Geçmek bilmeyen 3 hafta sonunda bitmiş ve alçı dan kurtulmuştum nasıl mı?
Ailem işleri ile ilgilenmiş eve tamamen adapte olmuş ali ile şen şakrak bir şekilde kimi zaman annemin terliğinden kaçarken tabi beni de kaçırması için kucağına alıyor.Her defasında şişko diye bana takılmayı da unutmuyor du neyse ki
Los Angeles a evrak işi için gidecektim okul idaresi aramıştı."Ali sen mi geldin başka kim olabilir ki?"
" Evet sakar mız mız."
" Şöyle söyleme artık iyileştim."
"Ali."
" Efendim."
" Ben yarın bir günlüğüne los angles a gideceğim benimle gelir misin lütfen lütfen."
" Tamam bakarız."
" Hadi ama pasaportu nun olduğunu biliyorum."
"Senden kurtulmak imkansız gibi bir şey ."
"Oleyyy comen baybi."
"Hadi ama bebek değilim ben."
" Öylesin daha 19 yaşındasın."
-" Tamam ya sende alışamam ben."
" Hadi bakalım bavul hazırla."
"Ne bavulu kızım tatile mi gidiyoruz oraya."
" Asil sen çekilmiyorsun yahu."
" Kim ben mi sen kurban ol bana."
"Ali ."
"Of kızım ya bir yerimi kıracaksın Birgün seni alana acıdım şuan."
" Bak boğarım seni salarım Akdeniz e Kıbrıs ta bulurlar cesedini."
"Dur kızım ölüyorum."
" Adaplı konuş sende hem beni alan yaşadı bir kerem hih."
"Ah aysel yenge kurtar beni bu delinin elinden."
" Yetiştim dur kızım kafayı mı yedin sen bırak çocuğu."
"Ama anne biraz fazla abarttı."
"Ne dedi de böyle oldun sen."
" Ah anne damarıma basılınca nasıl olduğumu bilmezsin sen."
" Sakin olun oh öldüm ya bide gelmiş burada sizinle uğraşıyorum."
"Tamam tamam hadi ben odama gidip yatacağım yarın koşuya başlayacağım."
" Yine mi kızım az dinlenmedin ayağın daha yeni iyileşti."
"İyiyim ben anne."
" Tamam tamam."
"Kesin sabah azar yiyip gideceğim."
" Uyku aşkım aç kollarını ohhh mis."
Antalya nin en güzel yerinde oturuyoruz denize 15 dakika sahil boyunca yürüme yerleri oturma alanları çok güzel bir yer 2 katlı villa evleri olan bir site.
Sabah saat 5 te kalktım altıma bir şort üzerime de kısa kollu bir badi rahat giyindim ayağıma da beyaz spor ayakkabılarımı giyip aşağı indim.
" Kızım bu ne hal antalya sabahları serin olur üzerine ince hırka alsaydın ya."
"Gerek yok anne çıktım ben sahil yoluna yakın yere kadar yavaş ve hızlı şekilde yürümeye başladım."
Isınmış oldum bir nevi sonra koşuya başladım hafif esen meltem de eşlik etti çok hoş bir şey sanki ılık ılık esen içime işleyen bir esinti.1 saat bu şekilde koştum eve geri gelip bir duş alıp rahatladım ve mini bavulumu hazırladım.
En sevdiğim mavi ve yaka kazağı mi ve siyah keten kotumu giyip ali yi aramaya karar verdim.
"Alo ali hadi nerede kaldın saat 8 de uçak kalkacak."
" Tamam geldim biraz uyuya kalmışım da."
" Aferim sana allah tan Havalimanı na yarım saatte ulaşılabiliyor."
"Ben seni 5 dakika içinde burada bekliyorum hemen ."
Gelirken arabamı da getirmek istiyorum kargo yada şoför ile yollarım artık kuzenim dahi olsa ali ye de şimdilik bilinmemesi lazım.
Hele şükür kapı çaldı ali idi hemen aşağı indim.
"Anne biz gidiyoruz."
"Tamam kızım mia mari ve Alex e selamlarımı ilet lütfen."
"Tamam anne."
onlara supriz yapacaktım birkaç kez Skype ile görüntülü sohbet etmiştim onlarda sakarlığım a alışık oldukları için gülüp geçmişlerdi.Taksi 5 dakika sonra gelmiş 30 dakika sonra Havalimanı na ulaşmıştık Allahtan 2 hafta önce biletleri internet üzerinden almıştım.
"Ali hadi hızlı ol."" Yavaş kızım ben senin gibi hızlı değilim. "
"Ah ah dönmemiz ile birlikte spor a başlıyorsun benimle."
"Uyku önemli benim için o soğuk hava da koşamam ya."
"Neden o zaman spor Yüksekokulunda okuyorsun."
" İlk yılım daha."
" İyi tamam hadi seninle konuşmaktan uçak kaçacak".
"Uçakta konuşuruz."
Hızlı adımlarla kontrolden geçip uçağa doğru adimlarimi attım her uçak gördüğümde ve bu sefer bindiğimde o 1 ay önceki yaşananları düşünüyordum.Ali arkadaşlarından okulu nasıl kazandığından ve okul dan bahsediyor bende sadece dinliyordum.
"Ali sana birşey söylemem gerek bende tip alanında Akdeniz üniversitesinde tıbbi dokümantasyon alanını okuyacağım ve 2 gün sonra kayıt yaptıracağım."
" Süper bir haber aramızda 1 tek bina var aynı yerde okuyacağız kuzen."
"6 ay sadece diğer kurslarla birleştirip staj görüp ise başlayacağım."
"Bu çok iyi sadece 1 dönem okumak ben 2 yıl okuyup lisanslar birleştirecek anca toplayacağım."
"Bu kadar ciddiyet yeter yol uzun ben uyuyorum. İnince haber ver."
"Bide bana uykucu dersin mız mız."
"Hi hı ondan."
Gözlerimi kapatıp uykuya daldım tanıdığım birisi yanımda olduğu zaman krizler gelmiyordu bu çok iyi idi.
Uykunun kollarına bıraktım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DOKTORU #wattys2018
Fiksi Umumdeli dolu geçmişinden kaçan bir kız ile geçmişi araştıran meraklı ve asabi bir adamın hikayesi ;)