NEDEN

39 19 0
                                    

Aklım başımdan gitmişti sanki bir anda elime ne geçtiyse fırlatmaya başladım.

"Neden? "

"Sakin ol İlkay"

Deyip bana sarılmıştı.

"Bir dakika!"

O bana sarıldığı zaman rahatlıyor aklım toparlayabiliyordum.

"Ne oldu ? "

"Önce onu bayıltmam gerek."

"Hadi yapalım."

"Sende kendini ajan sandın? "

"Ya ne demezsin ?"

"Hadi."

Odaya geri dönüp ona ilerledim.

"İlkay ne oldu sesler geldi sen iyi misin ? "

" Evet iyiyim dahada iyi olacağım."

Boynuna basi uygulayarak bayılttim.

" İlker yardımına ihtiyacım var."

" Tamam hangi konuda ? "

"Kolunda yada vücudunda iğne dikiş izi arayacağız."

"Hadi başlayalım."

"Dur dokunma birden titremeye başladı."

"Çabuk ara çabuk!"

"Kolunda var."

"Tamam ."

Koşarak arabaya gittim.

Yıllar önce bana da vermişler di hafıza silici bende önlem olarak panzehir yapmıştım kursta tip a da bunun için gitmiştim.gizLi bölme de bulunca Koşarak içeriye gittim.

İğneyi direk koluna enjekte ettim.

"Bu iğne ne ilk defa görüyorum."

"Bu seni ilgilendirmez."

"Bir insan hayatı söz konusu."

"Bu onu iyileştirecek. "

İğneyi olduğu gibi sapladim hafif bir şekilde inledi. Tam tamına 4saat oldu ve hala uyanması uzun sürdü sonunda gözlerini açtı.

" jack iyi misin beni duyuyor musun?"

Gozlerini araladı beni görünce şok oldu.

" Ilkay başım demek sendin beni etkisiz hale getiren tahmin etmeli idim kendini geliştirmişsin ufalık."

" Bana ufaklık demekten vazgeç olanları anlat herşeyi."

Yüzümu inceledi karar vermeye çalışir gibi idi.

" Yüzüme bu şekilde bakacağına anlat artık."

Yüksek sesle bağırdım.

" Bunları duyunca yıkılacaksın ilkay emin misin?"

" Eminim yeter artık sorup durma."

"O Kim çıksın?"

"Hayır çıkamayacağım."

Diye atıldı ilker.

" O zaman ilkay bütün bu işlerin başında olan kişi baban Mert Göktürk'tür. Herşeyi yapan ejder senin baban ülkede tüm bilim insanlarını kaçırtıp bir serum üzerinde çalışmaya zorluyor ve ihtiyacı olanı alınca hafıza silme kapsülü veriyor."

" Yalan, hayır bu söylediklerin gercek olamaz !."

"Maalesef dogru anne'nin toplantıları'na babanda katılıyor bilim fuarları ve adamları'na zeki insanları toplatıp bir yere kapattırıyor ve işine yaramayan'ı öldürtüyor."

Dizlerinin üzerine çöker.

" Hayır araştıracağım bu doğru değil ."

"Araştır ufaklık ben sana yalan söylemem."

Ilker ise dört dönüyor konuşmak için ve birden.

"Ya benim ailem onların ne suçu vardı yaşıyorlar mı, neredeler?"

O zaten geçmişini arayan bir adam'dı.

Ben ise olmaz olası geçmişim'den kaçan ajan bir kız böyle birşeyi bekliyor muydum ? Tabi ki hayır. Hayat bazen öyle ağır yükler yükler ki ayağa kalkacak cesaret bulamazsın.
Sandelye'de bağlı bir adam sabırsız ve suçlayıcı bakışlar atan ilker peki ben ne yapacaktım.

Öz babam'ı adalete mi verecektim böyle birşey yapıyorsa elbette verecektim. Ilker destek için arkam'dan gelip sarıldı.

"Herşey'in üstesinden geleceğiz yanındayım."

" Teşekkür ederim ilker."

O sarılınca kokusu huzur gibi kokuyordu. Peki ya jack bir zamanlar aşık olduğum dediğim adam ikisi arasında seçim yapmak zorunda kalsam kimi seçeceğim?

Bütün bunları gectim babamın karşısı'na geçip sen suçlusun diyebilecek miydim onca mazlum'un ahı varken onu görmezden gelemezdim peki ne olacaktı ben hangi seçeneği seçecektim.

Hayat bize zor seçenekler sunar seçmemiz için peki biz ne yaparız.

Suçlu bir baba eskiden kalma aşk peki ya yeni gelen hayatına anlam katan kişi peki sevgi neydi kalbin'de onca cevapsız soru varken ilkay ne yapacaktı hepsi yeni bölümde..

AŞK DOKTORU  #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin