İlkay ın ağzından;
"Hokai hocam selam."
Her zamanki selam şeklimi vererek öne eğilip elimin birini yumruk yapıp diğer elimin içine vurup selam verdim.
"Hoş geldin İlkay uzun zaman oldu 1 buçuk yıl herhangi bir sorun yok değil mi?"
" Hayır hocam size veda için geldim artık Türkiye de yaşayacağım bir daha gelir miyim bilmiyorum."
"Anlıyorum benliğini unutma kendini koruyabilirsin sen masumları bırakma kızım."
"Ama hocam biliyorsunuz jully ve memur John."
" Olanlar hala aklımda sanki o gün tekrar ediyordu. Ama önce Cat Girl ün doğuşunu ve o yaşanan olayı atayım."
5 yıl önce
"İlkay Hadi kızım lise 3 e geçtin alışamadın gitti erken kalkmaya."
Kulak zarım gitti resmen.
"Tamam anne kalktım hali ile birkaç kez bakıştık."
Aşağı inip kahvaltı yapıp okula gitmek için evden çıktım çıkışta hokai hocaya gidecektim ailem kendimi korumam için karete ve judo ya yazdırmış ti sonra ise kendi isteğim ile gitmeye devam ettim.Okul sıkıcı lise sonuçta tek fark öğrencilerin çoğu zengin olduğu için spor arabalar dolu idi hayran oluyordum bu arabalara.
Sokaktan geçerken küçük bir çocuk gördüm kendince oynuyordu tam ilerledim arkadan bir çığlık sesi geldi.
" İmdat Yardım edin . "
Resmen çocuğu kaçırıyorlar di ne yapmalıyım ?
Koşarak; "hey bırakın çocuğu."
" Sen de kimsin bücür işimize burnunu sokma üzülen sen olursun."
"Bırakın onu hemen."
"Sen fazla oldun Jones al şu şımarık şeyi."
Ani hareketle ayağımı kaldırdığım ile birlikte adamın karnına geçirdim adan acı ile yere eğildi diğeri çocuğu fırlatıp üzerime geldi kolundan tuttuğum gibi onu da yere fırlattım.
"Gel benimle ."
Sakin bir yere gelince çocuğu evine yolladım daha sonra adamları uzaktan sessizce onları izledim daha sonra gittikleri yere kadar takip ettim ama gördüklerime inanmadım.Küçük çocuklar üstleri yırtık kirli şekilde gece kondu gibi bir yerde tutuyorlar.
İnsafsız insanlar yazık değil mi o çocuklara ?
Bu durumu polise anlatmalıyım.Taksi ile 15 dakika sonra karakola geldim.
"Pardon bir memurla konuşmak istiyorum."
"Kiminle sorun nedir?"
" Lütfen komiser de olabilir özel bir konu."
" Merhaba ben komiser John nasıl yardım edebilirim isim."
" Merhaba ismim şey."
"Korkma anlat."
" Bakin bir adres var orda çocukları zorla tutuyorlar yardım edin lütfen."
"Bu dediğiniz doğru mu emin misin ?"
" Bakin küçük olabilirim ama böyle bir konuda yalan söylemem lütfen."
"Tamam hadi beraber gidip önce bakalım."
"Tamam teşekkür ederim."
"Umarim doğru söylüyorsundur."
" 20 dakikaya oradayız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DOKTORU #wattys2018
Tiểu Thuyết Chungdeli dolu geçmişinden kaçan bir kız ile geçmişi araştıran meraklı ve asabi bir adamın hikayesi ;)