İlkerin ağzından:
Aksam olmaya başladı. Hastalar ile ilgilenip odama çekilip kahvemi yudumluyor dum. Aklıma gelen le düşünmeye başladım.
bu kız iyi dövüşüyor cesur sahiplenici birisi bu cat Girl fikri aklıma gelmeye başladı arabama bırakılan not onun gelişi yabancı olması bu olayı arastirmam lazım gecmiste cat girl ile ilgili herşey New York Times gazetesinde çıkmıştı haber o zamanlar meraklı idim.
Biraz kafamı dağıtıp tekrar konsantre olmalı idim ailem nerede yaşıyor mu bilmiyorum. İçim içimi yiyordu birden manzara nin keyfimi çıkıyorum güneşin kızıllığı dağların ardında batıyor içimi huzur kapliyordu. Birden telefonum çalmaya başladı.
Arayan Samet ti okulun ilk günü tanışmış benim kafamdan biri olduğu belli oluyordu aynı gün murat ve mert le de tanışmıştım.
"Efendim."
"İlkay itiraz istemiyorum bu akşam okuldaki hocalar olarak bara gidiyoruz ."
Her ne kadar sevmesem de.
" Tamam gidelim."
" Hayır diyeceksin sandım güzel kızlar bekle beni ben geliyorum. "
" Ah ah murat alanda sayılı erkek hocalardan dır."
Murat . Mert . Samet ve tabi ki ben kahvemi bitirip çantamı elime alıp dışarı çıktım.
"Eylül ben çıkıyorum."
"Tamam doktor bey iyi günler."
" Teşekkürler sanada."
Arabama binip eve gittim odama çıkıp dolabı açıp kot ve mavi bir ince bir kazak alıp yatağa koydum.
Duşa girip çıktım üzerimi giyindim buraya uzak olmayan klas bar a gidecektik telefonu elime alıp murat Samet ve mert e Çıktığıma dair mesaj attım.
Arabama kurulup yol aldım 25 dakikalık mesafe sonrası ulaştım. ışıklı harfler ile klas bar yazıyordu.
Arabadan inip girişe ilerledim bir anda galerisi kapatıp açma isteği duydum gözlerim kapalı iken yine bir yerlerden çilek kokusu aldım böyle bir yerde çilek kafamı sallayıp içeri ilerledim los ışık gözlerimi almaya başladı.
" Barmen e doğru ilerledim bir votka."
"Tabi efendim."
İçkim ı yudumlarken erkencisin diye bir ses işittim .
"Murat nerde kaldınız oğlum ?"
"Geldik işte dedi Samet."
"Ne içiyorsun dedi mert ?"
" Votka."
" Tamam."
"Ben viski dedi murat ."
" Ben bira dedi Samet ."
" Mert te tekila istedi."
" Çarpmasın ?"
"Yok oğlum ne çarpması."
" Kızlara baksanıza lan."
" OFF OFF "
" Durun lan içmeden sarhoş oldunuz."
Kızların güzelliği aldı aklımızı.
"Merhaaabaa tatlı şey yanağımı sıktı."
" Merhaba."
" Gel biraz eğlenelim seninleee."
"Şarap istiyorum."
" Garson."
Elleri durmuyordu tam fahişe işte.
Bakışlarımı kaçırıp etrafa bakmaya başladım o sırada kahverengi gozler girdi görüş alanıma.
Bunun ne işi var böyle yerde o gun cocugu koruyusu o adami benzetmesi neyse birsey dikatimi cekti.
"Bi dakika bir dakika o erkek te kim ?"
"Banane ise."
" Hey mavi gözlü yakışıklı benimle hiç ilgilenmiyorsun deyip yapıştı dudaklarıma ne oluyoruz demeye kalmadan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DOKTORU #wattys2018
General Fictiondeli dolu geçmişinden kaçan bir kız ile geçmişi araştıran meraklı ve asabi bir adamın hikayesi ;)