo celkem jedno.
Chtěla jsem hlavně přečíst mamčinu knížku.
Když jsem si najela na jeji účet, nevěděla jsem, co si přečíst nejdřív.
Měla tam tolik děl, ale nakonec jsem si řekla, že si přečtu to, co má nejvíc přečtení a votes.
Jak už jsem to tady jednou zmínila, byla to fan fikce o Adamu Sandlerovi.
Tak a jde se číst!*Pohled taťky*
To zvíře, alias moje manželka, si pozvala nějakou ženskou k nám do bytu.
Po chvilce jsem zjistil, že to je Terčina matka.
Dvě divné ženy téhle planety se sešli...
To nedopadne dobře.
Seděli v kuchyni a o něčem si povídali, řekl jsem si, že radši jdu do ložnice.*Pohled Sofi - dcery*
Kapitola 1.
Ahoj, jmenuju se Lisa a mám 40 let.
Ano, je možná divné, že dneska to není příběh o nějaké 18ti leté holce, ale prostě vám musím povyprávět můj příběh.
Ještě jsem vám zapomněla zmínit že mám dceru.Řekla jsem si, že bych měla zkusit najít pro mou dceru nového tatínka.
Jak jinak, než na e-darling?
Pustila jsem si počítač a otevřela jsem internetový prohlížeč.
Napsala jsem tam e-darling a otevřela první odkaz...Mm.. Musím se zaregistrovat, takže, jdeme na to!
- Vaše uživatelské jméno: Lisa_Watson
- Vaše datum narození: 21.6.1976
- Pohlaví: Žena
- email: lisa.watsonn@gmail.comKlikla jsem na "zaregistrovat se" a upravila jsem svoji profilovou fotku.
Po chvilce mi přišla žádost od nějakého "Adam_Sandler12".
Znám herce Adama Sandlera, ale že by si mě přidával?Táákže, toto je moje první fan fikce!....
„Blablabla.." pomyslela jsem si.
Možná to bude dobrý příběh, ale ne pro mě.
Je divný..
Rozhodla jsem se tedy, že půjdu spát.- -
Já vím, neumím psát Fan fikce, ale musela jsem něco takového napsat :D
ČTEŠ
MOJE MAMKA MÁ WATTPAD
HumorCo by se stalo, kdyby moje mamka zjistila, že existuje Guatpad (Wattpad) a chtěla by si ho stáhnout? Byl by to trapas nebo naopak sranda? A co chce psát? Fan fikci? Dobrodružnou nebo akční knihu? To uvidíme...