- Το βρηκααααα!
Πετάχτικα από την καρεκλά μου και άρχισα να χοροπηδάω πέρα δώθε σαν το κατσίκι. Ο Άντριου που μόλις είχε κατέβει τις σκάλες με κοίταζε με ένα βλέμμα λες και ήμουν εξωγήινος.
-Πας καλά παιδάκι μου?! Τι βρήκες?
-Καλά βλαμμένο είσαι?! Τι ψάχνω εδώ και μια εβδομάδα βλάκα?
Του είπα και συνέχισε να με κοιτάει περίεργα.
-Ρε 'Άντριου! Περιοχή να μετακομήσουμε ψάχνω. Αμαν! Δεν είσαι εδώ όταν σου μιλάω?
-Έλα τώρα ρε sis μην μου θυμώνεις αφού ξέρεις ότι αν δεν πιω καφέ δεν λειτουργώ!
-...Anyway έλα να φάμε.
είπα και προχώρησα προς την κουζίνα αφού τόση ώρα είχα φτάσει κοντά στις σκάλες χοροπηδώντας σαν το χαζό.
-Τι καλό έχεις φτιάξει Εμ?
-Τόστ και χυμό αλλά αφού θες καφέ για να λειτουργήσει ο εγκέφαλός σου να πάω να σου κάνω έναν. Μπας και συνεννοηθούμε.
Είπα και του έφτιαξα έναν καφέ όπως τον πίνει συνήθως.
-Και για πες πού αποφάσισες να μετακομίσουμε?
-Κοίτα βρήκα μία περιοχή που μου άρεσε πολύ και αν αρέσει και σε εσένα και τους υπόλοιπους είμαστε εντάξη. Έχει κοντά της πύλη όπως θέλουν οι γονείς και επιπλέον έχει όλων των ειδών μαγαζιά και γενικά είναι υπέροχα... Είναι και κοντά στην θάλασσα!
-Καλή φαίνεται ποιά είναι?
- Μάλοου Χιλ
(...)
Έχει πιά μεσημεριάσει και ο Άντριου έχει πάει βόλτα με κάτι παιδιά ενώ εγώ είμαι στο δωμάτιό μου.Κοίταξα στιγμιαία προς το γραφείο μου και το μάτι μου έπεσε σε ένα μπλοκάκι που είχα γράψει την λίστα με τα πράγματα που έπρεπε να κάνω σήμερα.
►Να φτιάξω πρωινό. check
►Να ψάξω για νέα πόλη check
►Να μιλήσω στον Άντριου για την νέα πόλη (εαν βρώ) check
►Να φτιάξω μεσημεριανό check
►Να ενημερώσω τους γονείς για το νέο σπίτι
►Να πάρω τηλέφωνο την Άλισον
Αυτό είναι!
Θα πάρω τηλέφωνο την Άλι!
Παίρνω το κινητό μου από το κομοδίνο μου και κάθομαι οκλαδόν στο κρεβάτι μου.Το ξεκλειδώνω και πάω στις επαφές. Ψάχνω για το γράμμα Η
CZYTASZ
There is Always Magic
Fantasy-Γαμώτο σου! Τι δεν καταλαβαίνεις!? Του είπε φωνάζοντας. - Έμ... Είπε και την ακούμπησε στον ώμο. -Σταμάτα! Είπε και αποτραβήχτικε από το άγγιγμα του. -Δεν θέλω να μου μιλάς, δεν θέλω να με ακουμπάς, δεν θέλω! Συνέχισε απεγνωσμένα με δάκρυα να κυλού...