*Pohled Sofi*
Už celkem jsem si zvykla na to, že moje retardovaná matka vyhrála v naši sázce.
Šla jsem do školy, ano, jsem normální člověk, který chodí do školy.
„Hej Sofi, ta tvoje máma má dobré příběhy na Wattpadu" řekla nějaká holka, kterou vůbec neznám.
„No víš, talent." řekla jsem a ona na mě čuměla.
„Hlavně ta jeji fan fikce je skvělá." řekla ironicky a začala se smát.
„Hele, do mé mamky se navážet nebudeš. Já vím že je retardovaná, postižená a týrá mě papučí, ale nikdo se do ní navážet nebude." křičela jsem na ní.
„Hele v klidu vole." řekl nějaký týpek.
Já jsem je ignorovala a šla jsem si koupit něco na svačinu.
Po chvilce jsem šla do třídy a chystala se na hodinu...
Den uběhl celkem rychle, hodina, přestávka, hodina, přestávka a potom už jenom oběd.
Šla jsem domů, kde na mě čekal taťka:
„Sofi, musím si s tebou promluvit." řekl.
„Poslouchám?" odpověděla jsem.
„Chci se tě zeptat. Co to je Youtube?" řekl a já jsem myslela, že umřu.
Takže mamka píše příběhy na Wattpadu a taťka pravděpodobně bude Youtuber, super.
„No... Tam lidi přidávají videa." řekla jsem.
„Dobře, udělej mi účet..." řekl v klidu.
Já jsem tam jenom seděla s otevřenou pusou.Takže děcka... Teď asi otázka - Bude tenhle příběh pokračovat?
Ano, bude.
Ale protože už se nemůžu dočkat, až budu psát MŮJ TÁTA JE YOUTUBER, tak jsem se rozhodla, že už to trošku zveřejním. Takže ano! MŮJ TÁTA JE YOUTUBER je na světě!
Tahle knížka pokračovat bude a budou tady různé kapitolky, které vymyslím a tak dál, takže určitě čtěte dál a nebojte se, že nebudou vycházet kapitoly!
Jenom jsem chtěla tímhle naznačit, že táta už ví co to je Youtube a že příběh je na světě :)
Ala, vaše Bohyně.
ČTEŠ
MOJE MAMKA MÁ WATTPAD
HumorCo by se stalo, kdyby moje mamka zjistila, že existuje Guatpad (Wattpad) a chtěla by si ho stáhnout? Byl by to trapas nebo naopak sranda? A co chce psát? Fan fikci? Dobrodružnou nebo akční knihu? To uvidíme...