SON HIZ

72 56 0
                                    

Arabama binip direk Antalyanın çıkışına doğru yol aldım buraya 16 yaşımda yazın geldiğim zaman Aylin ve arkadaşları ile gelmiştim. Burasının adı kepez balkon mus tüm antalya ayaklarının altında.

Şimdi başlıyoruz.  Motivasyon için yabancı şarkılardan sevdiğim demi lavitto nun şarkısını açtım. ( multimedia de var )

"Evet. Navigasyon dönüşleri hesapla mesafeleri ayarla."

Dönüşler keskin olduğu için sesli Navigasyon  a talimat verdim.

" Hazır."

3 2 1 araba birden çığlık atıp ilerlemeye başladı adrenalin tüm damarlarımda yükselmeye başladı Ayağımı gazdan çekmeden vites değiştirerek ilerledim kendime bir bitiş çizgisi çektim.

Yarım saatlik uzaklıkta.

Dön 10 dakika arabayı birden yan döndürüp son hız frene bastım ovvv
Süperdi. Derin nefes alarak kendimi sakinleştirmeye başladım.

1 saatlik yolu 15 dakika da indim. Dönüşler keskin olarak girerken bir anda kendimi ormanın içinde bulmak gibi düşünceler esir almadı değil.ne de olsa los angles ta iken yollar hep düzdür.

Biraz olsun kafam rahatladı. Şimdi lee nin yanına tekrardan hızlandırmak ama fazla hız yapmadım polis e yakalanmak da  istemedim açıkçası.

Yarışlarda kullandığım plakayı ufak düğme yardımı ile diğerine geçirdim Ee hazırlık li olmalı.

Hokai hoca nin verdiği adres ı Navigasyon a girmiştim. 

Yarış için gittiğim yola tekrar döndüm. İkinci ışıktan sağa girdim girişte kocaman badem ağacı tabakasının altından geçip ilerledim ormanın içinden ilerledim.

Hedefe ulaştınız.

Arabadan inip iki tarafıma baktım ormanın içinde durdum iyide burada ne ev var nede birisi.

Düşünmeye başladım aptalca Navigasyon beni nereye getirdi böyle.

Birden ağaçların arasından bir ses duydum bir çıtır ti Sesi hemen pozisyon aldım. 

" Kim var orada?"

" Ses yok."

" Kimsin ?"

"Ses yok."

" Kendini göster ?"

Birden karşımda yüzünde maske olan birisi belirdi ve üstüme geldi.

Yumruklarini ve tekmelerin savunmaya başladı ilk başta şaşırmam da karşılık vermeye başladım ayağımı kaldırıp bedenimi döndürerek döner tekme attım biraz sarılıp geri gitti fakat tekrar geldi.

Daha sert dovusmeye başladı.  Bende fırsat bekleyip bitirici vuruş u kullanmaya karar verdim.

Karnına vurup sersemlemesini sağladım daha sonra baş parmak ve orta parmakla boğazın nin nefes kısmını kapattım nefes alamayınca ayaklarını üzerine çöktü ellerinle beni engellemeye çalıştı son anda bıraktım.

15 dakika nefes ini düzenlemek le uğraştı.

Sessizliğimi bozup.

" Kimsin neden bana saldırdın ?"

" Sen bitirici vuruşu nerden biliyorsun?"

"Bunu mu soruyorsun asıl sen  nereden biliyorsun?"

" Amcam hokai den."

" Ne hokai hocanın yeğeni sen misin ?"

" Ne hokai hocanın yeğeni sen misin ?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen nereden tanıyorsun?"

" Ben cat Girl bahsetmiştir."

"O sen misin bunu anlamalı idim."

"Sen neden bana saldırdın ?"

"Seni onlardan birisi sandım." 

"Kimlerden ?"

" Neyse bosver sen bunlara bulaşma."

"Yardıma ihtiyacın olursa istemen yeterli ."

" Aslında birine böyle güvenmem zor ama arada hokai hoca var hep bahseder di."

"Gel benimle."

20 dakikalık yürüyüşün sonunda yüksek çalılıklar in arasında 2 katlı gayet iyi durumda olan villa biçimi bir ev.

"Burası benim evim ve gizli yerim üniversiteden zaman ayıramıyorum."

"Hangi alan. "

"Dövüş teknikleri alanında öğretmen olarak ve beden öğretmeniyim."

" Bu yaşta öğretmen misin ? "

"Genç birisi en fazla 23 gösteriyor."

"Bilgi önemli yaş değil. "

"Haklısın."

"Sakinleşmek lazım bana yardım et birkaç teknik zorluyor."

" Anlıyorum hangileri olduğunu da tahmin ediyorum dövüş tekniğin güzel hareketler ise kaplan vuruşu. 2.ve 3. Ölüm vuruşu eğer bunları yapabilseydin ben yasamıyor olurdum."

"Anladım bilge. "

"Bilge mi ?"

Ne kadar da cana yakın birisi sanırım iyi birisi ama Güven zamanla yeni tanıdığım birine güvenemem.

" Neyse ben ormandayım çalışacağım. "

" Bu kıyafetler olmaz aşağıdaki dolapta rahat edeceğin kıyafet seç. Merak etme kız kardeşimin hepsi de temiz."

Temizlik takıntı mi nereden biliyor ki ah hokai hoca telefonla arama fikrini aklıma not  edip rahat eşofman altı ve bir badi ile hazırdım orman a ilerledim.

Gözlerimi kapatıp hareketlere başladım 1 saat hareketler yapip rahatladım. 

İçeri geçip üzerimi değişip kıyafetleri yerine bırakıp lee nin yanına gittim çalışma odası na ilerledim girebilir miyim.

"Evet İlkay  adımı tabi ki biliyor."

" Ben gidiyorum geç oldu yine uğrarım. "

"Tamamdır birkaç güne başlarız çalışmalara ve sizin alana da beden öğretmeni olarak geleceğim."

" Anlaştık hocam lee hoca. "

"Lee hoca yok o kadar yaşlı miyim.  "

Gülümseyerek oradan ayrıldım.

Arabama yutup binip eve sürdüm. Bugün baya yoruldum sakinleşince günü tamamıyla düşündüm dersten çıkmak fazla idi özür diler miyim bilmiyorum.

Yine aklıma geldi gıcık ne olacak.
Arabayı kiralık garaja bırakıp eve yürüdüm.Sonunda evim kendimi koltuğa bıraktım.

Dinlenip birşeyler hazırlamaya mutfağa geçtim bir güzel karnımı doyurup odama ilerledim.

Abim dışarıda haber kovalıyor babamın bitmeyen toplantıları annemin ameliyatları.Ve ben yanlız gibi yaşıyorum resmen yatağa bıraktım kendimi huzurlu uykuma bıraktım.

İçimden bir ses herşey in güzel olacağını söylüyor göreceğiz.

AŞK DOKTORU  #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin