UZMAN JACK Mİ ?

52 39 0
                                    

Ilkayin ağzından :

Elimde silah hayalet şehir de sokakta ilerledim. Bu arada silah gizli bölme de idi arabamı neden şoför ile yolladığımı sanıyorsunuz.

Sessiz ve minik adımlar ile ilerledim uzman nin aracına beş dakikalık mesafede durdum etrafı taramaya başladım çıt sesi bile yok.Sonra birşey hissettim yakınımda biri var demeye kalmadan başımda silahın o metalik kısmını hissettim.

" Hey küçük o elimdeki oyuncakla mi yakalayacaktin beni ?"

Bu ses Jack...

4 yıl önce

" Cat Girl bak bu eğitim önemli sonra ajan olacaksın bir yıldır bize yardım ediyorsun adın olsun."

"John sence ben bu işe uygun muyum ?"

" Cat Girl emin ol senin gibi birinin bize çok lazımsın."

"John masum çocuklar dışarı atılan insanlar yardımcı olabileceğim başka hangi konu olursa sana ve teşkilata yardım ederim."

"Teşekkürler cat Girl. "

Bu kararı aniden vermek doğru mu idi benim de ailem vardı ama masumların canını acıtan pislik insanlar oldukça içim rahat etmezdi.

"Ne zaman başlıyoruz ?"

"Aslında bugün teşkilat senin için birini gönderdi oda yeni ajan olmuş ve sana Herşeyi o öğretecek okulda dışarıda hatta yan eviniz tutuldu."

"İsmi ne ? "

"Jack Washington. "

Bu ses arkamı döndüm benden sadece 2 yaş büyük biri duruyordu.

" Sende kimsin buraya nasıl girdin ?"

"İlkay Göktürk yada cat Girl mü demeliyim."

" Bu bilgi gizlidir bu şekilde burada yada görev yerinde adımı kullanmayın."

" Nasıl hitap etmem gerektiği bana kalmış küçük."

Beni nasıl sinir etmeye başladı anlatamam.

" Hadi gidiyoruz ilk görev geldi yola Koyuluyoruz bakalım ne durumdasın."

Bizim hikayemiz böyle başlamıştı 1 yıl 3 ay görevlere beraber gittik okula da kızların gözdesi olmuştu ama hiçbirine yüz vermemişti.

Jack ile son gün..

O gün ü asla unutamam.

"Hadi İlkay kalk bak Jack de gelmiş hadi Okula."

Ailem Komşumuz olduğu zaman onu sevmişler di.

"Tamam anne geliyorum hemen banyodaki işlerimi halledip giyinip koşar adım aşağıya indim."

"Günaydın kapıya ilerledim hadi çıkalım."

"Kahvaltı yapmadan nereye küçük."

" Ah hadi ama Jack artık bırak şunu benim adım İlkay tamam."

" Anladım Küçük."

OFF diyerek omzuna hafif vurdum.

"Elime ayırmış küçüğüm tamam tamam yeter ki öyle bakma hadi arabaya."

Arabaya binip ilerledik.

"Az önce okul yolunu geçtik nereye gidiyoruz?"

" Gidince görürüz küçük."

Onu izlemeye başladım beni bazen sinir etse de. Uzun saçı hafif çıkıp elmacık kemikleri yüzü bazen bakınca huzur buluyordum ama onun bilmesine gerek yoktu yani evet siz kazandınız ondan hoşlanıyordum.

AŞK DOKTORU  #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin