İlkay in ağzından;
Yakında görüşeceğiz cat Girl. .
Bu notu kim gönderirse biran önce bulmam lazım benim burada olduğumu kim biliyor.
Telefon telefon nerde şu kocaman çanta alırsan olacağı bu ben girsem kaybolurum.
Ahh başım.
Lanet olsun şu araba neden alçak ki tabi bende bu sakarlık olduğu sürece hep.Hah buldum.
Jane
Çalıyor çalıyor Allahtan hat yurt dışı ile bir.
"Alo. "
" Hele şükür Jane neredeydin neden geç baktın telefona. "
" Kızım lavabo da da mı rahat yok."
" Allah seni."
"Neyse haydi şöyle işin düşmese aramazsın beni."
" Tamam tamam Jane biri beni takip ediyor araştırmanı istiyorum arabama not bırakmışlar kimliğim gizli kalmalı idi kim bu bana hemen bul."
"Sakin ol biraz bulmaya çalışacağım aracının plakasını değiştirdin mi peki ?"
" Tabi ki gorgea söylemiştim. "
"Anladım büyük ihtimal senin araba modelinden bulmaya çalışmışlar arabana verici gibi birşey koymuşlar mi hemen bilgisayar çıkarıp bağlantı kur bende çözeyim."
" Burada yok eve gitmem lazım ben gidince ararım seni."
"Bekliyorum."
"Tamamdır.'
Son hız eve geldim bizimkiler çalıştığı için evde kimse yok direk odama çıkıp pc yi alıp arabama bindim.
" Jane bağlantı tamam kontrol ediyorum. "
"Hemen yap."
"Cihaz yok ama seni bulmak isteyen birisi .'
"Ne yapacaksın ?"
"Bilmiyorum bu arada kötü haberim var kurumların parası azalmış."
"Ne nasıl daha gelmeden büyük miktar bağışladım. "
"Neyse düşüneceğim."
" Ne yani yarışlara mi katılacaksin."
" Düşünmem lazım Jane. "
"Kararını verince ara sana pc de uzman arkadaşım var ve senin okulunda okuyor bana nasıl güveniyorsan orada o şekilde güvenebilirsin."
"Tamam araştıracağım ve unutmadan benim buraya geleceğimi kim biliyor ordan birileri olması lazım araştır ve teşekkür ederim Jane."
"Şu pislik kim bir buçuk sene sonra neden yine beni buldular birşeyler dönüyor."
" Burnuma pis kokular geliyor ya hayırlısı."
" Peki ya Yarışlar kendimi çıkarmalı miyim ?"
"Hayır kimliğim gizli kalmalı. "
"Çocuklar Pier Peter austine Corc "
" Olaylara karışmadan sadece yarış ama cat Girl olursam bu biraz zor."
Kafam çok karışık en iyisi bir yarış yapmak sadece kendim iyi performans sergilersem varım oradaki belki buradaki çocuklar için sokaklardaki pisliklerden kurtarmak için .
İlk yarışım kendimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DOKTORU #wattys2018
Aktuelle Literaturdeli dolu geçmişinden kaçan bir kız ile geçmişi araştıran meraklı ve asabi bir adamın hikayesi ;)