Beni yine kurtarmıştı üzerimi değiştirmesi her ne kadar utandırsa da o iyi biri idi bunu anlayabiliyorum.
"Erkek erkek'tir."
"İnsanları tanımadan önyargılı olma Hayriye sana yakıştıramadım."
" Tamam sustum."
"Eyvah kızlar."
"Ne oldu ?"
"İlker öğretmenim ben kızlar ile bulusacaktim."
"Bir dakika seni götürelim o zaman deyip göz kırptı."
"Bu arada telefon numaranızı verin akşam mesaj atacağım bulusacagimiz adresi dersler başlıyor bende sizin öğretmeniniz olacağım."
"Tamam doğru ama bana ilker diye seslenirsen sevinirim."
"Tamam ilker artık ona cat Girl u göstermeye başlayalım."
" Hadi arabam evin önünde."
"Tamam eve gitmem lazım üzerimi değiştireceğim beni evime bıraksanız yeter gerisini hallederim bu arada akşam için rahat giyinin ve nefes kontrolü yapmaya başlayın burundan alıp ağızdan verme bu size ilk dersim olsun.."
"Hemen de başladık öğretmen hanım yüzüme bakıp sustu çünkü bu eğitimler çok önemli idi. "
Arabaya bindik 10 dakika sonra eve geldik.
"Bu arada bilgi iletişim ile ilgili bir eleman başladı sadece bunu bilmen yeterli ."
"Anladım gelişmelerden haber verirsin."
"Tamam görüşmek üzere ıslak kıyafetleri çıkmadan almıştım cebinde anahtarı bulup kapıyı açtım direk duşa girmek için üzerimi çıkarmaya başladım bir anda elim boynum da boşluğa geldi size söylememiş olabilirim."
Bundan 2 sene önce ananem bana bir emanet vermişti bu bana annemden kaldı bende sana veriyorum ileride sende torunlarına verirsin demişti ama o boynumda değil.
Ay saflığı yıldız da parlaklığı ile içimizi aydınlatacak demişti.Bütün eşyaları kontrol ettim.
Bulamadım OFF nerede bu kolye telefonum çalmaya başladı hemen açtım."Efendim."
"Kızım ağaç olduk nerde kaldın sen ?"
"Tamam hemen çıkıyorum bu arada Tam neredesiniz ?"
"Sence."
" Orada misin ?"
"Evet hala aynı gel hadi 😄 "
Hemen dusun altina girip ciktim biraz olsun rahatlamiştim hemen uzerimi giyinip evden ciktim.
Çok macera yaşamıştık orada hemen evden çıkıp garaja ilerledim arabam a binip yola koyuldum hala biraz yorgunluk vardı üzerimde .
Antalya da böyle bir yer bulmak gerçekten çok güzel.
Araba da gaza baktıkça içim rahatlıyor kafam dağılıyor du.1 saatin sonunda ulaştım karşımda denizin maviliği ormanın yeşili çok uyumlu bir yerdi bana los angles ta ki gizli yerimi hatırlatıyor kızlar gelmiş oradaki tek banka yani bundan 12 yıl önce Aylin ile buraya getirmiştik.
"Sonunda geldin bizim kız."
"Geldim geldim."
"Birileri birilerinden ayrılamamış."
"Her defasında rezil oluyorum Aylin. ya "
"Ne demezsin anlat bakalım ilker hoca ile ne iş dedi Hilal."
"Ne işi Hilal kendine gel anlatacağım."
"Ben yüzme bilmiyorum tamam mı? havuz a düştüm kimse de yoktu nasıl oldu bilmiyorum tam bilincim tamamen kapanıyordu ki biri tuttu beni sonra gözlerimi açtığımda onun evinde idim."
"Yok artık neden evime götürmüş? "
"Kızım bizimkiler duysa hastahaneye kapatır beni bela mıknatıslı biri oldum. Bu arada Hilal senin bana bi konuda yardımına ihtiyacım varŞimdi bana lise yıllarını ve bu Merve ve ikizler ile ilgili herşeyi anlatıyorsun? "
"Hilal in rengi attı. Taamam anlatacağım."
Bakalım bu kızın derdi ne imiş Hilal in anlatmasını bekler iken Alex e mesaj attım.
"Merve cuya. Selin , pelin mertoglu araştır."
Bakalım benim le uğraşmanın sonucunu kaldirabilecekler mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DOKTORU #wattys2018
General Fictiondeli dolu geçmişinden kaçan bir kız ile geçmişi araştıran meraklı ve asabi bir adamın hikayesi ;)