BULI, BULI HÁTÁN

238 8 0
                                    

Beléptünk a házba majd felmentem a jó "öreg" kis kuckómba.

-Becky jösz segíteni??? Kiabálltam le neki.

-Megyek.

Mikor mindennel kész voltunk mentünk le a konyhába mivel irtó éhesek voltunk!!

-Nah mit nézzünk?? Kérdi Alves

-Öhh... idegpálya??? Kérdi Becky

-Nah király... az mindenkinek jó? Igen? Oké.

Vágta rá Ney mivel az egyik kedvence!

-Hozok kaját!! Álltam fel a székről.

-Most ettünk! Néz rám Ney.

-A kaja soha nem árt!! Mosolyogtam rá.

-Igaz! Röhögött fel Neymár.

-Várjatok, megyek wc-re.

-Siess, szívem! Nézett végig rajtam Neymár.

Amint beléptem a fürdőbe éreztem, hogy valami nincs rendbe velem! Túlságosan is fájt a hasam és azt hittem szét szakadok! Aztán ráültem a wc-re és elkezdtem káronkodni. (Szerintem ilyenkor minden lány) Én utálom' Ki nem állhatom mikor ilyen problémáim vannak! Mivel ilyenkor a világra is megvagyok sértődve!

-Ahjjj BASSZUS...Kiabáltam el magam.... Rendbe raktam magam és lementem.

-Na mivan? Baj van? Kérdi Becky

-Szerinted? a legjobbkor..... Húztam el a számat...

-Ahj pedig nézz már rá Neyre..... Tiszta kanos a gyerek... Röhögött fel Dani.

-Na.... Az csak ránk tartozik! Húzta a száját Ney, én pedig neki dobtam egy párnát.

-Jajjj, bocsi ilyenkor nem is szólok hozzád mert a semmiért is letéped a farkamat!

-Azért azt nem! Néztem fenyegetően Neyre.

-Na gerle pár... megnézhetjük végre a filmet? Húzott minket a kanapéra Dani

__________________Film Végén_________________

-Na ez elment egynek! De még egyszer nem nézem meg! Szólt Becky

-Na arra van az ajtóóó... SZERINTEM KURVA JÓ VOLT! Kiabált elég hangosan Dani.

-Kis köcsög!! kacagott Becky

-Bebe Danival meg a többiekkel elmegyünk bulizni! Mondta Ney

-Oké, mi is elkészülünk. Álltam fel Neymár öléből.

-De édesem.... Ez pasis buli meg kell értened! Elengedsz ugye! Fonta körbe a karját a derekamon.

-Persze. Menjetek csak, de úgy tudjam meg, hogy csajzol vagy bármi.... Kapni fogsz! Ütögettem az arcát.

-Jól van szívem igérem! Majd megcsókolt.

-Na megyek öltözni! Gyere te buzi! Röhögött fel Dani Alves!

A fiúk elkészültek kb egy óra alatt!

-Na csók, puszi pá.... jók legyetek! Köszöntünk el tőlük.

-Na Becky csajos buli? Néztem rá a barátnőmre.

-Most nem, fáradt vagyok! Go sleep!

-Mehetünk! Mosolyogtam a barátnőmre.

_______________Másnap este___________

-Bebe szívem Messiékkel elmegyünk buliba....

-Már megint! Minek? Kiabáltam neki a konyhába.

-Jaj csak páran leszünk de megint pasis buli! Nem tudsz jönni! Messiéknél leszünk. Na léptem cső! Majd becsapta maga mögött az ajtót. Én egyedül abba a nagy házma....Istenem... Plusz meg se csókolt...rám se nézett....mivan ezzel!!

_________________Másnap este___________

-Ne is mond.... Mész buliba Messihez... ahol csak fiúk lesznek! Húzgáltam a szemöldökömet!

-Most nem szívem!! Mondta miközben fifázott.

-Jaj végre együtt leszünk! Örültem meg és ugrottam mellé a kanapén!

-Ja nem! Mondta tök nyugodtan...

-Hogy mivan? Néztem Neyre.

-Mos is megyek csak most Piquenél leszünk.

-Nem lesz sok a buli? Álltam fel tőlle.

-Áhh... nyugi még nem...

-Tudod mit? Akkor menjél a haverjaiddal bulizni! Sőt lehet megcsalsz! Neymár annyira bele volt buzulva abba a játékba, hogy nem is figyelt rám!

-Figyelsz egyáltalán te rám? Rakod le azt a szart vagy elmegyek!!! Kiabálltam vele!

-Aha, arréb mész? Nem látok tőled! Lökött arrébb a lábával.

-Te mocskos féreg!!! Tudod mit?? Löktem ki a kezéből azt a szar kontrollert!

-Túlzásba ne essél picim!!! Nem 5 forint volt ez a picike...és ha elbasztad szépen ki is fizeted! Majd felvette a földről és nyomkodta tovább!!

-Oké... betelt a pohár! Azt hittem megváltozol és a nagy életem tökéletes lesz mert nekem van a világon a legtökeletesebb fiúja...és akkor arról ne is beszéljünk, hogy én mennyire szeretlek téged!! Te meg ezt csinálod velem!!! Megérdemeltem én ezt??? És rakd le azt a szart ha neked pofázok!

-Milyen szar...ha?? Milyen szar?? Ez többet ért mint az életed...valami nem tetszik ott az ajtó picim és lehet menni!!! Húzogatta a vállát Neymár!

-Tudod mit?? Kezdtem el a mondandómat!!

-Igen tudom... de nem érdekel! Mindig ez van! Elmész de úgyis vissza jösz!!! Nem mindegy???
Meg hova mennél át a szomszédba? Vagy Beckyhez??? Nagyon messzel leszel!! Röhögött Neymár!

-Igen?? Akkor csak, hogy tudd kivel állsz szembe... Vissza megyek... De nem Beckyhez! HANEM HAZA...
Neymár meglepődött majd rám pillantott és ezt mondta...

-Te tudod.... te fogod elbaszni azt a csodás életed amibe Barcelona szerepel....ez a gyönyörű város, ez a remek csapat!!! És én!!! Még egy ilyen pasid úgyse lesz!!! De nem baj! Te döntésed! Nézzek neked járatot is?? Huzta félmosolyra a száját Ney.

-Na jó... felmentem a szobámba...össze pakolok! Majd nézek én magamnak járatot! Majd felviharoztam a szobámba!
Össze pakoltam és írtam Beckynek:

Szia!
Hát... nem nagyon jövünk ki jól Neyel... és haza küldött...! Mármint szó szerint haza!
Imadom a csapatot a várost! Ahogy Neymárt is és mindent ami velem történt az elmúlt pár hónapba!
De haza megyek! Végleg!
Örülök, hogy megismerhettelek!
Majd beszélünk! Remélem még ugyan olyan jóba leszünk!!
Sok puszi

~~~~~küldés~~~~~

Kinéztem a járatomat ami reggel 10-kor indul!
Lementem a konyhába megbeszélni Neymárral. De csak egy üzenetet találtam a pulton.:

Elmentem bulizni.
Ha kell valami szólj Shakirának!
Úgyse mész el....pá!!

Nem-e?? Na majd ne sírjon a szád!!
Összegyűrtem és a kuka mellé dobtam a lapot!

Felmentem a szobamba! Ekkor már véglegesen eldöntöttem, hogy megyek!

barátságból szerelem?Where stories live. Discover now