A KEZDETEK

716 15 3
                                    

-És ha minden jól megy akkor már holnap bemutatkozól mint a Barcelona játékosa??-kérdeztem. Istenem el sem hiszem...A legjobb barátom a világ egyik legjobb csapatába folytatja a karierjét.

-De várj ha jól értem itt hagysz? elköltözől Barcelonábaaa??Abba a hatalmas városba?-kérdeztem bohokásan.

-Igen de igyekszem haza járni.Persze a szülinapodat se felejtem el mert...!-szólt Ney a kagyló másik végéből.

-A legfontosabb, hogy jól érezd magad!-szakitottam meg a mondatát.

-Bocsi amugy mit akartál mondani?- kérdeztem.

-Majd azt időbe megtudod!-válaszolt majd letette a telefont.

Elmentem fürdeni és azon goldolkoztam milyen érzés lehet ez neki.. hogy elmegy de jó helyre megy ,hogy a többiek befogadják valyon de a legfontosabb...Mikor fogom látni legközelebb??Majd kiszálltam és az ágyba bújtam és el is aludtam.

MÁSNAP

Ma van a nagy nap, hogy Neyt bemutatják. Szerintem jobban izgulok mint ő. Szívem szakad meg, hogy nem lehetek vele! Hisz mindig ott voltunk egymásnak most pedig több km-er választ el minket. Már este 8 fele lehetett mikor a telefonom megszólalt majd a tv-t lehalkítva szóltam bele.

-Szia Ney, hogy vagy?Milyen volt? Sokan voltak?-halmoztam meg a sok kérdésemmel.

-Szia Bebe!!!-kiabált a telefonba.

-Azta hol vagy?Mi ez a nagy hangzavar?-de mivel nagy volt a zsivaj gondolom nem érthette így megint megkérdeztem.

-Persze, hogy csúcs volt.De mindent elmesélek a jövő héten!Egyépként itt vannak a többiek és ünnepelünk.- mondta.

-Na csak nem haza teszi a seggét kend úrammm?-szórakoztam és ez neki is leesett.-Na és mikor indul a...-de a szavamba vágott.

-A legeslegjobb ajándékot érdemled tőlem!-szólalt meg eléggé hangosan, majd megszakadt a vonal.

Este 10-11 fele írtam Neymarnak, hogy majd holnap beszélünk és jó bulizást! Be se kapcsolom a Tv-t hanem mentem zuhanyozni majd aludni.

-Szép jó reggelt!-keltem fel egy számomra csodás hangra.

-Jó reggelt anya, meg neked is apa! Santhal hol van? ( Santhal az én 21 éves testvérem)

-Már elment edzeni.-mondta apa.

-Hozott neked valamit a posta.-szólt anya.

-Nekem?-kérdeztem meglepődve.

-Igen, mi már tudjuk apáddal mennyire oda vagy Neymarért!-kiváncsian rájuk néztem és megkérdeztem.

-TE JÓ ÉG...lMit csinált Ney!-röhögtem.

-Ő semmit rosszat ez a szerencséje!-mondta apa.

-Na jó de megnézhetem a csomagot? -kérdeztem.

-Persze angyalom nyísd csak ki de előtte Neymar üzeni: boldog 20. szülinapot!-ez volt az a pont ahol felcsillant a szemem majd izgatottan bontottam ki a csomagot. Feladó: Neymar Barcelona. Mély levegőt vettem majd kinyitottam a csomagot. Ez állt benne: Kedves Bebe-Melettem vagy jóban rosszban és itt az idelye, hogy végre megháláljam!

-Nem hiszem el!!!!-kiáltottam fel. Egy repülőjegy Barcelonába és egy mez 11-es számmal ellátva amin az én nevem állt. Nem tudok mit mondani rá,hívtam Neyt. Aki mintha tudta volna,hogy mit akarok...

-Boldog szülinapot drágámmmm!-bohóckodot.

-Köszönöm szépen!-és itt elsírtam magam.

-Ne sírj kincsem!-vigasztaltak anyáék.

barátságból szerelem?Where stories live. Discover now