İLK DERS VE TAKİP

60 48 0
                                    

İlkay ın ağzından :

Sabah müthiş bir baş ağrısı ile kalktım yataktan. Bir dakika benim yatağımın örtüsü mor du ama bu yatak örtüsü beyaz Yok canım üstüme baktım oh hala aynı elbise ile yim odanın kapısını açıp kimin evimdeyim diyerek aşağıya inmeye karar verdim.

Merdivenlerden adım adım indim. Burası çok güzeldi sadece bir Salon karşılaşmıştı hoş bir görüntüsü vardı. Pencerenin önünde elinde telefonla birisi konuşuyordu. Kimdi bu sarıya yakın saçları vardı arkası dönüktü
Hızla İlerleyip kolundan tuttuğum gibi yere yapıştırdım.

" Kimsin neden buradayım ?"

" Dur be cadı benim ilker."

Ney Aha da sıçtım hemen adamın üzerinden kalkıp önüne geçip elimi uzattım. 

"Şeey ben özür dilerim hocam başka bir evde gözlerimi açınca."

Uff neden simdi çıt kırıldım kızlarına döndüm ki Allah affetsin  aman ne öyle 😖

"Boşver çok sarhoştun bende evini bilmediğim için kendi evime getirdim."

" Arkadaşlarıma soyleyebilirdiniz sonuçta."

"O kalabalıkta bulamadım. "

" Neyse ne şuan neredeyiz ? "

"Sevgi Sitesi nde."

"Ne ? Ne oldu ki ?"

" İyi de bende sevgi sitesinde oturuyorum."

"Hm desene aynı yerde oturuyoruz."

Of bu hoca resmen sapık yahu.

"Size ne neyse teşekkürler ve güle güle."

Tam kapıya yöneldim.

"Hey sen cat Girl müsün ?"

Ahanda sıçtım hatta buladım üzerine de sifonu çektim ne iğrençsin be iç ses .

" Ben mi ?"

" Sen olduğunu biliyorum eskiden seninle ilgili birçok şey okudum ve araştırdım bana yardım etmeni istiyorum bende karşılığında yetimhanede ki çocuklar için katkıda bulunayım."

Kızım kabul etsene iç ses senin ellerinden öpeyim.

"Düşünmek istiyorum bu arada benim burada olduğumu nereden bildin ?"

" Ben aracım la okula gittiğim zaman  arabam da bir not vardı yakında görüşeceğiz cat Girl yazıyordu."

"Açıkça konuşmak gerekirse senin cat Girl olmayacak kadar çıt kırıldım sanıyordum taki parktaki olay a kadar."

"Anlıyorum neyse ben gidiyorum. "

Kapıya kadar eşlik etti. Bende kendimi dışarı attım. Telefon ü elime alıp Aylin ı aradım.

"10. Çalış ve alooo kimsin ?"

" Ben İlkay beni dinle akşam sende kaldım tamam kapatıyorum uykuna devam et prenses."

" Öğleden sonra deniz kenarı buluşma."

" Tamam Hilal e de haber verelim."

"Gerçekten çok cici bir kız."

"Bence de iyi bir kız."

Aslında kolay kolay insanlara güvenmem ama Hilal saf sevecen bir kızdı bana lise zamanları ni hatırlatıyordu.

"Tamam tamam hadi daha aysel hatun la görüşemedik bakalım beni neler bekliyor."

Allah tan erken kalkmaya alışkınım ama uykuyu da severim. Oha ilker hoca ile bizim ev arasında iki ev varmış ya lan neyse şuan aysel hatun elinde terlik kapı arkasında bekliyordur beni kadın hem doktor hemde benim değişimle uluslararası terlik atma şampiyonu elime anahtarı aldım anahtar deliğine sokup çevirdim sessizce kapıyı açtım. Kapıyı tam arkamdan kapatırken.

"Patt dedi birisi olduğum yerde iki metre sıçradım resmen sonra da toto üstü düştüm gitti değerli gitti."

"Geri zekalı Aha bu ege yani."

"Ah salak Manda ayı."

" Abi ye manda ayı denmez anca ben derim sakar şişko 😛"

"Ne bana mı dedin 😲 "

" Evet."

"Bittin oğlum sen tabi ki karete uygulamicam sadece kolundan tutup duvara yapıştırıp pestilini çıkardım abiden pestil isteyen var mı ?"

"İyy iç ses iğrençsin Senle uğraşamam."

Dedim veodama çıktım üzerimi çıkarıp kendimi Duşa attım.Çok rahatladım duştan çıkıp gideceklerimi ayarlayıp saçımı kuruttum.

Üzerimi giyindim garajı ma doğru yol aldım telefonum çalmaya başladı kayıtsız bir numara .

Arabada Bluetooth sistemini kurup cevapladım.

"Efendim."

"İlkay ben lee bugün derslere başlıyoruz derslerden sonra kapalı spor salonunda ol."

"Tamam lee okula geliyorum görüşmek üzere deyip telefonu kapattım."

" Ne dersi mi tabiki lee bana kaplan vuruşu 2. Ve 3. Öldürücü darbe yu öğretecekti."

İlk ders ı bugün başlayacaktı. Okula ulaşmaya 10 dakika vardı beni bir araç takip ediyordu evden çıkmam dan sonra görmüştüm ama beni takip ettiğini düşünmemiştim şimdi anlarız okul tarafına sattım oda saptı kim bu şimdi al başına bela işte. . 😬

























AŞK DOKTORU  #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin