GERÇEKLER

65 51 0
                                    

İlkerin ağzından:

Kizi bir hışımla ittim. Erkek olabilirim ama her kızla yatacak kadar da Alçalmadım.

"Oo ilker hızlı çıktın al senin olsun kızı ona ittirdim nasıl Kız açlığı ise hemen öpmeye başladı buraların Sonu malum."

Mert te hayret le bakıyordu. Sonra oda esmer bir kız ile konuşmaya başladı.3 bardak votka içip Etrafı incelemeye başladım.

İlkay ve o arkadaşı birisi kantinde yanına gelip sarılan çocuk iki kızda o bayıldığı zaman yanında olan arkadaşları barmen nin önünde oturmuş napiyorsun sürekli farklı birşeyler içiyorlar di sonra kalkıp dans etmeye başladı çok güzel dans ediyordu.

Birden kolunu birisi çekip onunla dans etmeye başladı ve onu sıkıştırmaya başladı oda direk kolunu ters çevirip karnına indirdi yumruğu sarhoş hali ile bile çok güçlü onunla biran önce konuşup bana yardım etmesini isteyeceğim.adam 5 dakika sonra bayıldı.

Sarsak adımlarla yürümeye başladı. Yanına gidip elini tuttum.

"Bırak Aylin Alex Hilal neredesiniz ? "

Etrafa bakındım arkadaşlarını görmedim sonra kolundan tutup yönlendirmek istedim.

"Bırak beni ben sarhooş degiliiim dedi. Sonra bayıldı hemen belini tuttum aptalca ki ne vardı da okadar içti ki ?"

Bizimkiler de ortada yoktu kızı kucağıma alıp arabaya yöneldim.

Arka koltuğa yatırıp arabaya binip eve yol aldım. Yarım saat sonra eve geldim. Park edip onu eve aldım yatak odasına götürüp yatağa yatırıp Üzerine örttüm.

Daha sonra oturma odasına gidip koltuğa uzandım. Gözlerimi kapattım. Sabah olanları Aylin e yani emin değilim ama onun cat Girl olduğunu düşünüyorum ondan emin olunca ona yaşadığım tüm gerçekleri anlatacağım.

AŞK DOKTORU  #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin