-21-

2K 248 1
                                    

*Pohled dcery*

Tátovi už jsem účet na Youtube udělala.
Někdy později mu vysvětlím co a jak, teď potřebuju radu moji matky.

"Mami, protřebuju s tebou mluvit. Ale prosím vážně." řekla jsem.

"Budu se snažit, doufám, že mě to nezabije." odpověděla.

"No víš... Chtěla bych od tebe radu. Víš, vůbec nemám v poslední době nápady na moje příběhy." pokračovala jsem.

"Mm... Myslím, že by sis od toho měla trochu odpočinout." řekla úplně vážně.

"Opravdu?" zeptala jsem se.

"Jsi postižená? Jasně že ne!" tady ta vážnost už skončila, "Lidi milujou tvé příběhy a teď běž, vypadni, dělám tady něco." řekla.

"To něco je důležitější než já?" zeptala jsem se jí.

"Jo." odpověděla.

"Víš, že někdy mám chuť tě zabít?" 

"Víš, že někdy mám chuť mlátit hlavou o zeď, protože jsme s taťkou nepoužili kondom a vylezla jsi ty?" zeptala se mě.

"Jo a upřímně, někdy se ptám, proč jsem byla nejrychlejší spermii." odpověděla jsem jí.

"Spíš jedinou." řekla mi.

"To už jsem ti jednou říkala já v nemocnici o dědovi, takže nekraď mi moje Turn Down for what. Jak jsme vůbec došli z mých depresí k sexu?" 

"Já nevím, protože jsi blbá a postižná." odpověděla mi mamka.

"Já aspoň nedělám sex, když jsem chudá. I když žádný nedělám."

"Chudá proč?" zeptala se mě.

"Tak když nemáš ani na kondom." odpověděla jsem jí a smála se u toho.

"To tě učí ve škole? Zítra zajdeme za tvým plešatým ředitelem a vyměníme ti školu." řekla.

"Mami, nech toho, radši běž aktualizovat tu fan fikci s Adamem Sandlerem." odpověděla jsem jí.

"Tobě se to líbí a víš to." řekla s takovým tím svým "sexym" pohledem, který má.

MOJE MAMKA MÁ WATTPADKde žijí příběhy. Začni objevovat