az edzés

398 16 0
                                    

Reggel a telefonom csörgésére keltem.

-Szia anya szóltam bele a készülékbe.

-Szia kincsem, milyen volt az út? Minden rendben volt? Felkeltettelek? kérdezte

-Anya...nagyon fáradt voltam az út nagyon jó volt egy kedves fiatal hölgy mellett ültem aki adott egy térképet meg el beszélgettem vele. Rendes volt nagyon! -Igen most keltem de megyek is mert éhes vagyok! -Puszi szia köszöntem el anyától. (Apa biztos alszik meg tesóm is)

-Szia kincsem érezd jól magad! Majd lerakta.

Én csak feküdtem azon a hatalmas ágyon a hatalmas szobában és majdnem vissza aludtam mikor Neymar hangját halottam és egy csattanást.

-Neymar hülye vagy? -Nekem vágod ezt a szerencsétlen párnát? Mit csinált veled? Kérdeztem röhögve majd megcsaptam a párnával.

-Igen így állunk? Kérdezte majd rám ugrott és közölte velem, hogy siessek mert már a fiúk nagyon várnak!

-Ney szállj le rólam inkább csinálj nekem egy kávét és milyen fiúkról beszélsz?

-Jaj hát kiviszlek az edzésünkre. Mosolygott rám majd kiment megcsinálni a kávémat.

-Én addig gyorsan felöltöztem de Ney vissza küldött, hogy  sportosabban öltözzek fel! Hát jó vissza mentem majd akkor jöttem rá, hogy milyen egy csodálatos ez a ház és milyen nagy. Majd gyorsan felvettem a ruhámat.

 Majd gyorsan felvettem a ruhámat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És indultam le újra a lépcsőn.

-Te Ney.. emlékszel mikor kicsik voltunk és mindig arról állmodoztunk, hogy egyszer milyen szép házunk lesz?

-Álomból valóság kiabált oda nekem

-Gyönyörű ez a ház Ney!!!

-Köszi nyuszifül de most már gyere!

-Kész a kávé? Kérdeztem érdeklődve.

-Persze idd meg utána huzzunk mert az edző megöl ha kések!

-Oké,oké nemsokára indulhatunk! Ez volt egy fél órával ezelőtt.

-Bebe, igyad azt a retkes kávét mert nem akarok késni!

-Jól van na főnök 5 perc és indulhatunk. Szóltam neki.                                                                                      Így is lett 5 perc múlva már Neymar állt ki a garázsból. Nagyot néztem mikor megláttam a kocsiját...,hogy mennyit változott ez a gyerek! Az ő álmai valósággá váltak de a miénk nem...

-Héjjj Bebe min gondolkzol ennyire??? Kérdezte.

-Jaj izé.. hát,hogy melegem lesz e így. Dobtam egy kamu mosolyt. Fura fejjel rám nézett majd ezt mondta:                                                                                                                                                                                    -Hogy neked milyen nagy gondjaid vannak... Röhögte el magát

barátságból szerelem?Where stories live. Discover now