Reggel mikor felkelltem vagyis délután 2 fele Bartra még melettem volt és Shakirával beszélgetett.
-Nah végre már! Azt hittem meghaltál. Röhögött Bartra. Én válasz ként neki vágtam egy párnát,majd a fejemre tettem. Aludni akartam de Bartra kihúzott az agyból. Szó szerint... Leestem!!!
-Meghalsz. Néztem ré majd kergetni kezdtem lefelé a lépcsőn. A lépcső alján a hátára ugrottam és el estünk. Nagyot röhögtünk!
-Jól vagy? Kérdi Shaki
-Persze. Álltam fel a padlóról és egy ismeretlen alak állt előttem.
-Hello bocs ismerlek? Kérdeztem tök udvariasan.
-Jaj elnézést, de udvariatlan vagyok... a nevem Kisznik Lisza vagyok! Nyujtotta felém a kezét
-Szia én Bebe....
-Ja te vagy Ney barátja aki össze törte a szívét ugye?? Vágott a szavamba.
-Mivan? Rántottam el a kezem.
-Ney mesélt rólad! Mondta Lisza
-Mert te miért vagy itt? És kivel jöttél? Néztem rá dűhösen. Eközben Shak és Bartra ott álltak melettem hogy megvédjenek ha nekem jönne az a lány aki bem tudom mi a f*sznak van itt...
-Én tegnap találkoztam Neyel a buliba.
-Aha szóval te is csak ilyen 1 napos kaland vagy mint a többi. Értem én! Mosolyogtam rá zsiványul.
-Nem hinném de inkább kérdezd meg tőle. Mutatott a szőkeség a konyhába ahol Ney állt.
-Bebe miért mondtál ilyet? Mi az,hogy egy napos kaland? Ölelte meg a szőkeséget és nyomott egy puszit a honlokára. Én persze oda se néztem hanem egyből a padlóra figyeltem.
-Tudod te Ney jobban ismerlek bárkinél most meg azt hiszed... tudod mit? Sóhajtottam egy nagyot. Hanyagoljuk! Majd elfutottam.
Halottam pár mondatot futás közbe pl shakira azt nondta neki:
Te nagyon fogyatékos,hogy tehettél vele ilyet?Bartra: Ez csúnya volt tesó...
Szőkeség: Hadd menyjen!
De Ney válaszát nem halottam.
Berohantam az ajtón és sírni kezdtem. Miért?? Pont én? Én aki semmitől se fél és most pedig csak csettintésre összeomlott bennem valami? Nem tudtam magamnak elmondani mi az... de nagyon fájt!
Lassan azon járt az agyam,hogy elmegyek! Elmegyek innen! De mikor kivettem a bőröndöm kopogást halottam.-Tűnny el ! Kiabáltam szipogva.
-Bebe én vagyok Shak, engedj be!
-Megyek! Rohantam nyitni neki az ajtót! De nem egyedül volt hanem Bartraval. Bejöttek majd leültek az ágyamra.
-Az én hibám... el megyek!
Ültem le a szőnyegre.-Bebe nem! Nem hagyhatsz itt!! Mondta Bartra és oda jött hozzám majd átölelt.
-Bebe én se akarom! Tudod mit..? Nézett rám Shak. Még azért is maradj itt és mutasd meg annak a pasinak,hogy milyen fából faragtak és ne add fel az első akadálynál! Kemény csaj vagy és ezt ki kell birnod. Érted!?? Nem megetsz el! Most mutasd meg,hogy igen is vagy valaki aki az ilyet le se szarja és éled tovább az életed!
-Köszi Shaki. Töröltem le a könnyeim.
-Nah ne sírj már. De miért sírsz.? Kérdi Bartra
-Jah,nem tudom csak felfelé jövet bevertem a lábam. Kamuztam neki.
-Öhhb Bartra kimész egy kicsit.
-Oké. Nem lessz semmi baj! Nézett rám majd egy puszit nyomott a hajamba. Kiment és becsapta maga után az ajtót.
YOU ARE READING
barátságból szerelem?
Teen FictionHogyan lett két legjobb barát elválaszthatatlan? Bebe vagyok 20 éves Ney legjobb barátja. De egy nap fenekestől felfordul az életünk.... Hogy mi történt? Az már csak történelem